داروتو
دندان گیر سیلیکون بلیستر کد 246 بی بی لند
دندان گیر سیلیکون بلیستر کد 246 بی بی لند

دندان گیر سیلیکون کودک کد ۲۴۶ بی بی لند

Baby Land Water Teether Code 246

ویژگی ها

کمک به تسریع دندان درآوردن

فاقد مواد شیمیایی

با ابعاد 8*5.5 سانتی‌ متر

مناسب دستان و دهان کودک

کمک به تسکین درد و خارش لثه کودکان

تسکین درد و تعادل فشار لثه در مدت زمان رشد دندان‌ها

در حال تامین

دندان درآوردن نوزاد می‌تواند برای او آزار دهنده و همراه با بی قراری باشد و از طرفی باعث گریه‌های بی امان او شود. این زمان بهترین زمان برای استفاده از دندان گیر است. این مدل از دندان گیر برند بی بی لند از لحاظ ظاهری بی رنگ شفاف بوده و طوری طراحی شده که به واسطه دو فضای خالی در قسمت میانی دندان گیر، به راحتی در دست قرار می‌گیرد. محصول فوق فاقد مایع خنک کننده لثه بوده و به دلیل وجود برجستگی‌هایی که بر روی بدنه آن طراحی شده، کمک زیادی به تسکین درد نوزاد می‌کند. این محصول بی رنگ بوده و برای نوزاد دختر و پسر مناسب است. دندان گیر سیلیکون کودک کد ۲۴۶ بی بی لند از کیفیت خوبی برخوردار بوده و فاقد مواد مضر شیمیایی است.

‌ویژگی‌های خاص:

-استفاده آسان 

-فاقد مواد شیمیایی

-با ابعاد 8*5.5 سانتی‌ متر

-مناسب دستان و دهان کودک

-کمک به تسریع دندان درآوردن

-کمک به تسکین درد و خارش لثه کودکان

هشدار مصرف: قبل از هر بار استفاده دندان گیر را تمیز کنید و به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید. قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. دندان گیر را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود.

عنوان مشخصه
برند بی بی لند - Baby Land
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کالا کودک توس
نوع محصول دندان گیر
جنسیت مصرف عمومی
سایز 8*5.5 سانتی‌ متر
جنس سیلیکون
فاقد مواد شیمیایی
موارد مصرف تسکین درد و تعادل فشار لثه در مدت زمان رشد دندان‌ها
هشدار مصرف قبل از هر بار استفاده دندان گیر را تمیز کنید و به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید. قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. دندان گیر را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده، محصول را در ظرف در بسته و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید