داروتو
تصویر  دندان گیر کودک مایع دار کد 077 بی بی لوکس
تصویر  دندان گیر کودک مایع دار کد 077 بی بی لوکس
تصویر  دندان گیر کودک مایع دار کد 077 بی بی لوکس

دندان گیر کودک مایع دار کد 077 بی بی لوکس

BabyLux Water Teether Code 077

ویژگی ها

مناسب نوزادان بالای ۳ ماه

جنس سیلیکونی

فاقد BPA

تسکین خارش لثه کودک

آرامش ‌بخش و ماساژ لثه

تهیه شده از مواد بهداشتی

در طرح و رنگ‌های شاد و متنوع

در حال تامین

رویش دندان‌ها اتفاقی طبیعی است که با علائمی مانند آبریزش دهان، بی ‌قراری و گریه همراه است. می‌توان درد ناشی از این دوران را با استفاده از وسایلی مانند دندان ‌گیر که برای این دوران طراحی شده است، کاهش داد. دندان گیر کودک مایع دار کد 077 بی بی لوکس، به ‌عنوان یک ابزار آرامب خش، باعث تسکین وماساژ لثه‌های ملتهب کودک می‌شود. دندان گیر مایع از مواد با دوام و با آب مقطر پر شده است. رنگ‌های شاد و شکل ظاهری دندان گیر باعث جلب توجه و شاد شدن کودک می‌شود. این دندان گیر برای نوزادان ۳ ماه به بالا که در حال درآوردن دندان هستند، قابل استفاده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-جنس سیلیکونی

-تسکین خارش لثه کودک

-آرامش ‌بخش و ماساژ لثه

-تهیه شده از مواد بهداشتی

-در طرح و رنگ‌های شاد و متنوع

هشدار مصرف: قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. دندان گیر را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود. قبل از اولین استفاده محصول را شستشو دهید و به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید.

عنوان مشخصه
برند بی بی لوکس - BabyLux
کشور سازنده ترکیه
شرکت وارد کننده آی گون سلامت ایرانیان
نوع محصول دندان گیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از ۳ ماه به بالا
جنس سیلیکون
فاقد BPA
موارد مصرف تسکین درد و تعادل فشار لثه در مدت زمان رشد دندان‌ها
هشدار مصرف قبل از هر استفاده محصول را مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هرگونه شکستگی، ترک خوردگی و کدورت، محصول را تعویض نمایید. جهت استریل کردن از مایکروویو استفاده نکنید. دندان گیر را هرگز در مواد شیرین فرو نبرید زیرا باعث آسیب رساندن به دندان می‌شود. از این محصول بدون نظارت والدین استفاده نشود. قبل از اولین استفاده محصول را شستشو دهید و به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید. محصول را به مدت طولانی در مواد شوینده قرار ندهید.
شرایط نگهداری در هنگام عدم استفاده، محصول را در ظرف در بسته و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری نمایید. دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید