داروتو
تصویر  ظرف  دارو کامل  و تقویم دارویی FTECO
تصویر  ظرف  دارو کامل  و تقویم دارویی FTECO
تصویر  ظرف  دارو کامل  و تقویم دارویی FTECO

ظرف دارو کامل و تقویم دارویی FTECO

FTECO Pill Organizer

دسته بندی : قرص نصف کن
ویژگی ها

جنس پلاستیکی و کاملا بهداشتی 

مناسب برای استفاده بیماران و سالمندان

قابلیت استفاده به صورت روزانه و هفتگی 

در حال تامین

بسیاری از افراد دارو های خود را در قوطی ها و یا کابینت های داخل دستشویی و حمام قرار می دهند. این مکان ها بدترین شرایط را برای نگهداری دارو ها دارند. به این دلیل که داروها نباید در معرض دما و رطوبت بسیار بالا قرار بگیرند. اما این مکان ها با این شرایط باعث تجزیه و فاسد شدن دارو ها می شوند. داشتن یک جعبه مخصوص دارو به خصوص در زمانی که باید دارو های مختلفی را در زمان بندی مشخص شده مصرف کنیم کمک بسیار زیادی می کند. ظرف های دارو این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا دارو ها را طبق دستور پزشک در زمان مناسب و دقیق خود مصرف کنید. ظرف داروی دکتر مد به چهار قسمت مساوی برای چهار وعده صبح، ظهر، عصر و شب تقسیم شده است. درون این محفظه ها هر کدام به تعداد روز های هفته تقسیم بندی شده اند. که شما می توانید با توجه به روز های هفته و زمان های مختلف  قرص ها را درون این قسمت ها بریزید و سپس سر موقع آن ها را میل نمایید.

مجزا بودن جعبه های قرص این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید قرص ها را هم به صورت هفتگی و هم به صورت روزانه مصرف نمایید.

این محصول برای زمان های مسافرت بسیار مناسب می باشد. اندازه آن بزرگ نمی باشد و فضای بسیار کمی از کیف شما را اشغال می کند. استفاده از این محصول بسیار ساده و آسان می باشد.

محفظه نگهدارنده این محصول از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت است که در برابر افتادن و آسیب های احتمالی بسیار مقاوم می باشد. این محفظه کاملا بهداشتی است و از ورود هوا و گرد و غبار جلوگیری می کند.

ویژگی های خاص:

جنس پلاستیکی و بهداشتی

مناسب استفاده برای بیماران و سالخوردگان

استفاده آسان و راحت

ایده آل برای مسافرت

قابلیت استفاده به صورت روزانه و هفتگی

کم حجم و سبک

نحوه مصرف: استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت می باشد و تنها کافی است با توجه به زمان و روز مصرف قرص ها، آن ها را در جای معین خود بگذارید و درب محصول را ببندید.

هشدار مصرف: دور از تابش نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

عنوان مشخصه
برند FTECO
کشور سازنده ایران
وزن 150 گرم
نوع محصول ظرف دارو
سن مصرف بزرگسالان
جنس پلاستیک
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید