داروتو
تصویر  روغن کرچک خوراکی لاگزاریسین دینه ۴۰ گرم
تصویر  روغن کرچک خوراکی لاگزاریسین دینه ۴۰ گرم

روغن کرچک خوراکی لاگزاریسین دینه ۴۰ گرم

Dineh Laxaricin 40gr

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

روغن کرچک خوش طعم و معطر

ملین

کاملا گیاهی

مسهل جهت آماده سازی كولون و ركتوم برای انجام رادیوگرافی و آمادگی قبل از اعمال جراحی بیمار

در حال تامین

روغن کرچک پس از مخلوط شدن با صفرا و آنزیم‌های لوزالمعده، اسید ریسینولئیک آزاد می‌کند، این اسید در مجرای روده کوچک با سدیم و پتاسیم تشکیل مواد صابونی داده و حرکت مایع را از روده کوچک به کولون تسهیل می‌نماید و مخاط کولونی را نیز همانند مخاط روده کوچک، تحت تاثیر قرار داده و باعث مهار حرکت آب و الکترولیت‌ها به داخل مجاری ژژونمی و ایلئومی، مشابه بیماری‌های اسهال می‌شود.  الکترولیت‌ها از طریق فشار اسموتیک آب را به داخل مجاری انتقال داده و باعث افزایش شل شدن محتوای مجاری می‌شوند. این اثر با اثرات تحریکی اسیدریسینولئیک برروی عضله صاف روده‌ای توام گشته و باعث افزایش حرکات دودی در روده کوچک و کاهش فرصت برای جذب محتویات روده می‌گردد. از روغن کرچک خوراکی لاگزاریسین دینه، به منظور درمان یبوست و همچنین، بعنوان ماده استفراغ آور استفاده می‌شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-مسهل جهت آماده سازی كولون و ركتوم برای انجام رادیوگرافی و آمادگی قبل از اعمال جراحی بیمار

-روغن کرچک خوش طعم و معطر

-ملین

-کاملا گیاهی

نحوه مصرف: ابتدا محتوی شيشه را با آب جوش پر كرده و خوب تكان داده و امولسيون شيری رنگ حاصل را ميل نماييد. به عنوان مسهل: كودكان بالاتر از ۲ سال: ۵ تا ۱۵ ميلی ليتر و بزرگسالان: ۱۵ تا ۶۰ ميلی ليتر. به عنوان ملین: ۵ الی ۱۰ میلی لیتر و فقط یک نوبت در هر هفته مصرف شود. باقی مانده در یخچال نگهداری شده و قبل از مصرف به دمای محیط رسانده و خوب تکان داده شود.

ترکیبات: تری گليسيريد، ريسينولئيك اسيد، ايزوريسينولئيك اسيد

هشدار مصرف: اين فرآورده مانند دیگر ملین‌ها در دردهای شكمی با علت نامشخص، انسداد روده، آپانديسيت و يا نشانه‌های آن، تهوع، استفراغ و حساسيت به روغن كرچك ممنوعيت مصرف دارد. عوارضی كه در صورت تداوم و يا مزاحمت نياز به توجه پزشكی دارند مانند؛ كرامپ شكمی، اسهال، آروغ زدن، تهوع، تحريك پوست اطراف ناحيه مقعد و بثورات جلدی. روغن كرچك طی بارداری به علت ايجاد پرخونی در ناحيه لگن كه ممكن است باعث شروع واكنش‌های تحريكی رحم شود، منع مصرف دارد. ملين‌ها در خردسالان تا سن ۶ سالگی مگر با دستور پزشك، نبايد مصرف شود. لاگزاريسين در دوران قاعدگی بايد با احتياط مصرف شود.

عوارض جانبی: عوارضی كه نياز به توجه پزشكی دارند؛ اغتشاش شعور، ضربان نامنظم قلب، كرامپ‌های عضلانی، ضعف يا خستگی غير عادی

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
وزن 40 گرم
نوع محصول روغن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۲ سال، بزرگسالان
موارد مصرف ملین و مسهل
عوارض جانبی عوارضی كه نياز به توجه پزشكی دارند؛ اغتشاش شعور، ضربان نامنظم قلب، كرامپ‌های عضلانی، ضعف يا خستگی غير عادی
ترکیبات تری گليسيريد، ريسينولئيك اسيد، ايزوريسينولئيك اسيد
روش مصرف ابتدا محتوی شيشه را با آب جوش پر كرده و خوب تكان داده و امولسيون شيری رنگ حاصل را ميل نماييد. به عنوان مسهل: كودكان بالاتر از ۲ سال: ۵ تا ۱۵ ميلی ليتر و بزرگسالان: ۱۵ تا ۶۰ ميلی ليتر. به عنوان ملین: ۵ الی ۱۰ میلی لیتر و فقط یک نوبت در هر هفته مصرف شود. باقی مانده در یخچال نگهداری شده و قبل از مصرف به دمای محیط رسانده و خوب تکان داده شود.
هشدار مصرف اين فرآورده مانند دیگر ملین‌ها در دردهای شكمی با علت نامشخص، انسداد روده، آپانديسيت و يا نشانه‌های آن، تهوع، استفراغ و حساسيت به روغن كرچك ممنوعيت مصرف دارد. عوارضی كه در صورت تداوم و يا مزاحمت نياز به توجه پزشكی دارند مانند؛ كرامپ شكمی، اسهال، آروغ زدن، تهوع، تحريك پوست اطراف ناحيه مقعد و بثورات جلدی. روغن كرچك طی بارداری به علت ايجاد پرخونی در ناحيه لگن كه ممكن است باعث شروع واكنش‌های تحريكی رحم شود، منع مصرف دارد. ملين‌ها در خردسالان تا سن ۶ سالگی مگر با دستور پزشك، نبايد مصرف شود. لاگزاريسين در دوران قاعدگی بايد با احتياط مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از گرما و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید