داروتو
روکش توالت فرنگی یکبار مصرف آفتابگردان
روکش توالت فرنگی یکبار مصرف آفتابگردان

روکش توالت فرنگی یکبار مصرف آفتابگردان ۲۰ عددی

Aftabgardan 4382 Toilet Seat Cover Disposable Pack Of 20

دسته بندی : روکش توالت فرنگی
ویژگی ها

تهیه شده از بهترین نوع تیشو

بدون قسمت وسط (اولین در ایران)

قابلیت عبور از مجاری فاضلاب

سایز: 42*40 سانتی ‌متر

در حال تامین

استفاده از کاور بهداشتی یا همان روکش‌های یکبار مصرف مخصوص سطح نشیمنگاه توالت‌های فرنگی باعث رعایت اصول بهداشت و جلوگیری از انتقال هر گونه میکروب و بیماری برای افراد گوناگون می‌شود. روکش توالت فرنگی یکبار مصرف آفتابگردان به دلیل امکان استفاده با هر نوع توالت فرنگی در مسافرت‌ها نیز بسیار کاربردی است. استفاده از کاور توالت فرنگی آفتابگردان بسیار دارای اهمیت می‌باشد. چرا که در این صورت ابتلا شدن به انواع بیماری مخصوصا بیماری های پوستی و قارچی از طریق توالت فرنگی به حداقل و حتی به صفر می‌رسد. این امر با جلوگیری از برخورد سطح بدن با سطح سرویس بهداشتی امکان پذیر است. زیرا تعداد زیادی از افراد می‌توانند از یک توالت فرنگی استفاده کنند. کاور بهداشتی توالت فرنگی آفتابگردان بر روی هر نوع توالت قابلیت استفاده دارد. به دلیل داشتن قابلیت عبور از مجاری فاضلاب در هر بار مصرف می‌توانید آن را داخل توالت بیاندازید. با استفاده از این روکش توالت فرنگی، تمامی افراد خانواده به راحتی می‌توانند از یک توالت مشترک استفاده کنند. همراه داشتن یک بسته روکش توالت فرنگی آفتابگردان در کیف خود باعث می شود که به راحتی این معضل را بر طرف کنید. این محصول علاوه بر رعایت بهداشت، باعث جلوگیری از جرم گرفتن سطح نشیمنگاه سرویس‌های بهداشتی می‌شود و برای اشخاص حساس بسیار کاربردی خواهد بود.

روش مصرف: کاور را از بسته خارج کرده و دور دهانه توالت فرنگی بکشید و در آخر می توانید آن را درون آب بیندازید.

هشدارمصرف: روکش یکبار مصرف توالت فرنگی به صورت قابل حل در آب بوده و پس از استفاده از آن می توانید آن را با خیالی آسوده داخل آب بیندازید و هرگز نگران گرفتگی چاه نباشید.

عنوان مشخصه
برند آفتابگردان - Aftabgardan
شرکت سازنده پاکنام بی بافت پارس
کشور صاحب برند ایران
تعداد 20
سایز 42 × 40 سانتی ‌متر
موارد مصرف رویه یک بار مصرف توالت فرنگی
روش مصرف کاور را از بسته خارج کرده و دور دهانه توالت فرنگی بکشید و در آخر می توانید آن را درون آب بیندازید.
هشدار مصرف روکش یکبار مصرف توالت فرنگی به صورت قابل حل در آب بوده و پس از استفاده از آن می توانید آن را با خیالی آسوده داخل آب بیندازید و هرگز نگران گرفتگی چاه نباشید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید