داروتو
تصویر  زانو بند قابل تنظیم آتل دار با ساپورت بالا مدل D-09 تینور سایز مدیوم
تصویر  زانو بند قابل تنظیم آتل دار با ساپورت بالا مدل D-09 تینور سایز مدیوم

زانو بند قابل تنظیم آتل دار با ساپورت بالا مدل D-09 تینور سایز مدیوم

Tynor Functional Knee Support Model D-09 Medium

ویژگی ها

سایز مدیوم

دارای قابلیت کشسانی

قابلیت شستشو با دست

نحوه بسته شدن با بند چسبی

محافظت از زانو و آسیب ‌دیدگی

گرم نگه داشتن زانو هنگام آسیب ‌دیدگی

در حال تامین

زانو بند قابل تنظیم آتل دار با ساپورت بالا تینور مدل D-09 انتخابی مناسب برای افرادی است که زانوهای ضعیفی دارند، دچار شکستگی در محل زانو شده‌اند و یا با مشکلات تاندون دست و پنجه نرم می‌کنند. این زانو بند را همچنین می‌توان جهت جلوگیری از آسیب‌های ورزشی و یا مراقبت از زانو پس از مشکلات یا عمل جراحی استفاده کرد. لولاهای دو محوری و قدرتمند زانوبند قابل تنظیم آتل دار با ساپورت بالا تینور رفتار مفاصل زانو را تقلید کرده و با اینکار تحمل تمام وزن مصرف کننده و حرکات آزادانه‌ی وی را تضمین می‌کند. استفاده ازچهار جنس متفاوت و کشی در ساخت این محصول انقباض کنترل شده و راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و در عین حال مشکلی برای دیگر اعضای بدن (به خصوص گرفتگی رگ‌ها) به وجود نمی‌آورد. طراحی شده بر اساس فرم واقعی کشکک، این محصول فشار را از روی کشکک زانو برداشته و کشکک را سر جای خود نگاه می‌دارد.

‌ویژگی‌های خاص:

-طراحی ارگونومیک

-دارای آتل

-قابلیت شستشو

-مناسب برای آرتروز

-فشار کنترل شده زانو

-تقلید از مفصل زانوی طبیعی

-طراحی شده بر اساس آناتومی زانو

نحوه مصرف: زانو بند را پشت زانو قرار داده (قسمت عریض تر محصول باید بالاتر قرار گرفته شود) به هنگام بستن تسمه‌ها، حتما باز و بسته شدن لولاهای زانو بند را با باز و بسته شدن مفصل زانو تطبیق دهید. نوارهای برچسب دار را با دقت و به صورتی که زانو بند فشار مناسبی داشته باشد، ببندید.

ترکیبات: نخ، پلی آمید، پلی استر، پلی پروپیلن، آلومینیوم

هشدار مصرف: در صورت بروز مشکلاتی مانند بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول زانو بند
جنسیت مصرف عمومی
سایز M
قابل استفاده برای زانو
موارد مصرف حمایت از کشکک
ترکیبات نخ، پلی آمید، پلی استر، پلی پروپیلن، آلومینیوم
روش مصرف زانو بند را پشت زانو قرار داده (قسمت عریض تر محصول باید بالاتر قرار گرفته شود) به هنگام بستن تسمه‌ها، حتما باز و بسته شدن لولاهای زانو بند را با باز و بسته شدن مفصل زانو تطبیق دهید. نوارهای برچسب دار را با دقت و به صورتی که زانو بند فشار مناسبی داشته باشد، ببندید.
هشدار مصرف در صورت بروز مشکلاتی مانند بی حسی، مشکل در جریان خون، حساسیت و خارش، افزایش درد و… با پزشک معالج خود در رابطه با استفاده از این محصول صحبت کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید