داروتو
تصویر  ساشه گیاهی موسیلیوم ایران داروک ۷ عددی
تصویر  ساشه گیاهی موسیلیوم ایران داروک ۷ عددی

ساشه گیاهی موسیلیوم ایران داروک ۷ عددی

Iran Darouk Musylium Herbal Laxative 7Sachets

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

کاملا گیاهی

پایین آورنده کلسترول

مناسب هموروئید ترومبوزه دردناک، شقاق یا آبسه پرینه‌ای

موثر در درمان یبوست‌های مزمن و یبوست‌های دوران بارداری

مناسب افراد دارای فتق دیافراگم، تنگی آنورکتال و سندروم روده تحریک پذیر

385,000 تومان

ساشه گیاهی موسیلیوم ایران داروک، یک داروی ملین گیاهی (از نوع ملین‌های حجم دهنده) است که از آن برای درمان یبوست استفاده می‌شود. موسیلیوم با افزایش حجم مدفوع به بهبود حرکات روده‌ای کمک می‌کند. این داروی گیاهی باعث افزایش مقدار آب موجود در مدفوع می‌شود، بدین ترتیب مدفوع نرم تر شده و آسان تر حرکت می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب برای افراد دارای فتق دیافراگم، تنگی آنورکتال و سندروم روده تحریک پذیر

-مناسب برای هموروئید ترومبوزه دردناک، شقاق یا آبسه پرینه‌ای

-موثر در درمان یبوست‌های مزمن و یبوست‌های دوران بارداری

-کاملا گیاهی

-پایین آورنده کلسترول

نحوه مصرف: مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند اما مصرف این دارو جهت ایجاد اثر ملینی به شرح زیر است؛ بزرگسالان: روزانه تا ۳ مرتبه هر بار یک یا ۱.۵ ساشه را در یک لیوان آب و یا آب میوه ریخته چند دقیقه پس از هم زدن میل کنید. کودکان ۶ تا ۱۲ سال: روزانه تا ۳ مرتبه هر بار نصف ساشه یا به عبارت دیگر ۵ گرم از محتویات ساشه را در یک لیوان آب یا آب میوه ریخته چند دقیقه پس از هم زدن میل نمایید.

ترکیبات: پوست دانه گیاه اسفرزه

هشدار مصرف: بهتر است این دارو را شب هنگام خواب یا صبح ناشتا مصرف کرد. نوشیدن یک یا چند لیوان آب اضافی بعد از مصرف این دارو ضروری است. داروهای حجیم کننده مدفوع حاوی مقادیر قابل توجهی سدیم هستند این موضوع در افرادی که محدودیت مصرف سدیم دارند (مانند افراد دارای فشار خون بالا)، اهمیت دارد. در صورت مشاهده علائم آلرژیک (عطسه، تنگی نفس، خس خس و بی اشتهایی) فورا با پزشک تماس بگیرید. از مصرف داروهای ملین تا ۲ ساعت بعد از مصرف سایر داروها خودداری شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی با توصیه پزشک بلامانع است.

تداخل دارویی: به دلیل امکان کاهش قند خون در افراد دیابتیک، مصرف موسیلیوم در این افراد به خصوص هنگام مصرف همزمان داروهای کاهنده قند خون و این محصول نیاز به کنترل قند خون و علائم کاهش قند خون دارد. این داروی گیاهی باعث کاهش جذب برخی مواد معدنی (نظیر کلسیم، منیزیم، مس و روی) ویتامین B12، گلیکوزیدهای قلبی و مشتقات کومارینی می‌شود. مصرف همزمان این دارو موجب کاهش سرعت و میزان جذب کاربامازپین می‌شود بنابراین باید حداقل به فاصله ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند. مصرف همزمان این دارو با نمک‌های لیتیم موجب کاهش غلظت پلاسمایی لیتیم و وقفه در جذب آنها از دستگاه گوارش می‌شود بنابراین می‌بایست حداقل به فاصله ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند. از مصرف همزمان داروهای ملین با شیرین بیان به علت افزایش ریسک هایپوکالمی پرهیز نمایید.

عنوان مشخصه
برند ایران داروک - Iran Darouk
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران داروک
نوع محصول ساشه
تعداد 7
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی پوسته اسفرزه
موارد مصرف درمان یبوست
تداخل دارویی به دلیل امکان کاهش قند خون در افراد دیابتیک، مصرف موسیلیوم در این افراد به خصوص هنگام مصرف همزمان داروهای کاهنده قند خون و این محصول نیاز به کنترل قند خون و علائم کاهش قند خون دارد. این داروی گیاهی باعث کاهش جذب برخی مواد معدنی (نظیر کلسیم، منیزیم، مس و روی) ویتامین B12، گلیکوزیدهای قلبی و مشتقات کومارینی می‌شود. مصرف همزمان این دارو موجب کاهش سرعت و میزان جذب کاربامازپین می‌شود بنابراین باید حداقل به فاصله ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند. مصرف همزمان این دارو با نمک‌های لیتیم موجب کاهش غلظت پلاسمایی لیتیم و وقفه در جذب آنها از دستگاه گوارش می‌شود بنابراین می‌بایست حداقل به فاصله ۲ ساعت از یکدیگر مصرف شوند. از مصرف همزمان داروهای ملین با شیرین بیان به علت افزایش ریسک هایپوکالمی پرهیز نمایید.
ترکیبات پوست دانه گیاه اسفرزه
روش مصرف مقدار مصرف هر دارو را پزشک معین می‌کند اما مصرف این دارو جهت ایجاد اثر ملینی به شرح زیر است؛ بزرگسالان: روزانه تا ۳ مرتبه هر بار یک یا ۱.۵ ساشه را در یک لیوان آب و یا آب میوه ریخته چند دقیقه پس از هم زدن میل کنید. کودکان ۶ تا ۱۲ سال: روزانه تا ۳ مرتبه هر بار نصف ساشه یا به عبارت دیگر ۵ گرم از محتویات ساشه را در یک لیوان آب یا آب میوه ریخته چند دقیقه پس از هم زدن میل نمایید.
هشدار مصرف بهتر است این دارو را شب هنگام خواب یا صبح ناشتا مصرف کرد. نوشیدن یک یا چند لیوان آب اضافی بعد از مصرف این دارو ضروری است. داروهای حجیم کننده مدفوع حاوی مقادیر قابل توجهی سدیم هستند این موضوع در افرادی که محدودیت مصرف سدیم دارند (مانند افراد دارای فشار خون بالا)، اهمیت دارد. در صورت مشاهده علائم آلرژیک (عطسه، تنگی نفس، خس خس و بی اشتهایی) فورا با پزشک تماس بگیرید. از مصرف داروهای ملین تا ۲ ساعت بعد از مصرف سایر داروها خودداری شود. مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی با توصیه پزشک بلامانع است.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگه دارید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید