داروتو
تصویر  ساشه گیاهی پی برن دینه ۲۰ عددی
تصویر  ساشه گیاهی پی برن دینه ۲۰ عددی
تصویر  ساشه گیاهی پی برن دینه ۲۰ عددی

ساشه گیاهی پی برن دینه ۲۰ عددی

Dineh P-Bran 20Sachets

دسته بندی : مکمل چربی‌سوز
ویژگی ها

ملین حجمی گیاهی

کمک درمان چاقی

کمک به بهبود بیماری همورویید به دلیل سهولت اجابت مزاج و کاهش درد

در حال تامین

ساشه پی برن دینه، ملین گیاهی موثر و بی ضرر، سرشار از الیاف خوراکی غیر قابل جذب بوده و به دلیل وجود پسیلیوم دارای ترکیبات موسیلاژی است. نوشیدن مخلوط این فرآورده همراه با مایعات مطبوع بوده و عبور آن از مری به راحتی صورت می گیرد. پی برن با دارا بودن درصد بالای فیبرهای خوراکی، پس از جذب آب در معده، متورم شده و بخشی از معده را پر می‌کند که این امر باعث کاهش احساس گرسنگی می‌شود. از طرف دیگر این افزایش حجم، آنزیم‌های معدی را رقیق کرده و با جلوگیری از برهم کنش ماده غذایی با آنزیم‌ها موجب افزایش ماندگاری مواد و طولانی تر شدن احساس سیری شده و از طریق این دو مکانیسم به روشی کاملا طبیعی با کاهش مصرف مواد غذایی می‌تواند در رژیم‌های لاغری همراه با ورزش های مناسب ، نتایج مطلوب ظاهر نماید. پی برن به علت وجود پوسته پسیلیوم و پوسته گندم، با جذب آب و افزایش حجم مدفوع، موجب تحریک حرکات دودی روده شده و ضمن کاهش زمان عبور به علت افزایش حجم، به عنوان ملین حجمی موثر و ایمن، عمل دفع را تسهیل می‌کند بعلاوه ترکیباتی مانند اسیدهای صفراوی و سموم را جذب و خارج می‌نماید. 

‌ویژگی‌های خاص: 

-ملین حجمی گیاهی

-کمک درمان چاقی

-کمک درمان یبوست

-کمک به بهبود بیماری همورویید به دلیل سهولت اجابت مزاج و کاهش درد

نحوه مصرف: پی برن در فرم های بدون طعم و طعم دار موجود است. از طعم نعنایی می‌توان در نوشیدنی‌هایی همانند دوغ، از طعم وانیلی و موزی در شیر و از فرم بدون طعم آن در کلیه مایعات از جمله سوپ‌ها استفاده کرد. در بزرگسالان یک ساشه از پی برن ترجیحا نیم ساعت قبل از وعده غذایی اصلی و یا در هنگام گرسنگی با یک لیوان نوشیدنی مورد نظر به شدت مخلوط و بلافاصله میل شود (روزانه ۱ تا ۴ ساشه)

ترکیبات: سبوس گندم

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی، منع مصرف ندارد. در بیماران مبتلا به انسداد روده و دردهای شکمی ناشناخته منع مصرف دارد. در برخی افراد با معده حساس ممکن است، احساس نفخ و سنگینی مشاهده شود که طبیعی و خود از عوامل کاهش اشتها است. برای پیشگیری از نفـخ و سنگـینی آزار دهنده توصـیه می‌شـود پس از مصـرف پی برن، حجم هر وعده غذا تا نصف کاهش یابد. پی برن جهت استفاده با مایعات فرموله شده است و نباید به صورت خشک یا مخلوط با غذاهـای غیـر آبکـی مصرف شود. در دوره مصرف مکمل‌های فیبردار، نوشیدن مایعات زیاد (روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب) توصیه می‌شود. بلافاصله قبل از خواب، مصرف نشود. به منظور ایجاد تعادل در سوخت و ساز انرژی و جهت به دست آوردن نتـایج مناسـب در رژیم‌های لاغـری، مصرف پی برن همراه با پیاده روی و ورزش‌های سبک در برنامه روزانه توصیه می‌شود. به منظور جبران کمبود ویتامین‌ها و املاح ناشی از کاهش مصرف مواد غذایی به علت کاهش اشتها، توصیه می‌شود، به هنگام مصرف پودر پی برن از قرص‌ها و کپسول‌های مولتی ویتامین مینرال استفاده گردد.

تداخل دارویی: به دلیل احتمال تاخیر یا کاهش جذب برخی داروها، توصیه می‌شود پی برن با حداقل ۲ ساعت فاصله زمانی با سایر داروها مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
نوع محصول ساشه
تعداد 20
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ملین حجمی گیاهی، کمک درمان چاقی
تداخل دارویی به دلیل احتمال تاخیر یا کاهش جذب برخی داروها، توصیه می‌شود پی برن با حداقل ۲ ساعت فاصله زمانی با سایر داروها مصرف شود.
ترکیبات سبوس گندم
روش مصرف پی برن در فرم های بدون طعم و طعم دار موجود است. از طعم نعنایی می‌توان در نوشیدنی‌هایی همانند دوغ، از طعم وانیلی و موزی در شیر و از فرم بدون طعم آن در کلیه مایعات از جمله سوپ‌ها استفاده کرد. در بزرگسالان یک ساشه از پی برن ترجیحا نیم ساعت قبل از وعده غذایی اصلی و یا در هنگام گرسنگی با یک لیوان نوشیدنی مورد نظر به شدت مخلوط و بلافاصله میل شود (روزانه ۱ تا ۴ ساشه)
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی، منع مصرف ندارد. در بیماران مبتلا به انسداد روده و دردهای شکمی ناشناخته منع مصرف دارد. در برخی افراد با معده حساس ممکن است، احساس نفخ و سنگینی مشاهده شود که طبیعی و خود از عوامل کاهش اشتها است. برای پیشگیری از نفـخ و سنگـینی آزار دهنده توصـیه می‌شـود پس از مصـرف پی برن، حجم هر وعده غذا تا نصف کاهش یابد. پی برن جهت استفاده با مایعات فرموله شده است و نباید به صورت خشک یا مخلوط با غذاهـای غیـر آبکـی مصرف شود. در دوره مصرف مکمل‌های فیبردار، نوشیدن مایعات زیاد (روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب) توصیه می‌شود. بلافاصله قبل از خواب، مصرف نشود. به منظور ایجاد تعادل در سوخت و ساز انرژی و جهت به دست آوردن نتـایج مناسـب در رژیم‌های لاغـری، مصرف پی برن همراه با پیاده روی و ورزش‌های سبک در برنامه روزانه توصیه می‌شود. به منظور جبران کمبود ویتامین‌ها و املاح ناشی از کاهش مصرف مواد غذایی به علت کاهش اشتها، توصیه می‌شود، به هنگام مصرف پودر پی برن از قرص‌ها و کپسول‌های مولتی ویتامین مینرال استفاده گردد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید