داروتو

سافت ژل ویتامین دی هزار ویتاتایم 30 عددی

VitaTime Vitamin D 1000 iu 30Softgels

ویژگی ها

حفظ سلامت استخوان و دندان

افزایش جذب کلسیم

تقویت سیستم ایمنی

29,500 تومان

ویتامین دی یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از جمله ویتامین‌های محلول در چربی است. این ویتامین از طریق نور خورشید و مصرف برخی از غذاها تامین می‌شود. اما در غیر این صورت جهت جبران کمبود آن نیاز به مصرف قرص ویتامین دی وجود دارد. در این میان کپسول نرم ژلاتینی ویتامین D۳ ۱۰۰۰ واحد ویتا تایم با دارا بودن مقدار قابل توجهی از آن رشد سلول را تحریک نموده و به تشکیل فولیکول‌های جدید مو کمک می‌کند. ویتامین دی به عنوان یک ماده مغذی مهم می‌تواند باعث حفظ سلامت استخوان و دندان‌ها شود و سیستم ایمنی را تقویت کند. علاوه بر آن این فراورده به بدن شما کمک می‌کند کلسیم را جذب نموده و برای افرادی که با راشیتیسم، استئومالاسی و پوکی استخوان مواجه هستند، مناسب باشد.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ سلامت استخوان و دندان

-افزایش جذب کلسیم

-تقویت سیستم ایمنی

نحوه مصرف: روزانه ۱ عدد سافت ژل ویتامین D ویتاتایم همراه با آب یا مطابق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین دی 1000 واحد

هشدار مصرف: در صورتیکه به هر یک از اجزای تشکیل دهنده ی این محصول آلرژی دارید قبل از مصرف، پرشک یا داروساز خود را مطلع نمائید. در صورت بارداری، شیردهی، سابقه بیماری و یا استفاده از سایر داروها، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی‌باشد. مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. در افراد مبتلا به اختلالات کبدی و کلیوی، احتیاط شود.

 

عنوان مشخصه
برند ویتاتایم - VivaTime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پوراطب
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تامین ویتامین دی
ترکیبات ویتامین دی 1000 واحد
روش مصرف روزی ۱ کپسول ژلاتینی به همراه غذا میل شود.
هشدار مصرف در صورتیکه به هر یک از اجزای تشکیل دهنده ی این محصول آلرژی دارید قبل از مصرف، پرشک یا داروساز خود را مطلع نمائید. در صورت بارداری، شیردهی، سابقه بیماری و یا استفاده از سایر داروها، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نمی‌باشد. مقادیر توصیه شده را بدون مشورت پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. در افراد مبتلا به اختلالات کبدی و کلیوی، احتیاط شود.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید