داروتو
تصویر  سافت ژل ویتا هیر دانا ۳۰ عددی
تصویر  سافت ژل ویتا هیر دانا ۳۰ عددی
تصویر  سافت ژل ویتا هیر دانا ۳۰ عددی

سافت ژل ویتا هیر دانا ۳۰ عددی

Daana Vita Hair 30Caps

دسته بندی : پوست، مو و ناخن
ویژگی ها

کمک به افزایش ضخامت تارهای مو

حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری

کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

فراهم کردن طیفی از مینرال‌ها برای رشد و سلامت موها

در حال تامین

ریزش مو یک امر اجتناب ناپذیر است، این امر می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد، تغذیه ناکافی و عدم تامین ریزمغذی‌ها، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش و نازک شدن موها را تشدید می‌کنند. روزانه ریزش ۱۰۰ تار مو طبیعی است که بیشتر در هنگام شانه زدن و یا استحمام این ریزش اتفاق می‌افتد. جنس تارهای مو پروتئینی است. به همین دلیل کمبود مواد پروتئینی در رژیم غذایی می‌تواند باعث ریزش موی ناگهانی شود. ریزش مو در اثر رژیم غذایی نامناسب معمولاً با برطرف کردن کمبودهای بدن، درمان می‌شود. ویتامین‌های مختلفی نیز برای ساخت تارهای مو مورد نیاز است که از مهمترین آنها می‌توان به گروه ویتامین‌های ب و به خصوص نیاسین و بیوتین اشاره کرد. سافت ژل ویتا هیر دانا، محصولی مناسب برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است. در این کپسول از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن استفاده شده است و همین امر از آسیب به بافت پوست و مو جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به افزایش ضخامت تارهای مو

-حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری

-کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

-فراهم کردن طیفی از مینرال‌ها برای رشد و سلامت موها

نحوه مصرف: روزانه یک کپسول همراه وعده غذایی با مقدار کافی آب یا طبق دستور پزشک مصرف شود.

ترکیبات: تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، آهن، زینک، کولین بیتراترات، اینوزیتول، پارا آمینو بنزوئیک اسید (PABA)، مخمر، پودر هیدرولیز شده ژلاتین، لسیتین سویا، ال سیستئین هیدروکلراید، دی ال متیونین

هشدار مصرف: کپسول را ببلعید و از جویدن یا باز کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده صرفا مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند دانا - Daana
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی دانا
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کمک به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن
ترکیبات تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (ویتامین B2)، نیاسین (ویتامین B3)، ویتامین B6، ویتامین B12، بیوتین، پانتوتنیک اسید، آهن، زینک، کولین بیتراترات، اینوزیتول، پارا آمینو بنزوئیک اسید (PABA)، مخمر، پودر هیدرولیز شده ژلاتین، لسیتین سویا، ال سیستئین هیدروکلراید، دی ال متیونین
روش مصرف روزانه یک کپسول همراه وعده غذایی با مقدار کافی آب یا طبق دستور پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف کپسول را ببلعید و از جویدن یا باز کردن آن خودداری نمایید. این فرآورده صرفا مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری کپسول‌ها را در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از نور، رطوبت و داخل بسته بندی خود نگهداری نمایید. کپسول‌ها را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید