داروتو

سرم حالت دهنده ویتا پلاس کی درمالیفت 100 میلی لیتر

Dermalift Vita Plus K Hair Serum 100ml

دسته بندی : ماسک کراتینه
ویژگی ها

افزایش خاصیت رطوبت رسانی به مو

حاوی روغن آرگان و ژل آلوورا

نرم کننده و ترمیم کننده مو

حالت دهنده ی مو

255,000 تومان

سرم حالت دهنده موی کراتینه درمالیفت یک سرم معمولی نیست. این سرم کارایی فراوانی دارد. اولین هدف این سرم کمک به حالت پذیری موهای کراتینه شده است. پس از انجام کراتین برای این که بهترین نتیجه را دریافت کنید باید از انواع شامپو ها و سرم های محافظ کراتین استفاده کنید. سرم مو کراتین درمالیفت می تواند یک محصول عالی و چند جانبه باشد. از این رو به این محصول چند جانبه می گوییم که حاوی روغن آرگان است و هم زمان با حالت دادن به موها موجب تقویت و رشد مو می گردد.

ویژگی‌های خاص:

افزایش خاصیت رطوبت رسانی به مو

حاوی روغن آرگان و ژل آلوورا

نرم کننده و ترمیم کننده مو

حالت دهنده ی مو

نحوه مصرف: میزان کافی از سرم موی ویتا پلاس کی درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، روغن جوجوبا، روغن آرگان، ژل آلوورا، فنیل تری متیکون، ایزو پروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آرگان، آلوئه ورا و ویتامین E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای رنگ شده، آسیب دیده، دکلره و کراتین شده
موارد مصرف حالت دهنده
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، روغن جوجوبا، روغن آرگان، روغن هسته انگور، فنیل تری متیکون، ایزو پروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس
روش مصرف میزان کافی از سرم موی ویتا پلاس کی درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید