داروتو
تصویر  سرم دوفاز موهای خشک و آسیب دیده سریتا ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم دوفاز موهای خشک و آسیب دیده سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

سرم دوفاز موهای خشک و آسیب دیده سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

Cerita Colored Hair BIPHASIC Hair Serum 230ml

ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

پیشگیری از خشک شدن موها

حاوی کراتین، جلبک قرمز و روغن آرگان

رطوبت رسانی و بهبود شانه پذیری موها

افزایش لطافت، درخشندگی و حالت پذیری موها

در حال تامین

سرم دوفاز موهای خشک و آسیب دیده سریتا دارای خاصیت محافظت کنندگی از موها در برابر عوامل محیطی است. این سرم مو دارای ترکیبات ارزشمندی همچون روغن آرگان، کراتین هیدرولیز شده و جلبک قرمز است، که موجب افزایش ترمیم و پیشگیری از آسیب رسیدن به موها می‌شوند. این محصول دارای خاصیت رطوبت رسانی و بهبود شانه پذیری موها است و به افزایش لطافت، درخشندگی و حالت پذیری موهای خشک و آسیب دیده کمک خواهد کرد. روغن آرگان یک درمان برای مو است که حاوی مقادیر زیادی ویتامین E می‌‎باشد. این ویتامین باعث افزایش رشد مو شده و به عنوان یک آنتی اکسیدان برای تقویت و رشد مجدد مو تاثیر بسزایی دارد. این روغن همچنین می‌تواند به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست سر و جهت مبارزه با شوره و پوست سر خشک عمل کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

-پیشگیری از خشک شدن موها

-حاوی کراتین، جلبک قرمز و روغن آرگان

-رطوبت رسانی و بهبود شانه پذیری موها

-افزایش لطافت، درخشندگی و حالت پذیری موها

نحوه مصرف: ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، روغن آرگان، روغن کرچک هیدروژنه، کوپلیمر سباسیک اسید، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، گلیسیرین، پروتئین هیدرولیز شده سویا، کاسالپینیا اسپینوسا گام، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پورفیرآمبیلیکالیس اکسترکت، دی سدیم ا.د.ت.ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی کراتین، جلبک قرمز و روغن آرگان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف آبرسان و ترمیم‎ کننده مو
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، روغن آرگان، روغن کرچک هیدروژنه، کوپلیمر سباسیک اسید، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، گلیسیرین، پروتئین هیدرولیز شده سویا، کاسالپینیا اسپینوسا گام، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، پورفیرآمبیلیکالیس اکسترکت، دی سدیم ا.د.ت.ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید