داروتو
تصویر  سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

Cerita Biphasic Hair Serum For Thin Hair 230ml

ویژگی ها

مناسب موهای نازک و کم حجم

افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

افزایش حجم و ضخامت تارهای مو

افزایش نرمی و انعطاف پذیری مو

حاوی پروتئین جوانه گندم، کراتین و سیلیکون

ساخته شده بر پایه‌ فرمولاسیون گیاهی و بسیار ملایم

110,000 تومان

سرم مو یکی از محصولاتی است که به افزایش شانه پذیری و حالت دهی موها کمک کرده و در حفظ سلامت مو موثر است. سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا سرشار از ترکیبات مغذی و آبرسان است. این محصول رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و خشکی مو را به طور کامل برطرف می‌کند. ترکیبات گیاهی موثری که در این سرم وجود دارد مواد مغذی مورد نیاز فولیکول‌ها را تامین کرده و موجب افزایش استحکام و دوام موهای شما می‌شود. این سرم از ایجاد الکتریسیته ساکن و موخوره نیز به خوبی جلوگیری می‌کند. روغن آرگان به کار رفته در ترکیبات سرم دوفاز موهای نازک و کم حجم سریتا حاوی اسیدهای چرب ضروری برای موها است. این روغن یک آبرسان بسیار قوی است که لطافت و شادابی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. عصاره سویا یکی دیگر از ترکیبات موثر و مفید این سرم مو است. عصاره سویا سرشار از پروتئین، ایزوفلاون کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، روی، ویتامین‌های گروه B و فیبر است که سلامت موها را بهبود بخشیده و باعث افزایش شفافیت، حالت پذیری و نرمی موها می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

-افزایش حجم و ضخامت تارهای مو

-افزایش نرمی و انعطاف پذیری مو

-ساخته شده بر پایه‌ فرمولاسیون گیاهی و بسیار ملایم

-رطوبت ‌رسانی مؤثر و افزایش نرمی و انعطاف ‌پذیری مو بدون ایجاد حس چربی

نحوه مصرف: ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تری دست-۶، تری دست-۱۲، اتیل تریمونیوم کلراید متاکریلات، کوپلیمر پروتئین گندم هیدرولیز شده، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، ابریشم هیدرولیز شده، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا د ت ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی پروتئین جوانه گندم، کراتین و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای نازک و کم حجم
موارد مصرف افزایش حجم و ضخامت تارهای مو
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تری دست-۶، تری دست-۱۲، اتیل تریمونیوم کلراید متاکریلات، کوپلیمر پروتئین گندم هیدرولیز شده، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، ابریشم هیدرولیز شده، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا د ت ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید