داروتو
تصویر  سرم دوفاز موهای چرب سریتا ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم دوفاز موهای چرب سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

سرم دوفاز موهای چرب سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

Cerita Biphasic Hair Serum For Oily Hair 230ml

ویژگی ها

مناسب موهای چرب

حاوی عصاره دانه مورینگا، کراتین و آلوئه ورا

حفاظت از مو در برابر آلاینده‌های محیطی

افزایش لطافت، شانه ‌پذیری و زیبایی موها

حفاظت از مو در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی

افزایش درخشندگی و حالت پذیری موها پس از براشینگ

110,000 تومان

سرم مو یکی از محصولاتی است که به افزایش شانه پذیری و حالت دهی موها کمک کرده و در حفظ سلامت مو موثر است. سرم دوفاز موهای چرب سریتا، حاوی عصاره دانه مورینگا، کراتین و آلوئه ‌ورا بوده و موها را در برابر آسیب‌های محیطی، مواد شیمیایی، رنگ موها، حرارت سشوار و حالت دهنده‌ها محافظت کرده و موها را نرم و درخشان می‌کند. این سرم روی موها حالت چسبندگی نداشته و بهترین سرم مو برای موهای چرب به شمار می‌رود، همچنین با دارا بودن ویتامین و مواد مغذی در رشد و کاهش ریزش مو و مقاومت آن نقش مهمی ایفا می‌کند. برخی از محققان به مورینگا لقب درخت معجزه را داده‌اند. گیاه مورینگا سرشار از ویتامین A است. این ویتامین در رشد و کاهش ریزش موها نقشی کلیدی دارد. کمبود ویتامین A سبب خشکی و شوره سر می‌شود. با استفاده از گیاه مورینگا می‌توان موهایی سالم و مقاوم داشت.

‌ویژگی‌های خاص:

-درخشان کننده موها

-نرم و لطیف کننده موها

-بدون ایجاد حس چربی

-تسهیل بخش شانه کردن موها

-افزایش دهنده حالت پذیری موها

-محافظ مو در برابر حرارت، عوامل شیمیایی و محیطی

نحوه مصرف: ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، گلیسیرین، عصاره دانه مورینگا اولیفرا، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا.د.ت.ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره دانه مورینگا، کراتین و آلوئه ورا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای چرب و نازک
موارد مصرف درخشان کننده مو
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، فنیل تریمتیکون، گلیسیرین، عصاره دانه مورینگا اولیفرا، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پلی سوربات ۲۰، کراتین هیدرولیز شده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا.د.ت.ا، رنگ کد ۴۲۰۹۰، رنگ کد ۱۴۷۲۰، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا سرم دو فاز مو را تکان داده تا دو فاز آن به خوبی ترکیب شود. سپس موها را کمی مرطوب کرده و سرم را روی ساقه مو اسپری نمایید. موها را شانه کرده به حالت دلخواه درآورید. به علت غنی بودن ترکیبات این سرم‌ها، تنها به مقدار کافی اسپری کنید و از اسپری کردن بیش از حد خودداری کنید.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید