داروتو
تصویر  سرم مو ویتا فریز موهای وزدار درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  سرم مو ویتا فریز موهای وزدار درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو ویتا فریز موهای وزدار درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

Dermalift Vita Frizz Hair Serum 100ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای وزدار

ضد وز مو

تغذیه کننده و آبرسان

جلوگیری از ایجاد موخوره

افزایش استحکام و لطافت موها

افزایش مقاومت مو در برابر حرارت

حاوی روغن جوجوبا، روغن آرگان، آلوئه ورا و ویتامین E

245,000 تومان

خشکی و آسیب به موها می‌تواند منجر به وز شدن آن‌ها شود. موهای شما دائماً تشنه هستند و هنگامی که نیازهای آبرسانی آن برآورده نمی‌شود، کوتیکول‌ها (بیرونی ترین قسمت ساقه موی شما که از سلول‌های مرده ساخته شده و موهای شما را سالم و محافظت می‌کنند) افزایش می‌یابد تا رطوبت وارد شود. کم آبی مداوم منجر به آسیب می‌شود، در این شرایط موهای شما وز و بی روح می‌شوند. سرم مو ویتا فریز موهای وزدار درمالیفت علاوه بر از بین بردن وزی مو سبب افزایش نرمی، درخشندگی و افزایش استحکام مو نیز می‌شود. این سرم مو از ایجاد موخوره جلوگیری نموده و موها را در برابر حرارت سشوار و اتو مو تا ۲۳۰ درجه سانتی گراد محافظت می‌نماید. سرم مو درمالیفت لطافت موها را تضمین کرده و به تغذیه کردن و آبرسانی تارهای مو می‌پردازد. این سرم مو حاوی روغن‌های گیاهی، آنتی اکسیدان‌های قوی و مواد آبرسان بوده و قادر است علاوه بر ایجاد نرم کنندگی مناسب، از تارهای مو محافظت کامل نماید.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش استحکام و لطافت موها

-شاداب کننده و درخشان کننده

-نرم کننده و لطافت بخش قوی مو

-تقویت رشد مو و استحکام ساقه مو

-موثر در کاهش خشکی و شکنندگی موی سر

-دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی جهت مبارزه با رادیکال‌های آزاد

نحوه مصرف: میزان کافی از سرم موی ویتافریز درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، روغن جوجوبا، روغن آرگان، روغن هسته انگور، فنیل تری متیکون، ایزو پروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن جوجوبا، روغن آرگان، آلوئه ورا و ویتامین E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای وز و گره خورده
موارد مصرف ضد وز، تغذیه کننده و آبرسان
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون، روغن جوجوبا، روغن آرگان، روغن هسته انگور، فنیل تری متیکون، ایزو پروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس
روش مصرف میزان کافی از سرم موی ویتافریز درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید