داروتو
تصویر  سرم مو ویتا کالر موهای رنگ شده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  سرم مو ویتا کالر موهای رنگ شده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

سرم مو ویتا کالر موهای رنگ شده درمالیفت ۱۰۰ میلی لیتر

Dermalift Vita Color Hair Serum 100ml

ویژگی ها

مناسب موهای رنگ شده

مغذی و آبرسان موها

افزایش استحکام و لطافت مو

افزایش مقاومت مو در برابر حرارت

جلوگیری از ایجاد موخوره، زبری و خشکی موها

کمک به تثبیت رنگ مو و جلوگیری از کدر شدن موها

حاوی روغن جوجوبا، روغن آووکادو، روغن هسته انگور و روغن آرگان

245,000 تومان

پس از رنگ شدن موها اگر مراقبت ها را کامل انجام ندهیم، می‌توان شاهد از دست رفتن موها بود. مویی که تحت تاثیر شدید تر مواد شیمیایی قرار گرفته‌ است به مراقبت خاصی نیاز دارد. همچنین برای پایداری و تثبیت رنگ و درخشان کردن موها، باید اقداماتی انجام شود، در حقیقت موهای رنگ شده ما برای شادابی و درخشانی نیاز به سرم مو ویتا کالر موهای رنگ شده درمالیفت دارند. این سرم تمام نیازهای مو را بر طرف کرده و از مو به خوبی مراقبت می‌کند. سرم مو ویتا کالر حاوی روغن‌های گیاهی جوجوبا، روغن آووکادو، روغن هسته انگور، روغن آرگان، روغن کالاندولا و روغن آلوئه ورا، آنتی اکسیدان‌های قوی و مواد آبرسان مناسب بوده و قادر است تارهای مو را کاملا محافظت نماید. سرم ویتاکالر درمالیفت مناسب افراد دارای موهای رنگ شده و‌ هایلایت شده است که علاوه بر کمک به تثبیت و محافظت از رنگ موها، باعث افزایش نرمی و استحکام موها و کاهش خشکی آن‌ها می‌شود. 

ویژگی‌های خاص:

-طراوت بخش مو

-افزایش استحکام و لطافت موها

-کاهش اثرات مخرب اشعه‌های UV

-شاداب کننده و درخشان کننده

-جلوگیری از ایجاد موخوره، زبری و خشکی

-حاوی عصاره روغن انار، عصاره روغن کالاندولا، عصاره روغن آلوئه ورا و ویتامین E

نحوه مصرف: میزان کافی از سرم موی ویتاکالر درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.

ترکیبات: سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکونول، روغن جوجوبا، پرزیا گرتیزما اویل، روغن هسته انگور، فنیل تری متیکون، روغن آرگان، عصاره روغنی انار، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی کالاندولا، اسکوالن، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فارمد گیتی گستر
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن جوجوبا، روغن آووکادو، روغن هسته انگور، روغن آرگان، عصاره روغن انار، عصاره روغن کالاندولا، عصاره روغن آلوئه ورا و ویتامین E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای رنگ شده
موارد مصرف آبرسان و تثبیت ‎کننده رنگ مو
ترکیبات سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکونول، روغن جوجوبا، پرزیا گرتیزما اویل، روغن هسته انگور، فنیل تری متیکون، روغن آرگان، عصاره روغنی انار، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، سیکلوپنتاسیلوکسان و دایمتیکون کراس پلیمر، عصاره روغنی کالاندولا، اسکوالن، عصاره روغنی آلوئه ورا، توکوفرول استات، اسانس
روش مصرف میزان کافی از سرم موی ویتاکالر درمالیفت را بر روی ساقه و نوک موهای شسته شده و مرطوب بمالید و با نوک انگشتان خود سرم را بر روی تمام قسمت‌های مو پخش نمایید. سپس موها را به شکل دلخواه حالت دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید