داروتو
تصویر  سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره ۱۰۰ میلی لیتر

سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره ۱۰۰ میلی لیتر

Cinere Anti Frizz Serum 100ml

دسته بندی : نرم‌کننده‌
ویژگی ها

دارای پایه سیلیکونی جهت افزایش شفافیت و نرمی مو

حاوی امگا۳ و امگا۶، ویتامین E و A

افزایش شفافیت و نرمی مو

حفظ رطوبت مو

در حال تامین

سرم نرم کننده مو آنتی فریز سینره دارای فرمول سیلیکونی سبک و فاقد الکل است و جهت برطرف کردن وز و بد حالتی موهای خشک و شکننده و مجعد طراحی شده است. این سرم به راحتی روی موها گسترده شده و لایه محافظی روی آن‌ها ایجاد می‌کند. تشکیل این لایه سیلیکونی روی موها باعث می‌شود تا سطح مو نرم و صاف شده و موها در هنگام شانه زدن روی هم بلغزند و به راحتی شانه شوند. وجود این لایه بر روی مو باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو می‌گردد و از ایجاد موخوره جلوگیری می‌کند. در موهای رنگ شده باعث جلای مو می‌شود و به رنگ مو جلوه می‌دهد.

ویژگی‌های خاص:

-دارای ویتامین E و A جهت جلوگیری از اثر سوء رادیکال های آزاد

-جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن و موخوره در میان موها

-دارای پایه سیلیکونی جهت افزایش شفافیت و نرمی مو

-حاوی امگا۳ و امگا۶ جهت حفظ رطوبت مو

-افزایش شفافیت و نرمی مو

-حفظ رطوبت مو

نحوه مصرف: مقدار کمی (حدود ۱ تا ۲ پمپ) از سرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) بخصوص قسمت‌های میانی و انتهایی آن بمالید و دست را داخل موها بکشید و سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید.

ترکیبات: سیکلومتیکون، سیکلو پنتا سیلوکسان، دایمتیکونول، دایمتیکون، فنیل تری متیکون، ستیل دایمتیکون، روغن جوانه گندم، ویتامین E، ویتامین A، روغن گل گاو زبان، مواد نگهدارنده، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی امگا۳ و امگا۶، ویتامین E و A
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف نرم کننده مو
ترکیبات سیکلومتیکون، سیکلو پنتا سیلوکسان، دایمتیکونول، دایمتیکون، فنیل تری متیکون، ستیل دایمتیکون، روغن جوانه گندم، ویتامین E، ویتامین A، روغن گل گاو زبان، مواد نگهدارنده، عطر
روش مصرف مقدار کمی (حدود ۱ تا ۲ پمپ) از سرم را در کف دست ریخته و روی موی مرطوب (مویی که رطوبت آن توسط حوله گرفته شده است) بخصوص قسمت‌های میانی و انتهایی آن بمالید و دست را داخل موها بکشید و سپس مو را به شکل دلخواه حالت دهید. جهت سشوار کشیدن از حرارت کم استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید