داروتو
تصویر  سرم نرم کننده و برطرف کننده وز مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  سرم نرم کننده و برطرف کننده وز مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

سرم نرم کننده و برطرف کننده وز مو سریتا ۲۳۰ میلی لیتر

Cerita Anti-Frizz Smoothing Serum 230ml

دسته بندی : سرم و ماسک مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

بدون نیاز به آبکشی

افزایش نرمی و حالت پذیری مو

نرم کننده و برطرف کننده وز مو

حاوی عصاره سویا، آلوئه ورا و سدیم پی سی ای

رطوبت رسانی و ایجاد حالت ابریشمی در تارهای مو

محافظت از موهای خشک در برابر شکنندگی و موخوره

در حال تامین

موهای خشک و آسیب دیده معمولا با مشکل وز شدن مو مواجه هستند. برای رفع این مشکل برند سریتا بیوتی یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده است. سرم نرم کننده و برطرف کننده وز مو سریتا حاوی عصاره سویا بوده که خشکی و شکنندگی مو را کاهش می‌دهد. عصاره سویا موها را براق و درخشان نشان می‎دهد. ترکیب دیگری که در این سرم از آن استفاده شده، عصاره آلوئه ورا است که به آبرسانی مو کمک می‎کند. یکی از دلایل وز و بد حالت شدن موها، کم آب بودن آن است و سرم نرم کننده سریتا این خشکی و کم آبی را برطرف می‎کند. این سرم سریتا بیوتی حالت پذیری موها را افزایش داده و تارهای مو را نرم و ابریشمی می‌کند. استفاده از این سرم مو همچنین از ایجاد موخوره جلوگیری کرده و باعث سالم ماندن موها می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش نرمی و حالت پذیری مو

-نرم کننده و برطرف کننده وز مو

-رطوبت رسانی و ایجاد حالت ابریشمی در تارهای مو

-محافظت از موهای خشک در برابر شکنندگی و موخوره

نحوه مصرف: سرم را بر روی ساقه موی مرطوب یا خشک اسپری کرده سپس موها را به حالت دلخواه در آورید. این محصول پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.

ترکیبات: سیلیکون کوانترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲، پروپیلن گلایکول، عصاره گلایسین سویا، سدیم پی سی ایو سدیم لاکتات و آرژنین و آسپارتیک اسید و پی سی ای و گلایسین وآلانین و سرین و والین و پرولین و ترئولین ایزولوسین و هیستیدین و فنیل آلانین، ستریمونیوم کلراید، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، گوار هیدروکسی پروپیل ترمونیم کلراید، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا د ت ا، اسید لاکتیک، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از مصرف سرم پس از تاریخ انقضاء خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره سویا، آلوئه ورا و سدیم پی سی ای
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف نرم کننده و برطرف کننده وز مو
ترکیبات سیلیکون کوانترنیوم ۱۸ و تری دست ۶ و تری دست ۱۲، پروپیلن گلایکول، عصاره گلایسین سویا، سدیم پی سی ایو سدیم لاکتات و آرژنین و آسپارتیک اسید و پی سی ای و گلایسین وآلانین و سرین و والین و پرولین و ترئولین ایزولوسین و هیستیدین و فنیل آلانین، ستریمونیوم کلراید، پانتنول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، گوار هیدروکسی پروپیل ترمونیم کلراید، عصاره آلوئه ورا، دی سدیم ا د ت ا، اسید لاکتیک، آب دیونیزه
روش مصرف سرم را بر روی ساقه موی مرطوب یا خشک اسپری کرده سپس موها را به حالت دلخواه در آورید. این محصول پس از استفاده نیازی به آبکشی ندارد.
هشدار مصرف از تماس محصول با پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از مصرف سرم پس از تاریخ انقضاء خودداری شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان باشد. در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید