داروتو
تصویر  سوسپانسیون خوراکی اوپیوکاف سپیداج ۱۲۰میلی لیتر
تصویر  سوسپانسیون خوراکی اوپیوکاف سپیداج ۱۲۰میلی لیتر

سوسپانسیون خوراکی اوپیوکاف سپیداج ۱۲۰میلی لیتر

Sepidaj Oral Suspension Opiucough 120ml

ویژگی ها

بهبود تنفس با کاهش التهاب و تحریک پذیری مجاری تنفسی

رقیق کننده و افزایش دهنده خلط (موکولیتیک)

گشاده کننده برونش و ضد سرفه

رفع سرفه‌های خشک و خلط دار

35,000 تومان

نوسکاپین هیدروکلراید مهم ترین ترکیب شربت اپیوکاف است که دارای اثرات ضد سرفه بوده و از شیره تریاک به دست می‌آید. نوسکاپین ماده‌ای استخراج شده از مجموعه آلکالوئیدهای گیاه خشخاش است که بر خلاف سایر اعضای این گروه، تاثیرات ضد درد، ضعف تنفس، سرخوشی آور و وابستگی فیزیکی ندارد و بنابراین در دسته داروهای مواد مخدر قرار نمی‌گیرد و تنها خاصیت دارویی گیاهی دارد که با بستن مسیرهای سرفه موثر در عملکرد مغز بوده و سرفه را مهار می‌کند. سوسپانسیون خوراکی اوپیوکاف سپیداج، برطرف کننده سرفه و رقیق کننده و افزایش دهند خلط می‌باشد. این محصول جهت رفع سرفه‌های خشک و خلط دار ناشی از بیماری‌های سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، لارنژیت، برونشیت، بهبود تنفس با کاهش التهاب و تحریک پذیری مجاری تنفسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

‌ویژگی‌های خاص:

-فاقد گلوتن و شکر

-رفع سرفه‌های خشک و خلط دار

-گشاده کننده برونش و ضد سرفه

-رقیق کننده و افزایش دهنده خلط (موکولیتیک)

-بهبود تنفس با کاهش التهاب و تحریک پذیری مجاری تنفسی

نحوه مصرف: بزرگسالان: صبح و ظهر و شب یک قاشق غذاخوری (۱۰ میلی لیتر) حداکثر ۸ قاشق غذاخوری روزانه و کودکان ۲ تا ۶ سال: صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری (۵ میلی لیتر) حداکثر ۸ قاشق مرباخوری روزانه و کودکان ۶ تا ۱۲ سال: صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری (۱۰ میلی لیتر) حداکثر ۶ قاشق مرباخوری روزانه

ترکیبات: نوسکاپین هیدروکلراید، عصاره گیاهان دروزرا و شیرین بیان، اسانس اکالیپتوس واسانس نعنا فلفلی

هشدار مصرف: در کودکان زیر ۲ سال شربت اوپیوکاف فقط با تجویز و نظر پزشک می‌تواند مصرف گردد. افرادی که به هریک از ترکیبات این دارو حساسیت دارند و بیماران تنفسی با میزان زیاد ترشح موکوس ممنوع است. مصرف شربت اوپیوکاف در زنان باردار و شیرده ممنوع است.

عوارض جانبی: ممکن است با مصرف این دارو سردرد، سرگیجه، احساس خستگی، مشکلات گوارشی نظیر تهوع و واکنش های حساسیتی ایجاد شود.

عنوان مشخصه
برند سپیداج - Sepidaj
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سپیداج
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۲ سال، بزرگسالان
حاوی نوسکاپین هیدروکلراید، گیاه دروزرا
موارد مصرف ضد سرفه
ترکیبات نوسکاپین هیدروکلراید، عصاره گیاهان دروزرا و شیرین بیان، اسانس اکالیپتوس واسانس نعنا فلفلی
روش مصرف بزرگسالان: صبح و ظهر و شب یک قاشق غذاخوری (۱۰ میلی لیتر) حداکثر ۸ قاشق غذاخوری روزانه و کودکان ۲ تا ۶ سال: صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری (۵ میلی لیتر) حداکثر ۸ قاشق مرباخوری روزانه و کودکان ۶ تا ۱۲ سال: صبح و ظهر و شب یک قاشق مرباخوری (۱۰ میلی لیتر) حداکثر ۶ قاشق مرباخوری روزانه
هشدار مصرف در کودکان زیر ۲ سال شربت اوپیوکاف فقط با تجویز و نظر پزشک می‌تواند مصرف گردد. افرادی که به هریک از ترکیبات این دارو حساسیت دارند و بیماران تنفسی با میزان زیاد ترشح موکوس ممنوع است. مصرف شربت اوپیوکاف در زنان باردار و شیرده ممنوع است.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در جای خشک و خنک نگهداری و در دمای ۱۵ الی ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید