داروتو
شون شامپو موهای چرب  چای سبز ونعناع
شون شامپو موهای چرب  چای سبز ونعناع

شامپو احیا کننده عصاره چای سبز و نعناع موهای چرب شون ۴۰۰ میلی لیتر

Schon Refreshing Shampoo With Green Tea Mint Extract For Oily Hair 400ml

دسته بندی : شامپو روزانه
ویژگی ها

حاوی ترکیبات گیاهی همچون چای سبز و نعناع

تنظیم pH موها و جلوگیری از گره خوردگی موها

افزایش حالت پذیری و شانه پذیری موها

جلوگیری از ریزش مو

مناسب موهای چرب

64,700 تومان

شامپو احیا کننده عصاره چای سبز و نعناع موهای چرب شون شوینده‌ای ملایم برای موها می‌باشد که موجب پاکسازی عمیق پوست سر و موها می‌گردد. این شامپو رطوبت مورد نیاز موها را تامین کرده و نقش مراقبتی برای پوست سر نیز دارد. همچنین حاوی مواد مغذی بوده و موها را به خوبی تقویت و تغذیه می‌کند. از ترکیبات گیاهی مفید و موثر به کار رفته در این محصول می‌توان به چای سبز و نعناع اشاره نمود. همچنین این شامپو دارای آنتی اکسیدان بوده و به افزایش طراوت و شادابی موها بسیار کمک می‌کند. با استفاده از این محصول شون می‌توان حالت پذیری و شانه پذیری موها را بهبود بخشید، زیرا این شامپو قادر است از گره خوردگی موها جلوگیری نماید. این محصول از چرب شدن زود هنگام موها جلوگیری کرده و pH مو را تنظیم می‌کند. افراد دارای موهای چرب می‌توانند برای بهبود کیفیت موهای خود از این شامپو استفاده نمایند.

‌ویژگی‌های خاص:

-رایحه خوش چای سبز و نعناع و ایجاد حس خنک کنندگی

-تنظیم pH موها و جلوگیری از گره خوردگی موها

مراقبت از پوست سر و موها-

شوینده‌ای ملایم-

-آنتی اکسیدان و ضد رادیکال‌های آزاد

-محافظت از ساختار طبیعی موها

-احیا کننده و درخشان کننده موها

- ترمیم و بازسازی موها

نحوه مصرف: ابتدا موهای خود را مرطوب نموده و سپس مقدار مورد نیاز از شامپو را بر روی سر ریخته و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید تا مواد مفید و موثر آن جذب موهای شما شود. بعد از ۲ الی ۳ دقیقه به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکامید DEA، لوریل گلوکوزاید، PEG-۱۵۰ دی استئارات، پروپیلن گلیکول، عصاره نعناع، عصاره برگ کاملیا سیننسیس (چای سبز)، PEG-۱۲ دایمتیکون، گلیسرین، دی سدیم EDAT، سدیم سولفات، عطر، CI۴۲۰۹۰، اسید سیتریک، بنز ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، هگزیل سینامال

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره چای سبز، عصاره نعناع
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای چرب و نازک
موارد مصرف شوینده و ترمیم‎ کننده مو
ترکیبات آب، کوکامیدو پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکامید DEA، لوریل گلوکوزاید، PEG-۱۵۰ دی استئارات، پروپیلن گلیکول، عصاره نعناع، عصاره برگ کاملیا سیننسیس (چای سبز)، PEG-۱۲ دایمتیکون، گلیسرین، دی سدیم EDAT، سدیم سولفات، عطر، CI۴۲۰۹۰، اسید سیتریک، بنز ایزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون، هگزیل سینامال
روش مصرف ابتدا موهای خود را مرطوب نموده و سپس مقدار مورد نیاز از شامپو را بر روی سر ریخته و با حرکاتی ملایم ماساژ دهید تا مواد مفید و موثر آن جذب موهای شما شود. بعد از ۲ الی ۳ دقیقه به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۹۶۷۱۹۸۱۷۴۶۶۴۳۷۷۲
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید