داروتو
تصویر  شامپو بدن سیکلوزینک پوست‌های آسیب دیده اویدرم ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو بدن سیکلوزینک پوست‌های آسیب دیده اویدرم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن سیکلوزینک پوست‌های آسیب دیده اویدرم ۲۰۰ میلی لیتر

Eviderm Ciclozinc Body Wash For Damaged Skin Revitalizer 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های آسیب دیده

کاهش التهاب و خارش پوست

مرطوب کننده و نرم کننده قوی

موثر در کاهش عفونت‌های پوستی

پاک کنندگی ملایم و مناسب برای پوست

حاوی شی باتر، عصاره آویشن و عصاره بابونه

در حال تامین

شامپو بدن که در دسته بندی محصولات حمام و دوش جای می‌گیرد، بدون اینکه به پوست آسیبی وارد کند و یا چربی طبیعی پوست را از بین ببرد، آن را پاکسازی می‌کند. علاوه بر این، این محصولات حاوی ترکیبات نرم کننده و مرطوب کننده هستند و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست، از خشک شدن آن جلوگیری می‌کنند. شامپو بدن سیکلوزینک اویدرم با دارا بودن ترکیبات موثر از قبیل سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون و پیروکتون اولامین، علاوه بر رفع آلودگی‌ها و بوی نامطبوع بدن، میکروب‌های پوست را از بین می‌برد. همچنین شامپو بدن سیکوزینک با کاهش التهاب و عفونت‌های پوستی، از خارش و خشکی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-سازگار با pH طبیعی پوست

-کاهش التهاب و خارش پوست

-مرطوب کننده و نرم کننده قوی

-پاک کنندگی ملایم و مناسب برای پوست

-محافظت از پوست در برابر آلودگی‌های میکروبی

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو بدن سیکلوزینک را بر روی لیف مناسب و یا کف دست ریخته و بدن را شستشو دهید، سپس آبکشی نمایید. پس از مصرف درب بطری را ببندید.

ترکیبات: آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، مونو پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، شی باتر گلیسرید، عصاره بابونه، عصاره آویشن، دکسپانتول، پیروکتون اولامین، آلانتوئین، سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون، اسانس (مجاز آرایشی و بهداشتی)، اسید سیتریک، تترا سدیم ا د ت آ، دی ام دی ام هیدانتویین، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت بروز هرگونه واکنش و حساسیت پوستی، مصرف فرآورده را قطع و با پزشک مشورت نمایید. این محصول تنها برای مصرف خارجی است. از تماس محصول با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی شی باتر، عصاره آویشن و عصاره بابونه
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های آسیب دیده و خشک
موارد مصرف پاک کننده، کمک به رفع خشکی و خارش پوست
ترکیبات آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، مونو پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، سدیم پی سی ای، شی باتر گلیسرید، عصاره بابونه، عصاره آویشن، دکسپانتول، پیروکتون اولامین، آلانتوئین، سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون، اسانس (مجاز آرایشی و بهداشتی)، اسید سیتریک، تترا سدیم ا د ت آ، دی ام دی ام هیدانتویین، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از شامپو بدن سیکلوزینک را بر روی لیف مناسب و یا کف دست ریخته و بدن را شستشو دهید، سپس آبکشی نمایید. پس از مصرف درب بطری را ببندید.
هشدار مصرف در صورت بروز هرگونه واکنش و حساسیت پوستی، مصرف فرآورده را قطع و با پزشک مشورت نمایید. این محصول تنها برای مصرف خارجی است. از تماس محصول با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید