داروتو
تصویر  شامپو بدن میوه‌های استوایی پوست نرمال و خشک دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو بدن میوه‌های استوایی پوست نرمال و خشک دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن میوه‌های استوایی پوست نرمال و خشک دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر

Seagull Deep Sense Tropical Fruits Body Wash Normal & Dry Skin 400ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و معمولی

شوینده غیر صابونی با کف مطلوب

آبرسانی کننده پوست

بدون ایجاد حس خشکی و التهاب

حاوی هیالورونیک اسید، روغن آملا، عصاره دانه کتان و عصاره میوه‌های استوایی

88,000 تومان

امروزه شامپوهای بدن، جایگزینی موثر و مناسب برای صابون‌های قدیمی هستند. شامپو بدن میوه‌های استوایی دیپ سنس سی گل مناسب پوست خشک و معمولی تولید شده است. این شامپو بدن پوست را آبرسانی می‌کند و مانع از ایجاد حس خشکی و التهاب بر روی پوست می‌گردد. همچنین این شوینده غیر صابونی است و کف مناسبی دارد و می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده نمایید. در ترکیب این شامپو بدن از هیالورونیک اسید، روغن آملا، عصاره دانه کتان و عصاره میوه‌های استوایی استفاده شده تا آبرسانی مناسب به پوست صورت گیرد. با استفاده از شامپو بدن دیپ سنس لایه‌های درونی پوست به خوبی آبرسانی می‌شوند و شادابی و طراوت به پوست باز می‌گردد.

ویژگی‌های خاص:

-شوینده غیر صابونی با کف مطلوب

-آبرسانی کننده پوست

-بدون ایجاد حس خشکی و التهاب

-دارای رایحه‌ی ملایم و دلپذیر

-حاوی هیالورونیک اسید

نحوه مصرف: روی پوست خیس مقداری از شامپو بدن دیپ سنس سی گل را ریخته و به کمک یک لیف یا اسفنج مخصوص بدن خود را بشویید و سپس آبکشی کنید.

ترکیبات: آب، سدیم هیالورونات، آلوئه ورا، بابونه، عصاره میوه‎های استوایی و بذر کتان، آلانتوئین، روغن آملا، بیزابولول، PEG-200 گلیسریل پالمات هیدروژنه، سورفاکتانت‌های غیر آنیونی و آمفوتریک، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، کوکو گلوکوزید، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، سدیم کلراید، کاپریلیل گلیکول، اسانس، ا.د.ت.آ، ویتامین E، سیتریک اسید

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دیپ سنس سی گل - Seagull Deep Sense
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی هیالورونیک اسید، روغن آملا، عصاره دانه کتان و عصاره میوه‌های استوایی
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف شوینده بدن
ترکیبات آب، سدیم هیالورونات، آلوئه ورا، بابونه، عصاره میوه‎های استوایی و بذر کتان، آلانتوئین، روغن آملا، بیزابولول، PEG-200 گلیسریل پالمات هیدروژنه، سورفاکتانت‌های غیر آنیونی و آمفوتریک، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، کوکو گلوکوزید، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، سدیم کلراید، کاپریلیل گلیکول، اسانس، ا.د.ت.آ، ویتامین E، سیتریک اسید
روش مصرف روی پوست خیس مقداری از شامپو بدن دیپ سنس سی گل را ریخته و به کمک یک لیف یا اسفنج مخصوص بدن خود را بشویید و سپس آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید