داروتو
شون شامپوبدن کرمی نارگیل وشیر
شون شامپوبدن کرمی نارگیل وشیر

شامپو بدن کرمی شیر نارگیل انواع پوست شون ۳۰۰ میلی لیتر

Schon Coconut and Milk Creamy Body Wash 300ml

دسته بندی : شامپو بدن
ویژگی ها

پاک کننده‌ای ملایم و موثر

حاوی عصاره نارگیل و روغن سویا

جلوگیری از خشک شدن پوست

حاوی شیر، پروتئین، کلسیم و ویتامین B12

مناسب برای انواع پوست

در حال تامین

شامپو بدن کرمی شیر نارگیل انواع پوست شون حاوی شیر، پروتئین، کلسیم و ویتامین B12 بوده و از خشک شدن پوست جلوگیری به عمل می‌آورد و از دیگر ترکیبات مهم این شامپو بدن می‌توان به روغن سویا اشاره نمود. روغن سویا دارای ویتامین B و امگا۳ بوده و موجب آبرسانی به پوست بدن خواهد شد، همچنین از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند. به علاوه دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر آلودگی‌های مخرب به خوبی محافظت می‌نماید. در این محصول از عصاره نارگیل نیز استفاده شده است که موجب افزایش شادابی و گرمی پوست خواهد شد. با استفاده از این شامپو بدن می‌توان تمامی آلودگی موجود بر روی پوست بدن را از بین برد و از داشتن پوستی تمیز و لطیف لذت برد.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده‌ای ملایم و موثر

-شاداب کننده و طراوت بخش پوست

-حاوی عصاره نارگیل

-مراقبت از پوست در برابر آلودگی های مخرب

-دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

-جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست

-حفظ رطوبت پوست

نحوه مصرف: ابتدا پوست بدن را به کمک آب مرطوب نمایید، سپس مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر روی لیف یا اسفنج ریخته و کف ایجاد شده را بر روی پوست خود بکشید و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، آکریلات کوپلیمر، گلیسیرین، گلیسین سوجا اویل، کوکامید پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، استیرین / اکریلاتز کوپلیمر، پروتئین هیدرولیز شده شیر، اسانس، دی سدیم ادتا، سیتریک اسید، کارامل، بنزویزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 300 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی روغن نارگیل، شیر، پروتئین، کلسیم و ویتامین B12
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده بدن
ترکیبات آب، آکریلات کوپلیمر، گلیسیرین، گلیسین سوجا اویل، کوکامید پروپیل بتائین، سدیم لورت سولفات، استیرین / اکریلاتز کوپلیمر، پروتئین هیدرولیز شده شیر، اسانس، دی سدیم ادتا، سیتریک اسید، کارامل، بنزویزو تیازولینون، متیل ایزو تیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست بدن را به کمک آب مرطوب نمایید، سپس مقدار مناسبی از شامپو بدن را بر روی لیف یا اسفنج ریخته و کف ایجاد شده را بر روی پوست خود بکشید و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۸۳۱۵۰۹۴۴۹۲۶۷۹۲۳۷
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید