داروتو
تصویر  شامپو بدن گلاب ارگانیک انواع پوست دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو بدن گلاب ارگانیک انواع پوست دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گلاب ارگانیک انواع پوست دیپ سنس سی گل ۴۰۰ میلی لیتر

Seagull Deep Sense Organic Rose Water Body Wash All Skin 400ml

دسته بندی : شامپو بدن
ویژگی ها

مناسب انواع پوست به ویژه پوست حساس

شوینده ملایم غیر صابونی و بسیار ملایم

رطوبت رسان به پوست

جلوگیری از خشکی و زبری پوست

دارای خاصیت ضد التهابی و نرم کنندگی

حاوی گلاب ارگانیک و عصاره رز فرانسوی

58,000 تومان

امروزه شامپوهای بدن، جایگزینی موثر و مناسب برای صابون‌های قدیمی هستند. شامپو بدن‌ها به دلیل بافت مایع خود به راحتی با گلیسرین ترکیب می‌شوند و متعادل کردن pH آن‌ها به دلیل اینکه حالت خنثی دارند ساده تر و کم هزینه تر می‌باشد. شامپو بدن دیپ سنس سی گل حاوی گلاب مناسب انواع پوست به ويژه پوست حساس، شوینده غیر صابونی با کف مطلوب می‌باشد که ضمن آبرسانی به پوست مانع از ایجاد حس خشکی و التهاب می‌گردد. این شامپو بدن به دلیل داشتن گلاب ارگانیک و عصاره رز فرانسوی می‌باشد که یک ترکیب ملایم و ایده‌آل برای پوست‌های حساس می‌باشد و پوست را نرم لطیف می‌کند و هیچگونه حس خشکی و التهاب را بر روی پوست ایجاد نمی‌کند، در نتیجه موجب شادابی و نشاط پوست شما می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-نشاط آور و آرامش بخش

-رطوبت رسان به پوست

-جلوگیری از خشکی و زبری پوست

-شوینده ملایم غیر صابونی و بسیار ملایم

-دارای خاصیت ضد التهابی و نرم کنندگی

نحوه مصرف: روی پوست خیس مقداری از شامپو بدن دیپ سنس سی گل را ریخته و به کمک یک لیف یا اسفنج مخصوص بدن خود را بشویید و سپس آبکشی کنید.

ترکیبات: آب، گلاب ارگانیک، ترکیبی از سورفاکتانت‌های آنیونی و آمفوتریک و غیر یونی، روغن آملا، عصاره رز فرانسوی، روغن گل محمدی، دکسپانتنول، اسانس، ویتامین E، کربومر، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، مشتق صمغ گوار، سدیم هیدروکسید، رنگ

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دیپ سنس سی گل - Seagull Deep Sense
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی گلاب ارگانیک و عصاره رز فرانسوی
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده بدن
ترکیبات آب، سدیم هیالورونات، آلوئه ورا، بابونه، عصاره میوه‎های استوایی و بذر کتان، آلانتوئین، روغن آملا، بیزابولول، PEG-200 گلیسریل پالمات هیدروژنه، سورفاکتانت‌های غیر آنیونی و آمفوتریک، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، کوکو گلوکوزید، PEG-7 گلیسریل کوکوآت، دکسپانتنول، فنوکسی اتانول، سدیم کلراید، کاپریلیل گلیکول، اسانس، ا.د.ت.آ، ویتامین E، سیتریک اسید
روش مصرف روی پوست خیس مقداری از شامپو بدن دیپ سنس سی گل را ریخته و به کمک یک لیف یا اسفنج مخصوص بدن خود را بشویید و سپس آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید