داروتو
تصویر  شامپو تقویتی و ضد ریزش مو بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو تقویتی و ضد ریزش مو بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو تقویتی و ضد ریزش مو بانوان سینره ۲۵۰ میلی لیتر

Cinere Sabal And Ginkgo Fortifying Shampoo For Women 250ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب بانوان

ضد ریزش

محرک رشد موهای جدید

تقویت گردش خون پوست سر

دارای ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر رادیکال‌های آزاد

دارای پرو ویتامین B5، عصاره جینکوبیلوبا، ترکیبات روی و سابال

در حال تامین

به علت اینکه خانم‌ها بنابر شرایط خاصی نظیر بارداری و تغییرات هورمونی ماهانه دچار کمبودهای تغذیه‌ای از جمله آهن و سایر ریز مغذی‌های حیاتی می‌گردند، محصولات ضد ریزش موجود در برنامه درمانی آن‌ها علاوه بر دارا بودن مواد آنتی آندروژن باید توجه خاصی به رفع نیازهای متابولیکی آن‌ها داشته باشند. شامپو تقویتی و ضد ریزش مو بانوان سینره با درنظر گرفتن این نیازها به گونه‌ای طراحی شده که مواد مورد نیاز رشد مو را در اختیار فولیکول مو قرار داده و با بهبود گردش خون در پوست سر، متابولیسم سلول‌های زایای فولیکول مو را افزایش می‌دهد و علاوه بر کاهش ریزش مو به رشد مجدد و بلند شدن موها نیز کمک می‌کند. سورفاکتنت‌های به کار برده شده در این فرآورده با پوست و مو بسیار سازگارند. 

ویژگی‌های خاص:

-ضد ریزش

-محرک رشد موهای جدید

-تقویت گردش خون پوست سر

-دارای ویتامین E با اثر حفاظتی در برابر رادیکال‌های آزاد

-دارای پرو ویتامین B5، عصاره جینکوبیلوبا، ترکیبات روی و سابال

نحوه مصرف: ابتدا موها را خیس نمایید، مقداری از شامپو را به آرامی به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، دایمیتیکون، پلی کواترنیوم ۱۰، تری اتانل آمین لوریل سولفات، کوکامید مونواتانل آمین، عصاره جیکنوبیلوبا، عصاره سابال (نخل اره‌ای)، دکسپانتنول، پیش ساز ویتامین B5، ویتامین F، ویتامین E، سدیم کلرید، سولفات روی، ویتامین B6، اسید سیتریک، اسانس، نگهدارنده، EDTA

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پرو ویتامین B5، عصاره جینکوبیلوبا، ترکیبات روی و سابال و ویتامین E
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، دایمیتیکون، پلی کواترنیوم ۱۰، تری اتانل آمین لوریل سولفات، کوکامید مونواتانل آمین، عصاره جیکنوبیلوبا، عصاره سابال (نخل اره‌ای)، دکسپانتنول، پیش ساز ویتامین B5، ویتامین F، ویتامین E، سدیم کلرید، سولفات روی، ویتامین B6، اسید سیتریک، اسانس، نگهدارنده، EDTA
روش مصرف ابتدا موها را خیس نمایید، مقداری از شامپو را به آرامی به مدت ۳ الی ۵ دقیقه بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید