داروتو
تصویر  شامپو رنگ موی مردانه مشکی فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو رنگ موی مردانه مشکی فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

شامپو رنگ موی مردانه مشکی فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

Farben Black Hair Color Shampoo 150ml

دسته بندی : شامپو رنگ
ویژگی ها

رنگ مشکی

مناسب آقایان

جلوگیری از ریزش مو

حاوی نرم کننده و ویتامین B5

مدت زمان ماندگاری: ۱۸ شستشو

رنگ پذیری کامل و یکنواخت موی سر

فاقد آمونیاک و مشتقات اتانول آمین

رنگ کردن موها بدون عوارض خشکی و زبری

در حال تامین

شامپوهای رنگ مو، نوع جدیدی از رنگ موها هستند که کار رنگ کردن مو را آسان نموده‌اند. در واقع شما به جای وقت گذاشتن برای رفتن به آرایشگاه و در انتظار ماندن برای رنگ گرفتن موهایتان، کافی است یک شامپوی رنگ مو بخرید و به حمام بروید، موهای شما بعد چند دقیقه رنگ مورد پسندتان را بخود می‌گیرید. شامپو رنگ مو مشکی فاربن قابلیت رنگ دهی به موی سر آقایان را دارد. رنگ مشکی آن بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و ۱۰۰ درصد موهای سفید را پوشش می‌دهد. یکی از مشکلات شایعی که بعد از رنگ کردن مو رخ می‌دهد ریزش مو است. این شامپو رنگ حاوی ویتامین B5 می‌باشد و به واسطه‌ی آن از ریزش مو جلوگیری می‌کند. نرم کننده موجود در این محصول، از خشک و بی‌حالت شدن موها پس از استحمام پیشگیری می‌کند. برخلاف رنگ مو، این شامپو رنگ به زمان زیادی نیاز ندارد و پس از ۱۰ دقیقه موها را مشکی می‌کند. این محصول برخلاف اکثر شامپو موها ماندگاری زیادی دارد و تا ۱۸ بار شستشو روی سر باقی می‌ماند.

‌ویژگی‌های خاص:

-سازگار با بافت طبیعی مو

-پوشش ۱۰۰٪ موهای سفید

-استفاده راحت و بسیار آسان

-ایجاد رنگ طبیعی بر روی موها

-مدت زمان ماندگاری: ۱۸ شستشو

محتویات / اقلام همراه: دو عدد شامپوی ۱۵۰ میلی لیتری، یک جفت دستکش پلاستیکی

نحوه مصرف: مقدار مساوی از بطری های A و B را با هم ترکیب نموده، موها را با آن آغشته نموده و پس از ۱۰ دقیقه با آب ولرم شستشو نمایید. در صورت نرسیدن به رنگ دلخواه این کار را تکرار کنید، پس از هر بار مصرف درب ظرف را ببندید. نتیجه بر روی موهای خشک و تمیز مطلوب تر است.

ترکیبات: سدیم لورت سولفات، اسیدهای چرب نارگیل، گلیسیرین، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلیکول، ستیل الکل، اچ سی زرد ۲، ۲آمینو ۶کلرو ۴نیتروفنول، دی پنتنول، اسید آسکوربیک، اتیل دیامین تترا استیک اسید، متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولین، وایولت ۲ پایه، اسانس، آب

هشدار مصرف: از تماس با چشم خودداری شود و در صورت تماس سریعا با آب بشویید. روی ابرو و مژه استفاده نشود. صرفا برای استعمال خارجی است. قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید. از دستکش استفاده کنید. در صورتیکه قبلا از حنا استفاده کرده‌اید، از شامپو رنگ استفاده نکنید.

عنوان مشخصه
برند فاربن - Farben
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تابش نور
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول رنگ مو
رنگ مشکی
جنسیت مصرف آقایان
حاوی نرم کننده و ویتامین B5
فاقد آمونیاک و مشتقات اتانول آمین
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
ترکیبات سدیم لورت سولفات، اسیدهای چرب نارگیل، گلیسیرین، ستریمونیوم کلراید، پروپیلن گلیکول، ستیل الکل، اچ سی زرد ۲، ۲آمینو ۶کلرو ۴نیتروفنول، دی پنتنول، اسید آسکوربیک، اتیل دیامین تترا استیک اسید، متیل ایزوتیازولینون و متیل کلرو ایزوتیازولین، وایولت ۲ پایه، اسانس، آب
روش مصرف مقدار مساوی از بطری های A و B را با هم ترکیب نموده، موها را با آن آغشته نموده و پس از ۱۰ دقیقه با آب ولرم شستشو نمایید. در صورت نرسیدن به رنگ دلخواه این کار را تکرار کنید، پس از هر بار مصرف درب ظرف را ببندید. نتیجه بر روی موهای خشک و تمیز مطلوب تر است.
هشدار مصرف از تماس با چشم خودداری شود و در صورت تماس سریعا با آب بشویید. روی ابرو و مژه استفاده نشود. صرفا برای استعمال خارجی است. قبل از مصرف تست حساسیت انجام دهید. از دستکش استفاده کنید. در صورتیکه قبلا از حنا استفاده کرده‌اید، از شامپو رنگ استفاده نکنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید