داروتو
شون شامپو ضدریزش رز و رزماری
شون شامپو ضدریزش رز و رزماری

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده عصاره رز و رزماری انواع مو شون ۴۰۰ میلی لیتر

Schon Anti Fall Shampoo With Rose And Rosemary Extract For All Hair 400ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب استفاده روزانه

ترمیم کننده مو

جلوگیری از ریزش مو

حاوی عصاره رز و رزماری

جلوگیری از گره خوردگی موها

افزایش شانه پذیری و حالت پذیری مو

56,300 تومان

شامپو ضد ریزش عصاره رز و رزماری از فرمولاسیونی جدید بهره می‌برد و قادر است از ریزش موها به خوبی جلوگیری کند. افراد دارای انواع مو می‌توانند به صورت روزانه از این نوع شامپو شون استفاده نمایند. در این شامپو عصاره رز به کار رفته است که موجب تغذیه مو می‌گردد و مواد مغذی مورد نیاز را به مو می‌رساند. درواقع وظیفه این شامپو افزایش گردش خون در پوست سر و تقویت ریشه و فولیکول مو می‌باشد. از ترکیبات مفید دیگر این شامپو می‌توان به رزماری اشاره نمود. عصاره رزماری خود حاوی مقادیر زیادی ویتامین C و ویتامین A است. ویتامین C موجب تقویت و افزایش کلاژن سازی پوست سر گشته و همچنین از ریزش مو جلوگیری می‌کند. ویتامین A نیز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و به تقویت و ترمیم موها می‌پردازد. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده عصاره رز و رزماری انواع مو شون، موها را درخشان کرده و حالت پذیری موها را افزایش می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده ملایم

-التیام پوست سر

-درخشان کننده مو

-تقویت ریشه و فولیکول مو

-جلوگیری از خشکی پوست سر

-افزایش کلاژن سازی پوست سر

-دارای مواد مغذی و مورد نیاز مو

-افزایش گردش خون در پوست سر

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موهای مرطوب خود استفاده نمایید و به آرامی ماساژ دهید، بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، PEG-۱۵۰ دی استئارات، کوکامید DEA، لوریل گلوکوزید، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، PEG-۱۲ دایمتیکون، عصاره گل رز، عصاره برگ رزماری، گلیسیرین، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، Cl ۴۵۱۹۰، اسید سیتریک، بنز ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، هگزیل سینامال

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 400 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره رز و رزماری
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، آمونیوم لورت سولفات، آمونیوم لوریل سولفات، کوکامیدوپروپیل بتائین، PEG-۱۵۰ دی استئارات، کوکامید DEA، لوریل گلوکوزید، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم-۱۰، PEG-۱۲ دایمتیکون، عصاره گل رز، عصاره برگ رزماری، گلیسیرین، دی سدیم EDTA، سدیم سولفات، عطر، Cl ۴۵۱۹۰، اسید سیتریک، بنز ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، هگزیل سینامال
روش مصرف مقدار مناسبی از شامپو را بر روی موهای مرطوب خود استفاده نمایید و به آرامی ماساژ دهید، بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود. از تماس با چشم جلوگیری شود و در صورت تماس با چشم، با آب فراوان بشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز ۱۰۵۱۹۰۶۳۰۰۹۶۶۵۳
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید