داروتو
تصویر  شامپو ضد شوره ملایم D1 پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شوره ملایم D1 پریم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو ضد شوره ملایم D1 پریم ۲۵۰ میلی لیتر

Prime D1 Willow Mild Anti Dandruff Shampoo 250ml

دسته بندی : ضد شوره
ویژگی ها

مناسب پوست سر دارای شوره

پاکسازی پوست کف سر و موها

ضدالتهاب و تسکین دهنده پوست

کاهش دهنده خطر بازگشت مجدد شوره

دارای اثرات ضد قارچی و میکروبی قوی

فاقد پارابن و سیلیکون

حاوی اسید سالیسیلیک، پوست درخت بید و کلیمبازول

81,600 تومان

شوره، یک اختلال رایج و مزمن پوست سر است. مشخصه‌‌ی آن پوسته پوسته شدن پوست کف سر است. با اینکه شوره‌ سر مشکلی مسری یا جدی نیست، اما ظاهری ناخوشایند دارد. برای همین است که درمان شوره سر و رفع شوره و خارش سر یکی از مهم ‌ترین دغدغه‌های افرادی است که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. شامپو ضد شوره ملایم D1 پریم به عنوان شامپوی مکمل در طول دوره درمان و پس از آن در انواع شوره‌ها موثر می‌باشد. این شامپو، پوست سر را محافظت می‌کند و خطر بازگشت مجدد شوره را کاهش می‌دهد. کلیمبازول موجود در این شامپو دارای اثر ضد قارچ قوی می‌باشد که به طور مستقیم به میکروارگانیسم‌های مولد شوره حمله کرده و آن‌ها را مهار می‌کند. همچنین روغن درخت چای با خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضدالتهابی خود در کنار عصاره پوست درخت بید که غنی از اسید سالسیلیک است، التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد و سبب لایه برداری آن می‌شود. سورفکتانت‌های ملایم این شامپو بطور موثری پوست سر را پاک سازی نموده و شفافیت و درخشندگی را به موها و سلامتی را به پوست سر باز می‌گردانند.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد التهاب و تسکین دهنده پوست

-دارای اثرات ضد قارچی و میکروبی قوی

-کاهش دهنده خطر بازگشت مجدد شوره

-لایه برداری ملایم پوست بواسطه دارا بودن اسید سالیسیلیک

-ضد عفونی کننده پوست کف سر بواسطه دارا بودن روغن درخت چای

-شفاف کننده و درخشندگی مو بواسطه دارا بودن سورفکتانت‌های ملایم

-مناسب پوست سر دارای شوره (بعنوان مکمل درمان) و یا پس از درمان شوره

نحوه مصرف: مقداری از شامپو ضد شوره ملایم پرایم را روی پوست سر و موهای خیس به مدت ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ دهید، سپس آبکشی کنید. شامپو را دو یا سه بار در هفته به مدت یک ماه و نیم استفاده نمایید. جهت جلوگیری از بازگشت شوره، دوره شش هفته‌ای مصرف شامپو را ۳ یا ۴ بار در سال مطابق با روش تکرار کنید. استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم به عنوان شامپو مکمل در طول درمان و پس از آن توصیه می‌شود.

ترکیبات: آب، سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوآمفودی استات، پروپیلن گلیکول، عصاره پوست درخت بید، کوکامید ام ای پی آ، لوریل گلوکوزید، لوریل بتائین، سدیم شیل اویل سولفونات، کلیمبازول، روغن درخت چای، پلی کواترنیم-۲۲، اسانس، سیتریک اسید، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک، پوست درخت بید، روغن درخت چای و کلیمبازول
فاقد پارابن و سیلیکون
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف جلوگیری از ایجاد مجدد شوره سر، مکمل درمان شوره سر
ترکیبات آب، سدیم لورت سولفات، سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوآمفودی استات، پروپیلن گلیکول، عصاره پوست درخت بید، کوکامید ام ای پی آ، لوریل گلوکوزید، لوریل بتائین، سدیم شیل اویل سولفونات، کلیمبازول، روغن درخت چای، پلی کواترنیم-۲۲، اسانس، سیتریک اسید، متیل ایزوتیازولینون، متیل کلروایزوتیازولینون
روش مصرف مقداری از شامپو ضد شوره ملایم پرایم را روی پوست سر و موهای خیس به مدت ۲ الی ۳ دقیقه ماساژ دهید، سپس آبکشی کنید. شامپو را دو یا سه بار در هفته به مدت یک ماه و نیم استفاده نمایید. جهت جلوگیری از بازگشت شوره، دوره شش هفته‌ای مصرف شامپو را ۳ یا ۴ بار در سال مطابق با روش تکرار کنید. استفاده از شامپو ملایم روزانه پریم به عنوان شامپو مکمل در طول درمان و پس از آن توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید