داروتو
تصویر  شامپو ضد شپش لایس فری انواع مو سریتا ۹۵ میلی لیتر
تصویر  شامپو ضد شپش لایس فری انواع مو سریتا ۹۵ میلی لیتر

شامپو ضد شپش لایس فری انواع مو سریتا ۹۵ میلی لیتر

Cerita Herbal & Non Toxic Lice Free Shampoo 95ml

ویژگی ها

مناسب انواع مو

ضد التهاب

پاکسازی آلودگی موی سر ناشی از شپش

جداسازی کامل تخم شپش از موها

نرم کننده و ضد خارش

ممانعت از تولید مثل مجدد شپش در موها

حاوی عصاره پیرتروم، روغن اسطوخودوس و عصاره آلوئه ورا

95,000 تومان

شپش‌ها حشراتی بسیار ریز با طول ۱.۶ میلی ‌متر و بدون بال هستند که محل زندگی و تغذیه آن‌ها پوست سر است. این حشرات از خون پوست سر تغذیه می‌کنند و مادامی ‌که بر روی سر قرار داشته باشند بین ۲ تا ۴ هفته عمر می‌کنند. شپش‌ها در صورت تغذیه مناسب خیلی زود شروع به تخم ‌گذاری و تکثیر می‌کنند و گسترش می‌یابند. تخم این موجودات از طریق ماده چسبناکی که از بدن مادر ترشح می‌شود به کف سر می‌چسبد و جدا کردن آن بسیار دشوار است. این تخم‌ها بسیار شبیه به شوره سر هستند و به همین دلیل تشخیص آن‌ها مشکل است، تنها تفاوت آن‌ها با شوره در این است که شوره به ‌راحتی از پوست سر جدا می‌شود اما تخم‌ها این ویژگی را ندارند. شامپو ضد شپش لایس فری انواع مو سریتا با دارا بودن مواد موثر گیاهی و طبیعی و با کمک مکانیزم‌های کارآمد، سبب مرگ شپش و نابودی تخم‌های آن می‌شود. این شامپو برخلاف سایر ترکیبات ضد شپشی که تولید شده است، هیچگونه ضرری برای انسان ندارد. شامپو لایس فری سریتا دور کننده حشره، ضد باکتری و ضد قارچ بوده و با مسدود کردن منافذ تنفسی در شپش و تخم آن باعث مرگ شپش و نابودی تخم‌های آن می‌شود. آلوئه ورا استفاده شده در این شامپو، رطوبت رسانی موثری داشته و به رفع پوسته ریزی در محل گزش شپش کمک می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-پاکسازی آلودگی موی سر ناشی از شپش

-جداسازی کامل تخم شپش از موها

-نرم کننده و ضد خارش

-حاوی ترکیبات گیاهی و غیر سمی

-ممانعت از تولید مثل مجدد شپش در موها

نحوه مصرف: ابتدا موها را با آب مرطوب کنید، شامپو را به طور مستقیم بر روی پوست سر بریزید. حداقل به میزان دو برابر در مقایسه با مقدار طبیعی شستشوی مو، از شامپو استفاده نمایید. شامپو را روی موها و پوست سر پخش کرده و به خوبی مالش دهید تا خوب کف کند. کف شامپو سریتا را در مناطق پشت سر، گردن و پوشت گوش‌ها نیز پخش کنید. اجازه دهید شامپو به مدت ۱۵ دقیقه بر روی سر شما باقی بماند و در طول این مدت، موهای خود را به صورت پیوسته شانه نمایید. بعد از آن موهای خود را با آب ولرم بشورید. قبل از خشک کردن موها با حوله نیز موهای خود را شانه کنید.

ترکیبات: کوکامیدو پروپیل بتائین ۳۰%، سدیم لوریل اتر سولفات ۷۰%، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی ۲۵%، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید ۸۲%، پیپرونیل بوتوکساید، پلی سوربات ۲۰، فنوکسی اتانول، عصاره پیرتروم، روغن اسطوخودوس، عصاره آلوئه ورا، دی ام دی ام هایدانتوئین، اسانس، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 95 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره پیرتروم، روغن اسطوخودوس و عصاره آلوئه ورا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ضد شپش
ترکیبات کوکامیدو پروپیل بتائین ۳۰%، سدیم لوریل اتر سولفات ۷۰%، سدیم لوریل اتر سولفات صدفی ۲۵%، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید ۸۲%، پیپرونیل بوتوکساید، پلی سوربات ۲۰، فنوکسی اتانول، عصاره پیرتروم، روغن اسطوخودوس، عصاره آلوئه ورا، دی ام دی ام هایدانتوئین، اسانس، رنگ کد ۱۵۹۸۵، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا موها را با آب مرطوب کنید، شامپو را به طور مستقیم بر روی پوست سر بریزید. حداقل به میزان دو برابر در مقایسه با مقدار طبیعی شستشوی مو، از شامپو استفاده نمایید. شامپو را روی موها و پوست سر پخش کرده و به خوبی مالش دهید تا خوب کف کند. کف شامپو سریتا را در مناطق پشت سر، گردن و پوشت گوش‌ها نیز پخش کنید. اجازه دهید شامپو به مدت ۱۵ دقیقه بر روی سر شما باقی بماند و در طول این مدت، موهای خود را به صورت پیوسته شانه نمایید. بعد از آن موهای خود را با آب ولرم بشورید. قبل از خشک کردن موها با حوله نیز موهای خود را شانه کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید