داروتو
تصویر  شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده +K پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده +K پریم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده +K پریم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده +K پریم ۲۵۰ میلی لیتر

Prime K+ Kera Silk Post Keratin Shampoo 250ml

دسته بندی : شامپو کراتینه
ویژگی ها

مناسب موهای کراتینه شده

فاقد سولفات

محافظت از کراتین مو

نرم و درخشان کنندگی طولانی مدت مو

مغذی، صاف کننده و باز کننده گره‌ها

حاوی روغن‌های طبیعی ماکادمیا، آووکادو، جوانه گندم و آرگان

199,000 تومان

موهای کراتینه شده نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برخی از بانوان برای راحت شدن از موهای وز و بدون حالت خود، به سراغ کراتینه کردن موی خود می‌روند و همانطور که این روش صاف کردن مو روشی دارد، مراقب از موهای کراتینه شده و نحوه نگهداری از آن نیز اصولی دارد. استفاده از نرم کننده‌ها گرفته تا انواع ماسک تقویت مو را برای نگهداری از موهای کراتینه جدی بگیرید. شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده +K پریم، به‌گونه‌ای طراحی و ساخته‌ شده است که تمام نیازهای مو و پوست سر اعم از تمیزی و پاکیزگی و همچنین تقویت مو را دارا می‌باشد در عین حال که به کراتین مو آسیب نمی‌زند. این شامپو حاوی ترکیبات سورفاکتانت است و عمل نظافت و زدودن چربی و چرک و سایر زوائد روی مو را انجام می‌دهد که این مواد همراه با کف در موقع آبکشی از بین می‌رود و این مواد هیچ آسیبی به مو نخواهد رساند. مواد شوینده موجود در این شامپو، مو و کف سر را تمیز می‌کنند و بعد از تمیز کردن مواد مؤثر دیگر موجود در شامپو وارد عمل می‌شود و باعث شانه شدن راحت ‌تر موهای خیس شده بدون ایجاد الکتریسیته ساکن در زمان خشک شدن می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-تسهیل حالت دهی موها

-حفظ رطوبت ساقه مو

-صاف کردن موها

-شوینده ملایم کف سر و ساقه مو

-بدون تاثیر مخرب روی موهای کراتینه شده

نحوه مصرف: مقداری از شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده پرایم را روی موی خیس ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.

ترکیبات: آب، سدیم کوکوآمفواستات، سدیم لوریل سولفوساکسینات، لوریل بتائین، سدیم متیل کوکوئیل تائورات، لوریل گوکوزاید، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، پروپیلن گلیکول، پی ای جی-۷ گلیسریل کوکوئات، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و شیر، کراتین هیدرولیز شده، پانتنول، آرژنین، سدیم لاکتات سدیم پی سی آ، مخلوط آمینواسیدها، بس استئاریل آمودایمتیکون، اسانس، ویتامین F، گوارهیدروکسی پروپیل تریمونیم کلرید، توکوفریل استات، دی سدیم اتیلن دی آمین تترااستیک اسید، روغن ماکادمیا، روغن آووکادو، متیل کلروایزوتیازولینون، روغن‌های جوانه گندم، آفتابگردان و آرگان، رنگ، سیتریک اسید

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن‌های طبیعی ماکادمیا، آووکادو، جوانه گندم و آرگان
فاقد سولفات
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای کراتینه شده
موارد مصرف شوینده ملایم کف سر و ساقه مو
ترکیبات آب، سدیم کوکوآمفواستات، سدیم لوریل سولفوساکسینات، لوریل بتائین، سدیم متیل کوکوئیل تائورات، لوریل گوکوزاید، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، پروپیلن گلیکول، پی ای جی-۷ گلیسریل کوکوئات، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و شیر، کراتین هیدرولیز شده، پانتنول، آرژنین، سدیم لاکتات سدیم پی سی آ، مخلوط آمینواسیدها، بس استئاریل آمودایمتیکون، اسانس، ویتامین F، گوارهیدروکسی پروپیل تریمونیم کلرید، توکوفریل استات، دی سدیم اتیلن دی آمین تترااستیک اسید، روغن ماکادمیا، روغن آووکادو، متیل کلروایزوتیازولینون، روغن‌های جوانه گندم، آفتابگردان و آرگان، رنگ، سیتریک اسید
روش مصرف مقداری از شامپو فاقد سولفات موهای کراتینه شده پرایم را روی موی خیس ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید