داروتو
تصویر  شامپو لیندالایس ۱ درصد گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو لیندالایس ۱ درصد گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

شامپو لیندالایس ۱ درصد گیلارانکو ۶۰ میلی لیتر

Gilaranco Lindalice %1 Shampoo 60ml

دسته بندی : ضد شپش سر
ویژگی ها

همراه شانه

مخصوص موی سر و جهت مقابله با شپش‌های چسبیده به پوست و ساقه‌ی مو

درمان آلودگی ناشی از شپش انسانی

ضد گال

 

در حال تامین

خارش غیر معمول سر اولین نشانه ابتلا به شپش است که در اثر تخم این انگل بروز می‌کند، افراد به محض بروز این علامت باید سریعا به پزشک مراجعه کنند. شپش از فردی به فرد دیگر سرایت می‌کند، این انگل به راحتی قادر به حرکت بوده و از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود. شپش تمایل زیادی به زندگی در موهای بلند دارد، بنابراین شیوع بیماری در زنان به مراتب بیشتر از مردان است. شامپو لیندالایس ۱ درصد گیلارانکو جهت درمان آلودگی ناشی از شپش انسانی گونه کاپیتیس (شپش سر) و فتیروس پوبیس (شپشک زهار) مصرف می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-ضد شپش

-همراه شانه

-مخصوص موی سر و جهت مقابله با شپش‌های چسبیده به پوست و ساقه‌ی مو

نحوه مصرف: قبل از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی (مانند لوسیون، پماد، مرطوب کننده، کرم و در مورد مو حالت دهنده و فرآورده‌های روغنی) باشد. ابتدا به حمام رفته و موها را با یک شامپوی دیگر (بدون نرم کننده و حالت دهنده) کاملا شسته، آبکشی کرده و خشک نمایید. حداقل ۱ ساعت صبر کنید و سپس شامپو را به صورت زیر استفاده نمایید؛ شامپو گیلارانکو را مستقیما و بدون اضافه کردن آب روی موها ریخته و موها به ویژه موهای ریز ناحیه گردن را با شامپو آغشته کنید. (برای موهای بلند شامپوی کامل، برای موهای متوسط ۴/۳ شامپو و برای موهای کوتاه از نصف شامپو استفاده نمایید.) بعد از ۴ دقیقه مقدار کمی آب بر روی موها ریخته و ماساژ دهید تا کف کافی تشکیل شود. سپس بلافاصله کف‌ها را آبکشی نمایید. موها را با حوله به سرعت خشک کرده و سپس با شانه داخل جعبه بقایا حشره را از موها خارج کنید.

ترکیبات: هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی لیندان ۱ گرم

هشدار مصرف: این دارو باید در بیمارانی که به خط اول درمان جواب نمی‌دهند یا داروهای خط اول درمان مانند پرمترین و کروتامیتون را نمی‌توانند تحمل کنند مورد استفاده قرار گیرد. از تماس شامپو گیلارانکو با چشم، سطوح مخاطی و پوست زخمی و ملتهب خودداری شود. در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب فراوان شسته شود. بعد از استفاده از شامپو لیندالایس از استفاده هر نوع پوشش (کلاه یا حوله) بر روی موها خودداری شود. تمام لباس‌ها، حوله‌های بیمار و ملحفه‌ها باید با آب داغ شسته و یا با اسپری ویژه البسه درمین آغشته شود. این شامپو تنها برای یک بار مصرف است. از آن برای درمان مجدد یا مصرف معمولی استفاده نشود. از تماس غیر ضروری کف شامپو با سایر قسمت‌های بدن خودداری کنید. در صورت حساسیت به لیندان یا موارد مشابه مصرف نشود. تمامی افراد خانواده فرد مبتلا نیز باید همزمان درمان شوند. این دارو برای استعمال خارجی بوده و خوراکی نیست. بیش از یک بطری برای بزرگسالان مصرف نشود. در موارد پیشگیری از جرب، افراد با سابقه تشنج‌های غیر قابل کنترل، افرادی با زخم‌های باز یا پوست ترک خورده، افراد با سابقه حساسیت و عارضه مصرف لیندان، نوزاد نارس یا تازه متولد شده و افرادی که طی چند ماه گذشته از این دارو استفاه کرده‌اند منع مصرف دارند. خانم‌ها در زمان شیردهی از این شامپو استفاده نکنند.

عوارض جانبی: عوارض جانبی مشاهده شده در مصرف این محصول بسیار وابسته به کاربرد، مقدار و زمان باقی ماندن لیندان روی پوست دارد. التهاب پوست، بثورات پوستی و علائم مسمومیت ممکن است اتفاق بیوفتد.

تداخل دارویی: داروهای پایین آورنده آستانه تشنج (مانند داروهای ضد جنون و ضد افسردگی، متوکاربامول، مواد حاجب، تئوفیلین، ایزونیازید، هیدروکینون، پنی سیلین‌ها و …) مصرف همزمان سایر فرآورده‌های پوستی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها، پماد‌ها یا روغن‌ها با این شامپو ممکن است جذب پوستی لیندان را افزایش دهد.

عنوان مشخصه
برند گیلارانکو - Gilaranco
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی گیلارانکو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف ضد شپش
تداخل دارویی داروهای پایین آورنده آستانه تشنج (مانند داروهای ضد جنون و ضد افسردگی، متوکاربامول، مواد حاجب، تئوفیلین، ایزونیازید، هیدروکینون، پنی سیلین‌ها و …) مصرف همزمان سایر فرآورده‌های پوستی مانند کرم‌ها، لوسیون‌ها، پماد‌ها یا روغن‌ها با این شامپو ممکن است جذب پوستی لیندان را افزایش دهد.
عوارض جانبی عوارض جانبی مشاهده شده در مصرف این محصول بسیار وابسته به کاربرد، مقدار و زمان باقی ماندن لیندان روی پوست دارد. التهاب پوست، بثورات پوستی و علائم مسمومیت ممکن است اتفاق بیوفتد.
ترکیبات هر ۱۰۰ میلی لیتر حاوی لیندان ۱ گرم
روش مصرف قبل از مصرف باید پوست و مو کاملا تمیز و عاری از رطوبت و هر نوع چربی (مانند لوسیون، پماد، مرطوب کننده، کرم و در مورد مو حالت دهنده و فرآورده‌های روغنی) باشد. ابتدا به حمام رفته و موها را با یک شامپوی دیگر (بدون نرم کننده و حالت دهنده) کاملا شسته، آبکشی کرده و خشک نمایید. حداقل ۱ ساعت صبر کنید و سپس شامپو را به صورت زیر استفاده نمایید؛ شامپو گیلارانکو را مستقیما و بدون اضافه کردن آب روی موها ریخته و موها به ویژه موهای ریز ناحیه گردن را با شامپو آغشته کنید. (برای موهای بلند شامپوی کامل، برای موهای متوسط ۴/۳ شامپو و برای موهای کوتاه از نصف شامپو استفاده نمایید.) بعد از ۴ دقیقه مقدار کمی آب بر روی موها ریخته و ماساژ دهید تا کف کافی تشکیل شود. سپس بلافاصله کف‌ها را آبکشی نمایید. موها را با حوله به سرعت خشک کرده و سپس با شانه داخل جعبه بقایا حشره را از موها خارج کنید.
هشدار مصرف این دارو باید در بیمارانی که به خط اول درمان جواب نمی‌دهند یا داروهای خط اول درمان مانند پرمترین و کروتامیتون را نمی‌توانند تحمل کنند مورد استفاده قرار گیرد. از تماس شامپو گیلارانکو با چشم، سطوح مخاطی و پوست زخمی و ملتهب خودداری شود. در صورت تماس اتفاقی بلافاصله با آب فراوان شسته شود. بعد از استفاده از شامپو لیندالایس از استفاده هر نوع پوشش (کلاه یا حوله) بر روی موها خودداری شود. تمام لباس‌ها، حوله‌های بیمار و ملحفه‌ها باید با آب داغ شسته و یا با اسپری ویژه البسه درمین آغشته شود. این شامپو تنها برای یک بار مصرف است. از آن برای درمان مجدد یا مصرف معمولی استفاده نشود. از تماس غیر ضروری کف شامپو با سایر قسمت‌های بدن خودداری کنید. در صورت حساسیت به لیندان یا موارد مشابه مصرف نشود. تمامی افراد خانواده فرد مبتلا نیز باید همزمان درمان شوند. این دارو برای استعمال خارجی بوده و خوراکی نیست. بیش از یک بطری برای بزرگسالان مصرف نشود. در موارد پیشگیری از جرب، افراد با سابقه تشنج‌های غیر قابل کنترل، افرادی با زخم‌های باز یا پوست ترک خورده، افراد با سابقه حساسیت و عارضه مصرف لیندان، نوزاد نارس یا تازه متولد شده و افرادی که طی چند ماه گذشته از این دارو استفاه کرده‌اند منع مصرف دارند. خانم‌ها در زمان شیردهی از این شامپو استفاده نکنند.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری بعد از هر بار مصرف در ظرف را محکم ببندید و از یخ زدگی محافظت نمایید. در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید