داروتو
تصویر  شامپو موهای معمولی لافارر ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو موهای معمولی لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو موهای معمولی لافارر ۲۵۰ میلی لیتر

La Farrerr Classic Therapy Shampoo For Normal Scalp 250ml

دسته بندی : شامپو موی معمولی
ویژگی ها

مناسب موهای معمولی

حاوی عصاره گیاهان جوی دوسر، رزماری، آرموراسیاء، بابونه آلمانی و بابونه رومی

ایجاد حس لطافت و افزایش خاصیت الاستیسیته مو

افزایش ضخامت تارهای مو و بهبود دهنده حالت مو

درخشان کننده و نرم کننده

ضد التهاب پوست سر و رفع الکتریسیته ساکن

در حال تامین

شامپو موی معمولی لافارر یکی از محصولات تخصصی لافارر است که به پشتوانه‌ی بیش از نیم قرن تجربه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و بهره گیری از توان علمی متخصصین و دانش روز اروپا در شرکت لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار تولید می‌شوند. این محصول نیز مانند سایر محصولاتی که برای موهای معمولی تولید می‌شوند بر اساس نیازها و مشکلات موها و پوست‌های معمولی پایه گذاری شده است. شامپو رزماری و جوی دو سر لافارر حاوی پروتئین‌هایی است که محافظ و استحکام بخش ساختمان مو هستند. شامپو موهای معمولی لافارر با تغذیه کردن و تقویت فولیکول‌های مو سبب افزایش حجم و ضخامت تارهای مو می‌شود. شامپو رزماری لافارر مطابق با تکنولوژی روز اروپا است که به دلیل دارا بودن عوامل آنتی اکسیدان و محافظ، سبب تاخیر در آلودگی مجدد تارهای مو می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش گردش خون موضعی و کمک به تغذیه بهتر فولیکول‌های مو

-مغذی و محافظت کننده مو از عوامل محیطی و شیمیایی مخرب

-ایجاد حس لطافت و افزایش خاصیت الاستیسیته مو

-افزایش ضخامت تارهای مو و بهبود دهنده حالت مو

-درخشان کننده و نرم کننده

نحوه مصرف: حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو موهای معمولی لافارر را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات، عصاره جوی دو سر، رزماری، آرموراسیا، بابونه رومی، بابونه آلمانی، رازیانه، ویتامین‌ها و مینرال‌ها، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۰، سدیم کلراید، اسانس مجاز و متیل پروپیل پارابن

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند لافارر - La farrerr
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای بین المللی و تحقیقاتی دکتر کامکار
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گیاهان جوی دوسر، رزماری، آرموراسیاء، بابونه آلمانی و بابونه رومی
قابل استفاده برای مو
مناسب برای مو‌های معمولی
موارد مصرف درخشان کننده و نرم کننده، حجم ‎دهنده مو
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لورت سولفات، کوکوآمید پروپیل بتائین، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات، عصاره جوی دو سر، رزماری، آرموراسیا، بابونه رومی، بابونه آلمانی، رازیانه، ویتامین‌ها و مینرال‌ها، گلیسرین، پلی کواترنیوم ۱۰، سدیم کلراید، اسانس مجاز و متیل پروپیل پارابن
روش مصرف حداقل ۳ الی ۴ مرتبه در طول هفته استفاده شود. مقدار مناسب از شامپو موهای معمولی لافارر را بر روی پوست سر ریخته و ۳ تا ۵ دقیقه ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید