داروتو
تصویر  شامپو پاک کننده و ضد شوره دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پاک کننده و ضد شوره دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پاک کننده و ضد شوره دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو پاک کننده و ضد شوره دمودکسیلین ۲۰۰ میلی لیتر

Demodexcillin Shampoo 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

حاوی عصاره گیاهی

 بهبود شوره سر

مانع از ریزش مو

التیام دهنده و ضد خارش

جلوگیری از نازکی و ریزش مو

در حال تامین

شامپو پاک کننده و ضد شوره دمودکسیلین از دسته لوازم آرایشی بهداشتی یک شامپو با قدرت شویندگی مناسب است که به کاهش تراکم دمودکس‌های پوست سر کمک می‌کند. شامپو ضد شوره و پاک کننده دمودکسیلین دارای فرمولاسیون منحصر به فرد و مواد موثره ضد دمودکس و ضد قارچ از بهترین برند‌های دنیا است. شامپو دمودکسیلین دارای اثر ضد ‌باکتری و ضد ‌قارچ بوده و به کاهش تراکم دمودکس کمک می‌کند. این شامپو برای کاهش و تعدیل چربی پوست سر، کمک به بهبود شوره سر مناسب بوده و التیام بخش و ضد خارش نیز هست. انسان می‌تواند میزبان مناسبی برای بسیاری از جانداران ریز میکروسکوپی باشد و یک نمونه از این مهمان‌های ناخوانده در پوست انسان، انگلی است به نام دمودکس. تقریبا هیچ انسان بزرگسالی وجود ندارد که روی پوستش انگل‌های دمودکس درحال زندگی نباشد اما زمانی که تراکم جمعیت این انگل‌ها زیاد می‌شود، بسیاری از مشکلات پوست و مو نیز شدت می‌یابد. این جانداران تمامی مواد زائدی که در طول زندگیشان در بدنشان تولید می‌شود درون بدن نگه می‌دارند تا زمانی که بمیرند و همین امر می‌تواند باعث تشدید عفونت‌های پوست و مو مانند آکنه، روزاسه، جوش، خارش، ریزش مو، کم پشت و نازک شدن مو، خارش پوست، چین و چروک پوست، پیری زودرس پوست، خشک و خشن شدن پوست، جوش‌های سر سیاه، تغییر رنگ پوست صورت، کک و مک، آتوپیک، رماتوز، تغییر رنگ بر روی صورت و دیگر بیماری‌های پوستی و جلدی و بسیاری از مشکلات پوست و مو شود.

ویژگی‌های خاص:

- بهبود شوره سر

-مانع از ریزش مو

-حاوی عصاره گیاهی

-دارای خاصیت ضد قارچ، ضد انگل و ضد باکتری

نحوه مصرف: ابتدا مو‌­ها را خیس کنید، سپس مقدار کافی از این شامپو را، بر روی پوست سر ریخته و به آرامی و با حرکات دورانی، به مدت ۱ الی ۳ دقیقه ماساژ داده. بهتر است حداکثر ۳ نوبت در هفته از این شامپو استفاده کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سدیم لارت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، تری اتانول آمین لارت سولفات، کوکامید دی اتانول آمید، آلکیل گلوکوزید، روغن درخت چای، گلیسیرین، سدیم کلراید، سیتریک اسید، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. 

عنوان مشخصه
برند دمودکسیلین - Demodexcilin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده مهان سپهر تابان
به سفارش نیکچهر گستر آریا فارمد
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف پاک کننده و ضد شوره
ترکیبات آب دیونیزه، سدیم لارت سولفات، کوکامیدو پروپیل بتائین، تری اتانول آمین لارت سولفات، کوکامید دی اتانول آمید، آلکیل گلوکوزید، روغن درخت چای، گلیسیرین، سدیم کلراید، سیتریک اسید، نگهدارنده مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا
روش مصرف ابتدا مو‌­ها را خیس کنید، سپس مقدار کافی از این شامپو را، بر روی پوست سر ریخته و به آرامی و با حرکات دورانی، به مدت ۱ الی ۳ دقیقه ماساژ داده. بهتر است حداکثر ۳ نوبت در هفته از این شامپو استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید