داروتو
تصویر  شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو پسوریازیس سریتا ۲۰۰ میلی لیتر

Cerita Anti PSO+ Psoriasis Shampoo 200ml

دسته بندی : شامپو
ویژگی ها

مناسب افراد دارای پسوریازیس

فاقد پارابن

برطرف کننده خارش

دارای خواص آنتی باکتریال

موثر در درمان بیماری‌های التهابی پوست

لایه برداری ملایم و از بین برنده پوسته‌های کف سر

حاوی اسید سالیسیلیک، زینک PCA و پیش ساز ویتامین B5

115,000 تومان

سلول‌های مرده و آسیب ‌دیده پوست انسان دائم در حال ریزش هستند و سلول‌های سالم و جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند ولی در این بیماری به دلیل سیگنال‌ها و دستورات اشتباهی که به سلول‌های پوستی می‌رسد، سلول‌ها با سرعتی بسیار بیشتر از ریزش سلول‌ها، تولید می‌شوند. به این ترتیب پسوریازیس سبب پوسته ‌پوسته شدن پوست می‌شود و ظاهری نامناسب به پوست فرد می‌دهد. این بیماری یک بیماری ژنتیکی بوده و به هیچ عنوان مسری و واگیر دار نیست. دلیل اصلی بیماری پسوریازیس به وراثت باز می‌گردد. بیماری پوستی پسوریازیس چندان شایع نیست ولی افرادی که با آن درگیر هستند مشکلات عدیده‌ای را پیش رو دارند. بیماری پسوریازیس که با نام‌های بیماری صدف پوستی یا صدفک هم شناخته می‌شود، یک بیماری پوستی خود ایمنی است. شامپو پسوریازیس سریتا یک شامپو موثر برای درمان و کنترل عوارض پسوریازیس پوست سر است. شامپو پسوریازیس سریتا منجر به کاهش خارش و خشکی کف سر می‌شود و التهابات و قرمزی‌‌هایی که بر اثر خارش بوجود می‌آیند را برطرف می‌کند. این شامپو به دلیل داشتن ترکیبات آبرسان باعث تقویت و آبرسانی موها شده و انعطاف پذیری موها را دوچندان می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-برطرف کننده خارش

-از بین برنده التهاب و قرمزی

-افزایش آبرسانی کف سر و موها

-تسریع در روند بهبود پلاک‌های خشک کف سر

-حاوی AHA ،BHA، آلانتوئین، اسید سالیسیلیک

-موثر در درمان بیماری‌های التهابی پوست (درماتیت، پسوریازیس، اگزما)

نحوه مصرف: موها را کاملا خیس کنید و مقدار کافی از شامپو را بر روی کف سر ریخته و به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید. این شستشو را سه بار در هفته تکرار نمایید.

ترکیبات: آمونیوم لوریل اتر سولفات ۷۰%، دی سدیم لورت ۳ سولفوسوکسینات ۳۰%، دی سدیم کوکو آمفو دی استات ۴۰%، دی سدیم کوکویل گلوتامات، اوره، سالیسیلیک اسید، پلی دکستروز، دکسترین، آمیلوپکتین، نیاسینامید، گلیسیرین ۹۹.۵%، سدیم پی سی ای، آلانتویین، تری اتانل آمین، فنیل پروپانول، کاپریلیل گلایکول، پانتنول، زینک پی سی ای، پی ای جی ۶ کاپریلیک کاپریک گلیسیرید، اسانس، اسید لاکتیک، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سریتا - Cerita
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس آزمای طب
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی AHA ،BHA، آلانتوئین، اسید سالیسیلیک، زینک PCA و پیش ساز ویتامین B5
فاقد پارابن
قابل استفاده برای مو
مناسب برای افراد دارای پسوریازیس
موارد مصرف التیام بخش، ضد پسوریازیس و ضد خارش
ترکیبات آمونیوم لوریل اتر سولفات ۷۰%، دی سدیم لورت ۳ سولفوسوکسینات ۳۰%، دی سدیم کوکو آمفو دی استات ۴۰%، دی سدیم کوکویل گلوتامات، اوره، سالیسیلیک اسید، پلی دکستروز، دکسترین، آمیلوپکتین، نیاسینامید، گلیسیرین ۹۹.۵%، سدیم پی سی ای، آلانتویین، تری اتانل آمین، فنیل پروپانول، کاپریلیل گلایکول، پانتنول، زینک پی سی ای، پی ای جی ۶ کاپریلیک کاپریک گلیسیرید، اسانس، اسید لاکتیک، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه
روش مصرف موها را کاملا خیس کنید و مقدار کافی از شامپو را بر روی کف سر ریخته و به آرامی ماساژ دهید و بعد از ۲ تا ۳ دقیقه آبکشی نمایید. این شستشو را سه بار در هفته تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید