داروتو
تصویر  شامپو کودک بالای ۳ سال سینره ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو کودک بالای ۳ سال سینره ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو کودک بالای ۳ سال سینره ۲۵۰ میلی لیتر

Cinere Kids Shampoo For Children Over 3 Years 250ml

ویژگی ها

مناسب انواع مو

مناسب کودکان بالای ۳ سال

ضد التهاب

نرم کننده مو

بدون سوزش چشم

مغذی و ترمیم کننده مو

حاوی عصاره پروتئین و جوانه گندم

فاقد پارابن، صابون و مواد آلرژی زا

سازگاری با پوست سر و موی حساس کودک

در حال تامین

موی کودکان نسبت به نوزادان دارای ضخامت بیشتری بوده و کودکان به علت فعالیت زیاد و تماس بیشتر با آلودگی محیط نیاز به شوینده‌ای با قدرت پاک کنندگی بیشتر نسبت به شامپوی نوزادان نیاز دارند بنابراین شامپو کودک بالای ۳ سال سینره قدرت پاک کنندگی بیشتری داشته و به علت بلند تر بودن موها و نیاز به شانه پذیری بهتر مو، در فرمولاسیون آن از پلیمرهای نرم کننده استفاده شده است که در شامپوی نوزادان وجود ندارند. در فرمولاسیون شامپو کودک سینره از پروتئین هیدرولیز شده سویا جهت افزایش استحکام موها و پروتئین هیدرولیز شده گندم جهت نرمی و شانه پذیری بهتر موها استفاده شده است. شامپوی کودکان باعث تحریک و سوزش چشم کودک نمی‌شود و در فرمولاسیون آن از عطر و مواد محافظ ضد میکروبی سازگار با پوست کودکان استفاده شده است.

ویژگی‌های خاص:

-آبکشی آسان

-بدون ایجاد حساسیت

-دارای فرمولاسیون بسیار ملایم

-جهت آبرسانی و نرم کنندگی پوست

-آنتی اکسیدان، مرطوب کننده و ضد التهاب

نحوه مصرف: مقدار مناسبی از شامپو را کف دست بریزید و با ملایمت روی موهای خیس کودک ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، کوکامیدوپروپیل بتایین، لورین گلوکوزاید، گلیسیرین، سدیم لوریل اتر سولفات، پلی کواترنیوم-۷، بی ای جی-۷، گلیسیریل کوکوات، گوار، پروتئین جوانه گندم، پروتئین هیدرولیز شده سویا، دی هیدرو استیک اسید، بنزیل الکل، عطر مجاز آرایشی بهداشتی، نمک، ا د ت آ، اسید سیتریک

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بالای ۳ سال
حاوی عصاره پروتئین و جوانه گندم
فاقد پارابن، صابون و مواد آلرژی زا
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف مغذی و ترمیم کننده
ترکیبات آب دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، کوکامیدوپروپیل بتایین، لورین گلوکوزاید، گلیسیرین، سدیم لوریل اتر سولفات، پلی کواترنیوم-۷، بی ای جی-۷، گلیسیریل کوکوات، گوار، پروتئین جوانه گندم، پروتئین هیدرولیز شده سویا، دی هیدرو استیک اسید، بنزیل الکل، عطر مجاز آرایشی بهداشتی، نمک، ا د ت آ، اسید سیتریک
روش مصرف مقدار مناسبی از شامپو را کف دست بریزید و با ملایمت روی موهای خیس کودک ماساژ دهید، سپس به طور کامل آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید