داروتو
تصویر  شربت آنتی رفلاکس بی باریج اسانس ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت آنتی رفلاکس بی باریج اسانس ۱۲۰ میلی لیتر

شربت آنتی رفلاکس بی باریج اسانس ۱۲۰ میلی لیتر

Barij Essence Anti Reflux-B Syrup 120ml

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

کاهش ترشح اسید معده

حاوی عصاره آلوئه ورا

پیشگیری از برگشت محتویات اسیدی معده به مری

کمک به درمان سندرم روده تحریک پذیر با غلبه بر اسهال

سرعت بخشیدن به ترمیم زخم معده به واسطه اثرات ضد التهابی و التیام بخشی

در حال تامین

رفلاکس معده اگر در مراحل اولیه درمان نشود، در طول زمان آسیب‌های جدی به دیواره مری می‌رساند، زیرا دیواره مری هیچگونه پوشش حفاظتی در برابر محتویات اسیدی معده ندارد و به راحتی ملتهب شده و تخریب می‌شود. شربت آنتی رفلاکس بی باریج اسانس، یک داروی گیاهی مؤثر برای کنترل اسید معده و جلوگیری از ورود آن به مری است. دلیل اصلی ترش کردن یا رفلاکس معده، عدم کارکرد صحیح اسفنکتر انتهای مری است که اجازه ورود اسید معده به مری را می‌دهد. شربت گیاهی آنتی رفلاکس بی از عصاره آلوئه ورا تهیه شده و مصرف منظم آن به عملکرد صحیح عضلات مری کمک نموده و از بافت مری محافظت می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-سرعت بخشیدن به ترمیم زخم معده به واسطه اثرات ضد التهابی و التیام بخشی

-كمك به درمان سندرم روده تحریك پذیر با غلبه بر اسهال

-پیشگیری از برگشت محتویات اسیدی معده به مری

-كاهش ترشح اسید معده

-حاوی عصاره آلوئه ورا

نحوه مصرف: روزی ۱ الی ۲ قاشق مرباخوری (۵ تا۱۰ میلی لیتر) قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف شود.

ترکیبات: ژل برگ آلوئه ورا (استاندارد شده بر اساس ۵.۲ میلی گرم گلوكومانان در هر ۵ میلی لیتر شربت) و مواد موثره: پلی ساكاریدها از جمله آسمانان (Acemannan)، گلوكومانان (Glucomannam)، گلیكوزیدهای آنتراكینون نظیر آلوئین، آلوئه امورین و باربالوئین

هشدار مصرف: در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. قبل از مصرف فرآورده را خوب تکان دهید. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. در صورت حساسیت به اجزای فرآورده با پزشک مشورت شود.

عوارض جانبی: به طور کلی مصرف خوراکی ژل آلوئه‌ورا به خوبی تحمل می‌شود. با این حال درماتیت بعد از مصرف خوراکی و موضعی ژل آلوئه گزارش شده است. تغییر رنگ ادرار به زرد قهوه‌ای یا قرمز اهمیت بالینی ندارد و ممکن است به علت وجود متابولیت‌های آنتراکینون باشد که به هنگام استخراج ژل وارد آن شده‌اند.

تداخل دارویی: بر اساس مدارک موجود، مورد احتیاطی از نظر تداخلات دارویی وجود ندارد. اما در صورت استفاده از ضد انعقادهای خوراکی، داروهای قلبی و همچنین تنظیم کننده‌های سیستم ایمنی پزشک یا داروساز مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی ژل برگ آلوئه ورا
موارد مصرف برای پیشگیری از برگشت محتویات اسیدی معدی به مری
تداخل دارویی بر اساس مدارک موجود، مورد احتیاطی از نظر تداخلات دارویی وجود ندارد. اما در صورت استفاده از ضد انعقادهای خوراکی، داروهای قلبی و همچنین تنظیم کننده‌های سیستم ایمنی پزشک یا داروساز مشورت کنید.
عوارض جانبی به طور کلی مصرف خوراکی ژل آلوئه‌ورا به خوبی تحمل می‌شود. با این حال درماتیت بعد از مصرف خوراکی و موضعی ژل آلوئه گزارش شده است. تغییر رنگ ادرار به زرد قهوه‌ای یا قرمز اهمیت بالینی ندارد و ممکن است به علت وجود متابولیت‌های آنتراکینون باشد که به هنگام استخراج ژل وارد آن شده‌اند.
ترکیبات ژل برگ آلوئه ورا (استاندارد شده بر اساس ۵.۲ میلی گرم گلوكومانان در هر ۵ میلی لیتر شربت) و مواد موثره: پلی ساكاریدها از جمله آسمانان (Acemannan)، گلوكومانان (Glucomannam)، گلیكوزیدهای آنتراكینون نظیر آلوئین، آلوئه امورین و باربالوئین
روش مصرف روزی ۱ الی ۲ قاشق مرباخوری (۵ تا۱۰ میلی لیتر) قبل از صبحانه و قبل از خواب مصرف شود.
هشدار مصرف در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. قبل از مصرف فرآورده را خوب تکان دهید. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. در صورت حساسیت به اجزای فرآورده با پزشک مشورت شود.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری فرآورده دور از دید و دسترس کودکان، در دمای ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در ظرف کاملاً سر بسته نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید