داروتو
تصویر  شربت آیوی لیکس اکسیر گستر ۱۲۰ میلی ليتر
تصویر  شربت آیوی لیکس اکسیر گستر ۱۲۰ میلی ليتر
تصویر  شربت آیوی لیکس اکسیر گستر ۱۲۰ میلی ليتر

شربت آیوی لیکس اکسیر گستر ۱۲۰ میلی ليتر

Exit Gostar Ivylix Syrup With Thyme 120ml

دسته بندی : ضد سرفه بزرگسالان
ویژگی ها

خلط آور گیاهی

بهبود برونشیت حاد و آسم

حاوی عشقه(پیچک)، آویشن

تسکین سرفه ناشی از سرماخوردگی

در حال تامین

پیچک، گیاه بالارونده است، این گیاه بومی اروپای غربی، مرکزی و جنوبی است و در طب سنتی از برگ‌های آن برای درمان بیماری‌های متعدد استفاده می‌شود. عصاره گیاه پیچک خاصیت ضد التهابی دارد و در درمان التهاب و سوزش گلو مفید است. یکی دیگر از خواص آن خلط آور و ضد سرفه بوده که باعث تسکین سرفه می‌شود. شربت آیوی لیکس اکسیر گستر، جهت درمان سرفه، مخاط دستگاه تنفسی، بهبود برونشیت و آسم، درمان التهاب و سوزش گلو و رفع اسپاسم مجاری تنفسی مناسب است. این شربت با ترکیبات به کار گرفته شده در آن گزینه مناسبی برای افرادی است که از التهاب و سوزش گلو و یا سرفه کردن پیاپی رنج می‌برند. این شربت حاوی عصاره برگ پیچک و آویشن است که باعث تسکین سرفه، التهاب و سوزش گلو می‌شود. همچنین برای درمان مخاط دستگاه تنفسی مفید است.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان سرفه و خلط آور

-درمان مخاط دستگاه تنفسی

-تسکین التهاب و سوزش گلو

-رفع اسپاسم مجاری تنفسی

-تسکین سرفه ناشی از سرماخوردگی

-بهبود برونشیت حاد و آسم

-دارای عصاره برگ خشک شده گیاه پیچک هدرا هلیکس

نحوه مصرف: در صورت نداشتن دستور مصرف از سوی پزشک، به روش زیر مصرف گردد؛ کودکان ۱ تا ۵ سال: ۳.۲ میلی لیتر ۳ بار در روز و کودکان ۶ تا ۱۱ سال: ۴.۳ میلی لیتر ۳ بار در روز و افراد بالای ۱۲ سال و بزرگسالان: ۵.۴ میلی لیتر ۳ بار در روز

ترکیبات: عصاره برگ پیچک، آویشن

هشدار مصرف: در کودکان زیر ۱ سال منع مصرف دارد. در افراد با سابقه حساسیت به هر یک از اجزاء سازنده مثل تیمول و گیاهانی همچون آویشن، عشقه مصرف فرآورده ممنوع است. مصرف فرآورده در دوره بارداری و شیردهی ممنوع می‌باشد. 

عوارض جانبی: در صورت داشتن حساسیت مصرف کننده به هر یک از اجزاء سازنده ی شربت آیوی لیکس، مثل تیمول و گیاهانی همچون آویشن و عشقه امکان بروز واکنش های حساسیتی به طور نادر وجود خواهد داشت و علائمی مثل کوتاهی تنفس، راش‌های پوستی، کهیر، تورم صورت، دهان و یا گلو مشاهده خواهد شد در این صورت مصرف فرآورده را قطع کرده و به مراکز درمانی مراجعه گردد. به دلیل حضور سوربیتول،امکان مشاهده اثرات ملین از فرآورده وجود خواهد داشت. گاهاً، امکان بروز مشکلات گوارشی همچون دردهای شکمی، تهوع، استفراغ وجود خواهد داشت. در این صورت مصرف فرآورده را قطع نموده و به پزشک معالج مراجعه نمایید.

عنوان مشخصه
برند اکسیر گستر - Exir Gostar
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اکسیر گستر اسپادانا
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان بالای ۱ سال
حاوی عصاره برگ پیچک
موارد مصرف خلط آور، ضد سرفه
عوارض جانبی در صورت داشتن حساسیت مصرف کننده به هر یک از اجزاء سازنده ی شربت آیوی لیکس، مثل تیمول و گیاهانی همچون آویشن و عشقه امکان بروز واکنش های حساسیتی به طور نادر وجود خواهد داشت و علائمی مثل کوتاهی تنفس، راش‌های پوستی، کهیر، تورم صورت، دهان و یا گلو مشاهده خواهد شد در این صورت مصرف فرآورده را قطع کرده و به مراکز درمانی مراجعه گردد. به دلیل حضور سوربیتول،امکان مشاهده اثرات ملین از فرآورده وجود خواهد داشت. گاهاً، امکان بروز مشکلات گوارشی همچون دردهای شکمی، تهوع، استفراغ وجود خواهد داشت. در این صورت مصرف فرآورده را قطع نموده و به پزشک معالج مراجعه نمایید.
ترکیبات عصاره برگ پیچک، آویشن
روش مصرف در صورت نداشتن دستور مصرف از سوی پزشک، به روش زیر مصرف گردد؛ کودکان ۱ تا ۵ سال: ۳.۲ میلی لیتر ۳ بار در روز و کودکان ۶ تا ۱۱ سال: ۴.۳ میلی لیتر ۳ بار در روز و افراد بالای ۱۲ سال و بزرگسالان: ۵.۴ میلی لیتر ۳ بار در روز
هشدار مصرف در کودکان زیر ۱ سال منع مصرف دارد. در افراد با سابقه حساسیت به هر یک از اجزاء سازنده مثل تیمول و گیاهانی همچون آویشن، عشقه مصرف فرآورده ممنوع است. مصرف فرآورده در دوره بارداری و شیردهی ممنوع می‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و در مکانی خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید