داروتو
تصویر  شربت آی ویلین با طعم عسل لاگاپ ۱۰۰ میلی ليتر
تصویر  شربت آی ویلین با طعم عسل لاگاپ ۱۰۰ میلی ليتر

شربت آی ویلین با طعم عسل لاگاپ ۱۰۰ میلی ليتر

Lagap Ivylin Syrup Honey Flavor 100ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

با طعم عسل

برطرف کننده سرفه

ضد اسپاسم و خلط آور

فاقد قند، فاقد الکل و مواد رنگی

حاوی عصاره برگ خشک شده پیچک هدراهلیکس

در حال تامین

شربت آی ویلین با طعم عسل لاگاپ، ترکیبی از عصاره برگ خشک شده پیچک هیدراهلیکس و عسل بوده و التهاب حاد مجاری تنفسی ناشی از سرفه را برطرف می‌کند. همچنین این محصول درمانی برای بیماری برونشیت مزمن هم به حساب می‌آید. برگ خشک شده پیچک خلط را رقیق، سرفه‌های شدید را تسکین و برطرف می‌نماید. شربت آی ویلین فاقد شکر، الکل و رنگ مصنوعی است. این محصول با طعم مطبوع عسل بوده و برای کودکان و بزرگسالان قابل مصرف است.

‌ویژگی‌های خاص:

-موثر در رفع سرفه

-موثر در ایجاد خلط

-شربت تخصصی سرفه

-جلوگیری از بروز اسپاسم

-فاقد مواد رنگی، قند و الکل

-دارای عصاره برگ خشک شده گیاه پیچک هدرا هلیکس

نحوه مصرف: کودکان ۲ تا ۵ سال: سه بار در روز ۲.۵ میلی‌لیتر، افراد ۶ تا ۱۶ سال: سه بار در روز ۵ میلی ‌لیتر و بالغین: ۵ تا ۷.۵ میلی ‌لیتر یا با توجه به تشخیص پزشک مصرف شود.

ترکیبات: هر ۵ میلی ‌لیتر شربت حاوی ۰.۰۳۵ گرم عصاره برگ خشک شده پیچک برابر با ۳.۵ گرم هدراکوزاید سی، پروپیلن گلیکول، سوربیتول مایع، اسیدسیتریک منوهیدرات، سوربات پتاسیم، زانتان گام، طعم دهنده عسل

هشدار مصرف: این محصول برای کودکان زیر دو سال توصیه نمی‌شود. مصرف بیش از حد می‌تواند باعث تهوع، استفراغ، اسهال و برافروختگی شود؛ در این موارد سریعا به پزشک مراجعه کنید. مصرف برگ پیچک در زمان بارداری توصیه نمی‌شود، ممکن است انقباضات رحمی را افزایش دهد. پیش از مصرف بطری را خوب تکان دهید.

عنوان مشخصه
برند لاگاپ - Lagap
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لاگاپ
تحت لیسانس سوئیس
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی عصاره پیچک
فاقد قند، فاقد الکل و مواد رنگی
موارد مصرف خلط آور، ضد سرفه
ترکیبات هر ۵ میلی ‌لیتر شربت حاوی ۰.۰۳۵ گرم عصاره برگ خشک شده پیچک برابر با ۳.۵ گرم هدراکوزاید سی، پروپیلن گلیکول، سوربیتول مایع، اسیدسیتریک منوهیدرات، سوربات پتاسیم، زانتان گام، طعم دهنده عسل
روش مصرف کودکان ۲ تا ۵ سال: سه بار در روز ۲.۵ میلی‌لیتر، افراد ۶ تا ۱۶ سال: سه بار در روز ۵ میلی ‌لیتر و بالغین: ۵ تا ۷.۵ میلی ‌لیتر یا با توجه به تشخیص پزشک مصرف شود.
هشدار مصرف این محصول برای کودکان زیر دو سال توصیه نمی‌شود. مصرف بیش از حد می‌تواند باعث تهوع، استفراغ، اسهال و برافروختگی شود؛ در این موارد سریعا به پزشک مراجعه کنید. مصرف برگ پیچک در زمان بارداری توصیه نمی‌شود، ممکن است انقباضات رحمی را افزایش دهد. پیش از مصرف بطری را خوب تکان دهید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان و در مکانی خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید