داروتو
تصویر  شربت امگا ۳ روغن ماهی تن با طعم انبه بایوریجینال ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت امگا ۳ روغن ماهی تن با طعم انبه بایوریجینال ۲۰۰ میلی لیتر

شربت امگا ۳ روغن ماهی تن با طعم انبه بایوریجینال ۲۰۰ میلی لیتر

Bioriginal Tuna Oil Emulsion With Mango Flavour 200ml

دسته بندی : چشم
ویژگی ها

با طعم انبه

ارتقا سلامتی بدن

منبع اسیدهای چرب امگا ۳

بهبود سلامت چشم و خشکی چشم

روغن ماهی برای کاهش التهاب و درد مفاصل

تاریخ انقضا: 1402/01

در حال تامین

امگا۳ یکی از اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان برخی چربی‌ها وجود دارد و ویژگی‌های خاصی دارد. این اسید چرب را به این دلیل ضروری نامیده‌اند که اولاً برای ادامه حیات بدن کاملاً ضروری است و ثانیاً چون توسط خود بدن انسان قابل تولید نیست، حتماً باید از طریق رژیم غذایی با مکمل‌ها تأمین شود. در واقع بدن انسان برای برطرف کردن نیازهای خود به مواد تغذیه‌ای ازجمله اسیدهای چرب و پروتئین نیاز دارد. شربت امگا ۳ روغن ماهی تن با طعم انبه بایوریجینال حاوی اسیدهای چرب امگا۳ است که برای رشد و نمو طبیعی بدن لازم‌اند. اسیدهای چرب از اجزای تشکیل‌دهنده چربی‌هاست که بدن قادر به تولید انواع ضروری آن نیست و باید از طریق ماده غذایی تأمین شود. اسیدهای چرب امگا۳ جزء مهم غشاء سلول‌های بدن می‌باشند و در ساختمان سلول‌های عصبی و به عنوان ماده متشکله بسیاری از واسطه‌های بیولوژیکی بدن بکار می‌روند و به همین دلیل این اسیدهای چرب از نظر تغذیه‌ای بسیار مهم و ضروری می‌باشند.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی اسیدهای چرب ضروری (روغن ماهی و روغن کتان)

-روغن ماهی برای کاهش التهاب و درد مفاصل

-بهبود سلامت چشم و خشکی چشم

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-بهبود آلزایمر و استرس

-تقویت سلامت قلب

-بهبود بیماری آرتروز

نحوه مصرف: قبل از مصرف محتوی داخل بطری را خوب تکان دهید، روزانه یک پیمانه معادل ۵ میلی لیتر مصرف شود.

ترکیبات: روغن ماهی، ژلاتین، آب تصفیه شده و دی-آلفا توکوفرول

هشدار مصرف: افراد زیر، این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف نمایند: کودکان، زنان باردار و مادران شیرده، بیماران هموفیلی و افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌نمایند. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی با نقص ایمنی مانند HIV و سرطان و یا استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.

عوارض جانبی: مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود. احتمال بروز مشکلات گوارشی گزارش شده است.

تداخل دارویی: در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)

عنوان مشخصه
برند بایورجینال - Bioriginal
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده وانا دارو گستر
تحت لیسانس کانادا
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت سیستم عصبی، سلامت قلب و عروق
تداخل دارویی در صورت استفاده از داروهای زیر، حتما قبل از مصرف امگا۳ با پزشک یا داروساز مشورت نمایید: استروژن و فرآورده‌های حاوی آن مانند قرص‌های ضد بارداری، ضد التهاب‌های غیر استروئیدی مثل آسپیرین و بروفن، داروهای کاهنده فشار خون، داروهای ضد انعقاد خون، ارلیستات (ونوستات)
عوارض جانبی مصرف مقادیر بالاتر از دوز توصیه شده فقط با تجویز پزشک صورت بگیرد. مقادیر بیش از ۳ گرم در روز ممکن است در روند انعقاد خون اختلال ایجاد کرده و فرد را در معرض خونریزی قرار دهد. دزهای بالای امگا۳ می‌تواند باعث تضعیف عملکرد سیستم ایمنی شود. احتمال بروز مشکلات گوارشی گزارش شده است.
ترکیبات روغن ماهی، ژلاتین، آب تصفیه شده و دی-آلفا توکوفرول
روش مصرف قبل از مصرف محتوی داخل بطری را خوب تکان دهید، روزانه یک پیمانه معادل ۵ میلی لیتر مصرف شود.
هشدار مصرف افراد زیر، این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف نمایند: کودکان، زنان باردار و مادران شیرده، بیماران هموفیلی و افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌نمایند. در صورت ابتلا به بیماری‌هایی با نقص ایمنی مانند HIV و سرطان و یا استفاده از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. در صورت حساسیت به غذاهای دریایی یا سویا از مصرف امگا۳ اجتناب نمایید. این فرآورده مکمل است و جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از نور و رطوبت و در دمای بین ۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید