داروتو
تصویر  شربت ایمیونیتی ویواکیدز ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت ایمیونیتی ویواکیدز ۲۰۰ میلی لیتر

شربت ایمیونیتی ویواکیدز ۲۰۰ میلی لیتر

Viva Kids Immunity Liquid 200ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

فاقد گلوتن و لاکتوز

پیشگیری از کم خونی

محلول خوراکی مخصوص کودکان

تامین انرژی مورد نیاز بدن و رفع خستگی

کمک به بهبود رشد و نمو کودکان و تقویت سیستم ایمنی

فرمول بالانس شده حاوی مولتی ویتامین، عناصر کمیاب و عصاره پروپولیس

در حال تامین

شربت ایمیونیتی ویواکیدز ترکیبی متعادل از مولتی ویتامین‌ها، مواد معدنی و پروپولیس (صمغ تولید شده توسط زنبور عسل) است که برای سلامت کودکان ۱ سال به بالا فرموله شده است. شربت ایمیونیتی حاوی طیف کامل ویتامین‌ها و مینرال‌ها است. عصاره پروپولیس، صمغ مانند توسط زنبورها از گیاهان جمع آوری می‌شود و خواص ضد ویروسی، ضد قارچی، آنتی بیوتیکی و آنتی اکسیدانی قوی دارد. ترکیب عصاره پروپولیس با قرص ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان‌های موجود در شربت ایمیونیتی ویواکیدز، سیستم ایمنی کودکان را تقویت کرده و از ابتلا به بیماری‌های مختلف جلوگیری می‌کند. مس، سلنیوم و زینک مینرال‌هایی هستند که اثر مستقیمی بر ایمنی دارند. این ترکیبات با اثرات هم افزایی در کنار سایر ریز مغذی‌ها به تکثیر و تمایز سلول‌های لنفوسیت T و B کمک کرده و سیستم ایمنی کودکان را فعال و تقویت می‌کنند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن

-پیشگیری از کم خونی

-افزایش رشد جسمی و فیزیکی

-تامین انرژی مورد نیاز بدن و رفع خستگی

-حفظ عملکرد مناسب سیستم عصبی و سلامت روانی کودک

-تقویت حافظه و قدرت یادگیری

نحوه مصرف: کودکان ۱ الی ۳ سال روزانه ۱۰ میلی لیتر، کودکان ۴ الی ۸ سال روزانه ۱۵ میلی لیتر، کودکان ۸ سال به بالا روزانه ۲۰ میلی لیتر از شربت ایمیونیتی ویواکیدز میل نمایند.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، بتاکاروتن، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B12، ویتامین K1، ویتامین B6، پانتوتنیک اسید (ویتامین B5)، نیاسین (ویتامین B3)، ید، مس، سلنیوم، بروی، عصاره پروپولیس،بیوتین (ویتامین B7)، فولیک اسید (ویتامین B9)

هشدار مصرف: قبل از مصرف این فرآورده در صورت وجود بیماری زمینه‌ای در فرزندتان و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف بیش از مقدار توصیه شده روزانه، مجاز نمی‌باشد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نمی‌باشد.

عنوان مشخصه
برند ویواکیدز - VivaKids
کشور سازنده سوئیس
شرکت سازنده ویتا فارمد
شرکت وارد کننده فاریاب دارو
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، نوجوانان
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی، رشد جسمی و ذهنی کودک
ترکیبات ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، بتاکاروتن، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B12، ویتامین K1، ویتامین B6، پانتوتنیک اسید (ویتامین B5)، نیاسین (ویتامین B3)، ید، مس، سلنیوم، بروی، عصاره پروپولیس،بیوتین (ویتامین B7)، فولیک اسید (ویتامین B9)
روش مصرف کودکان ۱ الی ۳ سال روزانه ۱۰ میلی لیتر، کودکان ۴ الی ۸ سال روزانه ۱۵ میلی لیتر، کودکان ۸ سال به بالا روزانه ۲۰ میلی لیتر از شربت ایمیونیتی ویواکیدز میل نمایند.
هشدار مصرف قبل از مصرف این فرآورده در صورت وجود بیماری زمینه‌ای در فرزندتان و یا در صورت استفاده از سایر داروها با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. مصرف بیش از مقدار توصیه شده روزانه، مجاز نمی‌باشد. این فرآورده جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پیش از استفاده از شربت آن را خوب تکان دهید. فرآورده را حداکثر تا ۳ ماه پس از باز شدن درب بطری استفاده نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید