داروتو
تصویر  شربت با آهن مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر
تصویر  شربت با آهن مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر
تصویر  شربت با آهن مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر

شربت با آهن مولتی سانستول ۱۵۵ میلی لیتر

Multi Sanostol With Iron Syrup 155ml

ویژگی ها

مناسب بزرگسالان و کودکان

دارای طعم مطلوب

فاقد شکر افزوده

تسریع در بهبود دوران نقاهت

بهبود شکل گیری استخوان ها و دندان‌ها

در حال تامین

ویتامین‌ها برای حفظ سلامت و پیشبرد فرآیندهای رشد ضروری هستند. از آنجایی که بدن به تنهایی قادر به ساخت و تامین ویتامین‌ها نمی‌باشد در نتیجه مصرف روزانه یک مکمل غذایی مناسب در تمام سنین ضروری است. در واقع شما در هر سنی که هستید استفاده از یک مولتی ویتامین روزانه روش خوبی برای پر کردن شکاف تغذیه‌ای است که ممکن است سطح سلامتی مطلوب را تحت تأثیر قرار دهد. شربت مولتی سانستول، با هدف تامین نیاز روزانه ویتامین‌ها و افزایش انرژی، تمرکز و نشاط، ترکیبی را فراهم نموده است. محلول خوراکی سانستول، جهت جلوگیری از کمبود ویتامین‌ها در تمام گروه های سنی و دوران شیردهی، بازسازی انرژی مصرف شده در شرایط خستگی مفرط، تسریع در بهبود دوران نقاهت و تامین آهن مورد نیاز در دوران رشد کودکان و نوجوانان قابل مصرف می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای طعم مطلوب

-افزایش سطح انرژی و کالری لازم برای سوخت و ساز

-تامین نیازهای بدن از زمان رشد و نمو کودکان

-تامین نیازهای بدن جهت تقویت و رشد بدن

-بهبود شکل گیری استخوان‌ها و دندان‌ها

-بهبود رشد و وزن گیری

نحوه مصرف: کودکان ۱ تا ۶ سال: روزانه ۵ میلی لیتر و کودکان بزرگتر از ۶ سال و افراد بالغ: روزانه ۱۰ میلی لیتر

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B5، کلیسم گلوکونات، کلسیم فسفولاکتات، نیاسین، آهن

هشدار مصرف: در صورت بالا بودن میزان کلسیم در خون (هایپرکلسیما)، دفع بالای کلسیم در ادرار (هایپرکلسی اوریا)، در صورت ابتلا به هموکروماتوز و اختلالات مربوط به مصرف آهن نباید مصرف شود. مصرف شربت مولتی ویتامین همراه با آهن در افراد مبتلا به سنگ کلیه و بیماری بویک (سارکوئیدوز) باید بعد از مشورت با پزشک صورت گیرد. این فرآورده در افرادی که به هر یک از ترکیبات این شربت حساسیت دارند منع مصرف دارد. توجه داشته باشید ویتامین‌های موجود در این فرآورده از طریق شیر مادر به نوزاد انتقال می‌یابد. از افزایش شدید دوز ویتامین A و D، کلسیم و آهن در دوران بارداری بپرهیزید. در دوران بارداری و شیردهی، شربت را با تجویز پزشک مصرف نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. مصرف اتفاقی و بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن ممکن است سبب بروز مسمومیت شدید در کودکان زیر ۶ سال گردد.

تداخل دارویی: مصرف همزمان ویتامین‌های A و D در کنار شربت مولتی سانستول آهن دار می‌تواند افزایش شدید دوز این ویتامین‌ها را به دنبال داشته باشد. توصیه می‌شود در صورت استفاده از دارو یا فرآورده‌های مشابه، مصرف شربت سانستول را تحت نظر پزشک یا داروساز آغاز کنید. زیرا تداخل مصرف ممکن است به افزایش شدید دوز مصرفی، اثرات ناخواسته و یا کاهش اثر داروی مصرف شده منجر شود. شربت مولتی سانستول آهن‌دار حاوی سوربیتول است. لذا در صورت داشتن مشکل در هضم برخی از انواع شیرین کننده‌ها، پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند سانستول - Sanostol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده روژین فارمد
تحت لیسانس آلمان
حجم 155 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
فاقد شکر افزوده
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی
تداخل دارویی مصرف همزمان ویتامین‌های A و D در کنار شربت مولتی سانستول آهن دار می‌تواند افزایش شدید دوز این ویتامین‌ها را به دنبال داشته باشد. توصیه می‌شود در صورت استفاده از دارو یا فرآورده‌های مشابه، مصرف شربت سانستول را تحت نظر پزشک یا داروساز آغاز کنید. زیرا تداخل مصرف ممکن است به افزایش شدید دوز مصرفی، اثرات ناخواسته و یا کاهش اثر داروی مصرف شده منجر شود. شربت مولتی سانستول آهن‌دار حاوی سوربیتول است. لذا در صورت داشتن مشکل در هضم برخی از انواع شیرین کننده‌ها، پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین B1 ، ویتامین B2، ویتامین B6، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B5، کلیسم گلوکونات، کلسیم فسفولاکتات، نیاسین، آهن
روش مصرف کودکان ۱ تا ۶ سال: روزانه ۵ میلی لیتر و کودکان بزرگتر از ۶ سال و افراد بالغ: روزانه ۱۰ میلی لیتر
هشدار مصرف در صورت بالا بودن میزان کلسیم در خون (هایپرکلسیما)، دفع بالای کلسیم در ادرار (هایپرکلسی اوریا)، در صورت ابتلا به هموکروماتوز و اختلالات مربوط به مصرف آهن نباید مصرف شود. مصرف شربت مولتی ویتامین همراه با آهن در افراد مبتلا به سنگ کلیه و بیماری بویک (سارکوئیدوز) باید بعد از مشورت با پزشک صورت گیرد. این فرآورده در افرادی که به هر یک از ترکیبات این شربت حساسیت دارند منع مصرف دارد. توجه داشته باشید ویتامین‌های موجود در این فرآورده از طریق شیر مادر به نوزاد انتقال می‌یابد. از افزایش شدید دوز ویتامین A و D، کلسیم و آهن در دوران بارداری بپرهیزید. در دوران بارداری و شیردهی، شربت را با تجویز پزشک مصرف نمایید. این فرآورده جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. مصرف اتفاقی و بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن ممکن است سبب بروز مسمومیت شدید در کودکان زیر ۶ سال گردد.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید