داروتو
تصویر  شربت بی بی اسلیپ سپیداج ۱۲۰میلی لیتر
تصویر  شربت بی بی اسلیپ سپیداج ۱۲۰میلی لیتر

شربت بی بی اسلیپ سپیداج ۱۲۰میلی لیتر

Sepidaj Baby Sleep 120ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

درمان خواب کودکان

حاوی منیزیم و فسفر

حاوی ویتامین‌های B1 و B6

کاهش رفتارهای استرسی کودکان

از بین بردن اختلالات خواب و بی قراری کودکان

در حال تامین

گیاه پاسیفلور دارای اثرات ضد اضطراب و کنترل بی خوابی است. این گیاه برای درمان درجات مختلف افسردگی، تحریکات عصبی، بی خوابی و اختلالات گوارشی عصبی مورد استفاده قرار می گیرد. عصاره این گیاه در کنار عصاره گیاه ملیس که دارای اثرات تایید شده در درمان بی خوابی و رفع اختلالات خواب و همچنین اضطراب است، سبب ایجاد اثر سینرژیسم در بهبود خواب می‌شود. شربت بی بی اسلیپ سپیداج، بهبود خواب کودکان را برایتان رقم می‌زند. بابونه اثراتی وابسته به اثرات بابونه وابسته به گلیکوزیدهای لوتئولین و آپی ژنین دارد که می‌توان احتمال داد اثر آرامش بخشی آن، از این مورد می‌باشد که باعث خواب بهتر است. ویتامین‌های B1 و B6 موجود در این شربت باعث بهبود عملکرد خواب، تحریک پذیری عصبی، احساس ضعف، احساس خستگی، اشتها و کاهش وزن می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-درمان خواب کودکان

-حاوی منیزیم و فسفر

-حاوی ویتامین‌های B1 و B6

-کاهش رفتارهای استرسی کودکان

-از بین بردن اختلالات خواب و بی قراری کودکا

نحوه مصرف: در بچه‌های ناآرام: در طول روز ۵ میلی لیتر (یک قاشق مرباخوری) به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک و در شب هم قبل از خواب ۵ میلی لیتر به ازای هر ۱۰ کیلو گرم مصرف شود و در کودکان بالای ۱ سال: در صورت اختلال در خواب، ۵ میلی لیتر (یک قاشق مربا خوری) به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک، قبل از خواب شبانه مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین B6، ویتامین B1، عصاره آبی بابونه، عصاره آبی گل ساعتی، منیزیم (سولفات منیزیم)، فسفر (منو سدیم فسفات)، عصاره آبی بادرنجبویه

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. حداکثر میزان مصرف روزانه، ۲۰ میلی لیتر به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک می‌باشد. در صورت حساسیت به هر یک از گیاهان خانواده آستراسه با احتیاط مصرف شود. در صورتی که بعد از مصرف بهبودی حاصل نشد به پزشک مراجعه کنید. مصرف این دارو به کودکان زیر ۳ ماه توصیه نمی‌شود.

عنوان مشخصه
برند سپیداج - Sepidaj
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سپیداج
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان، کودکان
حاوی فسفر، منیزیم، ویتامین B1 و ویتامین B6
موارد مصرف درمان خواب کودکان، از بین بردن اختلالات خواب و بی قراری کودکان
ترکیبات ویتامین B6، ویتامین B1، عصاره آبی بابونه، عصاره آبی گل ساعتی، منیزیم (سولفات منیزیم)، فسفر (منو سدیم فسفات)، عصاره آبی بادرنجبویه
روش مصرف در بچه‌های ناآرام: در طول روز ۵ میلی لیتر (یک قاشق مرباخوری) به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک و در شب هم قبل از خواب ۵ میلی لیتر به ازای هر ۱۰ کیلو گرم مصرف شود و در کودکان بالای ۱ سال: در صورت اختلال در خواب، ۵ میلی لیتر (یک قاشق مربا خوری) به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک، قبل از خواب شبانه مصرف شود.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. حداکثر میزان مصرف روزانه، ۲۰ میلی لیتر به ازای هر ۱۰ کیلو گرم وزن کودک می‌باشد. در صورت حساسیت به هر یک از گیاهان خانواده آستراسه با احتیاط مصرف شود. در صورتی که بعد از مصرف بهبودی حاصل نشد به پزشک مراجعه کنید. مصرف این دارو به کودکان زیر ۳ ماه توصیه نمی‌شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس اطفال نگهداری شود. در جای خشک و خنک نگهداری و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید