داروتو
تصویر  شربت بی بی سد گل دارو ۶۰ میلی لیتر

شربت بی بی سد گل دارو ۶۰ میلی لیتر

Goldaru Babysed Syrup 60ml

دسته بندی : مادر و کودک
ویژگی ها

آرامش بخش

درمان ناآرامی در کودک 

درمان بی خوابی در کودک 

برخورداری از ترکیبات گیاهی

در حال تامین

بی خوابی نوزادان می‌تواند علت‌های متفاوتی داشته باشد. نوزادان زمانی که خیلی خسته باشند دچار بی خوابی شده و بهانه گیر و بدخلق می‌شوند. وجود اسباب بازی، صفحات الکترونیکی، سر و صدا نیز از عوامل دیگری است که باعث خستگی و هیجان کودک شده و کم خوابی او را به دنبال خواهد داشت. شربت بی بی سد گل دارو، فرآورده‌ای است که از مجموعه ۶ گیاه بادرنجبویه، عناب،گل ساعتی، نعنا، بابونه و زنجبیل تهیه شده است. اثر هم افزائی گیاهان موجود در این فرآورده باعث رفع اضطراب، کاهش نفخ و علائم کولیک می‌شود و خواب نوزاد یا کودک را بهبود می‌بخشد. بادرنجبویه گیاهی است که دارای خواص ضد نفخ، ضد اسپاسم، ضد درد و خواب آور می‌باشد. شربت بی بی سد مکملی منحصر به فرد برای درمان بی خوابی در کودکان است.

‌ویژگی‌های خاص:

-برخورداری از ترکیبات گیاهی

-درمان ناآرامی در کودک 

-درمان بی خوابی در کودک 

-آرامش بخش

نحوه مصرف: ابتدا به خوبی شیشه را تکان دهید سپس با استفاده از پیمانه همراه (۲.۵ و ۵ سی سی) برابر دستور پزشك و جدول پیشنهادی زیر استفاده شود: از بدو تولد تا ۱ ماهگی: نصف قاشق مرباخوری (۲.۵ سی سی) و از یک ماهگی تا شش ماهگی: یک قاشق مرباخوری (۵ سی سی ) و شش ماهگی به بالا: دو قاشق مرباخوری (۱۰ سی سی)

ترکیبات: گل ساعتی ۲۵ میلی گرم، زنجبیل ۱.۲۵ میلی گرم، بابونه ۱۵۰ میلی گرم، بادرنجبویه ۲۵ میلی گرم، نعناع فلفلی ۲۵۰ میلی گرم، عناب ۲۵۰ میلی گرم

هشدار مصرف: در صورتی که پس از مصرف این دارو مشکل ناآرامی نوزاد و کودک بر طرف نشود، مصرف دارو را قطع و یا با پزشک کودکان مشورت شود. در ۲۴ ساعت بیش از شش مرتبه مصرف نشود.

عنوان مشخصه
برند گل دارو - Goldaru
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده گل دارو
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
موارد مصرف برطرف کننده ناآرامی و بی خوابی
ترکیبات گل ساعتی ۲۵ میلی گرم، زنجبیل ۱.۲۵ میلی گرم، بابونه ۱۵۰ میلی گرم، بادرنجبویه ۲۵ میلی گرم، نعناع فلفلی ۲۵۰ میلی گرم، عناب ۲۵۰ میلی گرم
روش مصرف ابتدا به خوبی شیشه را تکان دهید سپس با استفاده از پیمانه همراه (۲.۵ و ۵ سی سی) برابر دستور پزشك و جدول پیشنهادی زیر استفاده شود: از بدو تولد تا ۱ ماهگی: نصف قاشق مرباخوری (۲.۵ سی سی) و از یک ماهگی تا شش ماهگی: یک قاشق مرباخوری (۵ سی سی ) و شش ماهگی به بالا: دو قاشق مرباخوری (۱۰ سی سی)
هشدار مصرف در صورتی که پس از مصرف این دارو مشکل ناآرامی نوزاد و کودک بر طرف نشود، مصرف دارو را قطع و یا با پزشک کودکان مشورت شود. در ۲۴ ساعت بیش از شش مرتبه مصرف نشود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در دمای اتاق و دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی ‎گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید