داروتو
تصویر  شربت سگا نوز سلامت گستر آرتیمان ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت سگا نوز سلامت گستر آرتیمان ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت سگا نوز سلامت گستر آرتیمان ۲۰۰ میلی لیتر

شربت سگا نوز سلامت گستر آرتیمان ۲۰۰ میلی لیتر

Salamat Gostar Artiman Sega Nose Syrup 200ml

دسته بندی : مکمل گوارش کودک
ویژگی ها

تسکین درد کولیک، سکسکه و دندان در آوردن

ضد نفخ و اسپاسم گوارشی در نوزادان و کودکان و بزرگسالان

جایگزین طبیعی سایمتیکون برای ناراحتی معده، گاز گرفتگی، کولیک و سکسکه

ضد نفخ

پیشگیری از رفلاکس

در حال تامین

دل درد در کودکان از رایج‌ ترین دردهایی است که کودکان با آن بسیار مواجه می‌شوند. در بیشتر مواقع این دل دردها سریع بهبود پیدا می‌کنند. اما اگر کودک شما به ‌طور مرتب دچار دل درد می‌شود، باید علت آن مشخص و پس از ارزیابی توسط پزشک اقدام به درمان صورت بگیرد. عوامل بسیاری هستند که منجر به دل درد در کودکان می‌شود. عفونت و مواد غذایی از دلایل شایع بروز دل درد است. شربت سگا نوز سلامت گستر آرتیمان ضد نفخ و اسپاسم گوارشی در نوزادان و کودکان بوده و جایگزین طبیعی سایمتیکون برای ناراحتی معده و روده، کولیک و سکسکه، پیشگیری از رفلاکس و دردهای شکمی می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-تسکین درد کولیک، سکسکه و دندان در آوردن

-ضد نفخ و اسپاسم گوارشی در نوزادان و کودکان و بزرگسالان

-جایگزین طبیعی سایمتیکون برای ناراحتی معده، گاز گرفتگی، کولیک و سکسکه

-ضد نفخ

-پیشگیری از رفلاکس

نحوه مصرف: نوزادان ۲ هفته تا ۴ هفته: نصف قاشق چای خوری (۲.۵ میلی گرم) و نوزادان ۱ تا ۶ ماهه: ۱ قاشق چای خوری (۵ میلی لیتر) و کودکان ۶ ماهه و بالاتر: ۲ قاشق چای خوری (۱۰ میلی لیتر) و بزرگسالان: ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر). این دوز درمانی را می توان تا ۶ بار در روز تکرار نمود.

ترکیبات: عصاره گیاهان زنجبیل، رازیانه، اسانس سیب، پتاسیم سوربات، اسید سیتریک

هشدار مصرف: در کودکان دارای ناراحتی کلیه مصرف نگردد. افراد دارای ناراحتی قلبی، گوارشی یا دیابتی و خانم‌های باردار زیر نظر پزشک مصرف کنند. کسانی که دارای بیماری سنگ صفرا، گرفتگی مجرای صفراوی و زیادی ترشح اسید معده می‌باشند از مصرف دارو خود داری نمایند. از مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خون و ضد چسبندگی پلاکت، حل کننده لخته خون و داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایند. در صورت استفاده از مقدار توصیه شده هیچگونه عوارض جانبی ندارد. مگر در کسانی که به فرآورده حساس باشند. افرادی که نسبت به گیاهان و مواد به کار رفته در فرآورده حساسیت دارند از مصرف آن خودداری نمایند.

عنوان مشخصه
برند سلامت گستر آرتیمان - Salamat Gostar Artiman
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سلامت گستر آرتیمان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
موارد مصرف ضد نفخ، پیشگیری از رفلاکس
ترکیبات عصاره گیاهان زنجبیل، رازیانه، اسانس سیب، پتاسیم سوربات، اسید سیتریک
روش مصرف نوزادان ۲ هفته تا ۴ هفته: نصف قاشق چای خوری (۲.۵ میلی گرم) و نوزادان ۱ تا ۶ ماهه: ۱ قاشق چای خوری (۵ میلی لیتر) و کودکان ۶ ماهه و بالاتر: ۲ قاشق چای خوری (۱۰ میلی لیتر) و بزرگسالان: ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر). این دوز درمانی را می توان تا ۶ بار در روز تکرار نمود.
هشدار مصرف در کودکان دارای ناراحتی کلیه مصرف نگردد. افراد دارای ناراحتی قلبی، گوارشی یا دیابتی و خانم‌های باردار زیر نظر پزشک مصرف کنند. کسانی که دارای بیماری سنگ صفرا، گرفتگی مجرای صفراوی و زیادی ترشح اسید معده می‌باشند از مصرف دارو خود داری نمایند. از مصرف همزمان با داروهای ضد انعقاد خون و ضد چسبندگی پلاکت، حل کننده لخته خون و داروهای رقیق کننده خون خودداری نمایند. در صورت استفاده از مقدار توصیه شده هیچگونه عوارض جانبی ندارد. مگر در کسانی که به فرآورده حساس باشند. افرادی که نسبت به گیاهان و مواد به کار رفته در فرآورده حساسیت دارند از مصرف آن خودداری نمایند.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری فرآورده را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد به صورت در بسته و دور از نور نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید