داروتو
تصویر  شربت موکوزیفت به دانه باران ۱۲۰ میلی لیتر
تصویر  شربت موکوزیفت به دانه باران ۱۲۰ میلی لیتر

شربت موکوزیفت به دانه باران ۱۲۰ میلی لیتر

Behdaneh Baran Mocozift Syrup 120ml

دسته بندی : انرژی‌زا
ویژگی ها

مختص بیماران کووید-۱۹

کاهش سرفه

تقویت سیستم ایمنی

حاوی گیاه زنیان رومی

بهبو علائم خستگی و بی اشتهایی

بهبود علائم عفونت‌های تنفسی و ویروسی

در حال تامین

عفونت‌های تنفسی ویروسی که بر اساس راهنمای CDC از طریق گونه‌های مختلف ویروسی بین افراد انتقال یافته و علائم متعددی مانند تب، سرفه، تنگی نفس و بدن درد، سردرد و گلودرد را در مبتلایان ایجاد می‌کند. طی همه گیری‌های فصلی و غیر فصلی شایع شده و کیفیت زندگی جوامع را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. شربت موکوزیفت به دانه باران کاهش چشمگیر علائم بیماران کووید-۱۹ نظیر تنگی نفس، خستگی و بی اشتهایی را به دنبال دارد. همچنین مطالعات نشان داده که بیماران دریافت کننده این دارو به شکل قابل توجهی زودتر از دیگر بیماران مرخص شده‌اند. گمان می‌رود اثر بخشی این شربت مربوط به تاثیر آن بر تنظیم سیستم ایمنی است.

‌ویژگی‌های خاص:

-افزایش انرژی

-تقویت سیستم ایمنی

-بهبود خستگی و بی اشتهایی

-کاهش علائم عفونت‌های تنفسی ویروسی

-بهبو علائم خستگی و بی اشتهایی در بیماران کووید-۱۹

نحوه مصرف: توصیه می‌شود شربت را در نصف فنجان آب حل نموده و سپس مصرف نمایید. در شرایطی که بیمار کاهش سطح هوشیاری داشته و از طریق گاواژ تغذیه می‌شود، می‌توانید شربت موکوزیفت را به سوپ صاف شده بیمار اضافه نمایید. فاز حاد بیماری به همراه علائم شدید: سه قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی. علائم خفیف تا متوسط: دو قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی. جهت پیشگیری: یک قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی

ترکیبات: استاندارد شده بر اساس وجود حداقل ۰.۳۸ گرم ترکیبات تام فنولی در ۵ میلی لیتر فرآورده

هشدار مصرف: بعد از باز شدن محصول ظرف مدت یک هفته مصرف نمایید. در صورت حساسیت به فراورده یا اجزای آن مصرف را قطع و با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند به دانه باران - Behdaneh Baran
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده به دانه باران
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره پیچک
موارد مصرف سلامت سیستم تنفسی، ضد سرفه، کمک به درمان کرونا
ترکیبات استاندارد شده بر اساس وجود حداقل ۰.۳۸ گرم ترکیبات تام فنولی در ۵ میلی لیتر فرآورده
روش مصرف توصیه می‌شود شربت را در نصف فنجان آب حل نموده و سپس مصرف نمایید. در شرایطی که بیمار کاهش سطح هوشیاری داشته و از طریق گاواژ تغذیه می‌شود، می‌توانید شربت موکوزیفت را به سوپ صاف شده بیمار اضافه نمایید. فاز حاد بیماری به همراه علائم شدید: سه قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی. علائم خفیف تا متوسط: دو قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی. جهت پیشگیری: یک قاشق غذاخوری از شربت ۱۵ دقیقه بعد از هر وعده غذایی
هشدار مصرف بعد از باز شدن محصول ظرف مدت یک هفته مصرف نمایید. در صورت حساسیت به فراورده یا اجزای آن مصرف را قطع و با پزشک مشورت نمایید. در دوران بارداری و شیردهی تحت نظر پزشک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری بعد از باز شدن محصول را در ظرف در بسته و در یخچال نگهداری نموده. دور از دسترس کودکان و در مکانی خشک و خنک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید