داروتو
تصویر  شربت کلسی شور ویتان ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت کلسی شور ویتان ۲۰۰ میلی لیتر

شربت کلسی شور ویتان ۲۰۰ میلی لیتر

Vitane Calcisure Oral Liquid 200ml

دسته بندی : قرص منیزیم
ویژگی ها

با طعم پرتقال

فرمولاسیونی مناسب تمامی سنین

جلوگیری از پوکی استخوان

کمک به سلامت استخوان‌ها

حاوی کلسیم، منیزیم، روی (زینک)، ویتامین D3

فاقد گلوتن، لاکتوز و هر گونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی

124,500 تومان

شربت کلسی شور ویتان مقادیر مناسبی کلسیم برای کودکانی که در طول دوران رشد خود بیشترین نیاز به دریافت کلسیم را دارند به منظور دستیابی به حداکثر تراکم استخوانی و پیشگیری از استئوپروز در بزرگسالی، پیشگیری از فساد دندان و کمک به استحکام مینای دندان فراهم می‌آورد. منیزیم موجود در محلول خوراکی کلسی شور متابولیسم کلسیم را تنظیم و در کنار نقش کلسیم در ساخت بافت‌های نرم به استحکام مینای دندان کمک می‌کند. روی یکی دیگر از ترکیبات موجود در این محصول است که به عنوان یک کوفاکتور مهم در تقسیم سلولی و ساخت آنزیم‌ها، DNA و RNA نقش دارد. میزان مناسب روی در این فرمولاسیون در کودکان در حال رشد، فرایند آنزماتیک و تقسیم سلولی را تنظیم می‌کند. روی در ساختار ماتریکس پروتئین‌های رشته‌ای که کلسیم مورد نیاز برای ساخت استخوان روی آن‌ها قرار می‌گیرد، مورد نیاز است. این محلول خوراکی حاوی ویتامین D3 نیز هست که جذب کلسیم را به خصوص از روده کوچک تسهیل می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به سلامت استخوان‌ها

-حاوی عصاره طبیعی پرتقال

-جلوگیری از پوکی استخوان

-فرمولاسیونی مناسب برای تمام سنین

-حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3

-فاقد گلوتن، لاکتوز و هر گونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی

نحوه مصرف: ۱ تا ۴ سال: ۲.۵ میلی لیتر دو بار در روز، ۵ تا ۱۲ سال: ۵ میلی لیتر دو بار در روز، بزرگسالان: ۱۰ میلی لیتر دو بار در روز، دوران بارداری و شیردهی: ۱۰ میلی لیتر دو بار در روز و یا طبق دستور پزشک

ترکیبات: ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم

هشدار مصرف: مکمل‌های کلسیم را معده خالی استفاده نکنید. مادران باردار و شیرده باید از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده، اجتناب نمایند. در افراد مبتلا به میاستنی گراو مصرف مکمل‌های حاوی منیزیم مجاز نیست. مکمل‌های کلسیم در افراد مبتلا به هایپر کلسیما منع مصرف دارد. مکمل‌های کلسیم در افراد مبتلا به نارسایی کلیه منع مصرف دارد.

تداخل دارویی: جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.

عنوان مشخصه
برند ویتان - Vitane
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دارو درمان سپهر
تحت لیسانس آلمان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
فاقد گلوتن، لاکتوز و هر گونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی
موارد مصرف تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان
تداخل دارویی جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.
ترکیبات ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم
روش مصرف ۱ تا ۴ سال: ۲.۵ میلی لیتر دو بار در روز، ۵ تا ۱۲ سال: ۵ میلی لیتر دو بار در روز، بزرگسالان: ۱۰ میلی لیتر دو بار در روز، دوران بارداری و شیردهی: ۱۰ میلی لیتر دو بار در روز و یا طبق دستور پزشک
هشدار مصرف مکمل‌های کلسیم را معده خالی استفاده نکنید. مادران باردار و شیرده باید از مصرف بیش از مقادیر توصیه شده، اجتناب نمایند. در افراد مبتلا به میاستنی گراو مصرف مکمل‌های حاوی منیزیم مجاز نیست. مکمل‌های کلسیم در افراد مبتلا به هایپر کلسیما منع مصرف دارد. مکمل‌های کلسیم در افراد مبتلا به نارسایی کلیه منع مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری پس از هر بار استفاده در بطری را کاملا بسته، داخل جعبه در مکان خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید