داروتو
تصویر  شربت کیدیکر مولتی ویتامین + مینرال ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت کیدیکر مولتی ویتامین + مینرال ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

شربت کیدیکر مولتی ویتامین + مینرال ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر

Vitabiotics KIDICARE Vitamins+Iron+Minerals Liquid 200ml

ویژگی ها

طعم پرتقال

افزایش اشتها و تنظیم سوخت و ساز بدن و وزن گیری مناسب کودکان

تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

فاقد رنگ دهنده و طعم دهنده‌های مصنوعی و آلرژی زا

تقویت حافظه و یادگیری کودکان

بهبود رشد در کودکان و نوجوانان

در حال تامین

همه کودکان برای حفظ سلامتی و رشد کافی به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارند. ویتامین D، آهن، کلسیم، فلوراید و بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی دیگر باید بخشی منظم از رژیم غذایی هر کودک باشد. بسیاری از والدین بی وقفه نگران غذا خوردن کودک نوپای خود هستند و این زمانی نگران کننده است که مطمئن نیستید کودک شما مواد مغذی مورد نیاز خود را از رژیم غذایی دریافت می‌کند یا خیر. تحقیقات به ما می‌گوید استفاده از یک مکمل کودکان مناسب برای تامین تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آن‌ها بسیار موثر است. شربت کیدیکر مولتی ویتامین پلاس مینرال ویتابیوتیکس یکی از مکمل‌های مناسبی است که همراه با غذا به عنوان تامین کننده ریز مغذی‌ها می‌تواند تکمیل کننده رژیم غذایی برای کودکان باشد. این مکمل حاوی انواع ریز مغذی‌ها شامل ویتامین‌ها و مواد معدنی است. شربت کیدی کر به بهبود رشد جسمی در کودکان و نوجوانان، تقویت حافظه و یادگیری در کودکان در حال رشد، کمک به عملکرد سیستم ایمنی بدن، افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها و افزایش مناسب در میزان اشتها و سوخت و ساز بدن کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-حفظ و سلامت پوست و مو

-تامین ویتامین ها و عناصر ضروری بدن

-تقویت کننده و کمک به بهبود رشد و افزایش اشتها

-کمک به حفظ سلامت عمومی بدن

-فاقد رنگ دهنده و طعم دهنده‌های مصنوعی و آلرژی زا

نحوه مصرف: طبق تجویز پزشک و یا به صورت زیر: اطفال زیر یکسال : روزانه ۲ بار، هر بار نصف قاشق چایخوری، کودکان ۱ تا ۴ سال :روزانه ۲ بار، هر بار یک قاشق چایخوری، کودکان ۵ تا ۱۲ سال : روزانه ۳ بار، هر بار یک قاشق چایخوری، بزرگسالان : روزانه ۲ بار، هر بار ۲ تا ۳ قاشق چایخوری

ترکیبات: اسید آمینه لایزین، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین B5، بیوتین، روی، آهن، منیزیم

هشدار مصرف: قبل از مصرف بطری را خوب تکان دهید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد.

عوارض جانبی: اگر از این محصول مطابق با دوز تعیین شده استفاده شود، هیچ عوارض جانبی ندارد. اما اگر حساسیت‌های غذایی دارید، حتما پزشک را در جریان قرار دهید و در صورت لزوم مصرف این شربت را کنار بگذارید.

عنوان مشخصه
برند ویتابیوتیکس - Vitabiotics
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ویتابیوتیکس
تحت لیسانس انگلستان
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، نوجوانان
موارد مصرف تقویت کننده سیستم ایمنی، تقویت حافظه و یادگیری کودکان، بهبود رشد در کودکان و نوجوانان
عوارض جانبی اگر از این محصول مطابق با دوز تعیین شده استفاده شود، هیچ عوارض جانبی ندارد. اما اگر حساسیت‌های غذایی دارید، حتما پزشک را در جریان قرار دهید و در صورت لزوم مصرف این شربت را کنار بگذارید.
ترکیبات اسید آمینه لایزین، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین D3، ویتامین B1، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین B5، بیوتین، روی، آهن، منیزیم
روش مصرف طبق تجویز پزشک و یا به صورت زیر: اطفال زیر یکسال : روزانه ۲ بار، هر بار نصف قاشق چایخوری، کودکان ۱ تا ۴ سال :روزانه ۲ بار، هر بار یک قاشق چایخوری، کودکان ۵ تا ۱۲ سال : روزانه ۳ بار، هر بار یک قاشق چایخوری، بزرگسالان : روزانه ۲ بار، هر بار ۲ تا ۳ قاشق چایخوری
هشدار مصرف قبل از مصرف بطری را خوب تکان دهید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. پیش از استفاده از شربت آن را خوب تکان دهید. فرآورده را حداکثر تا ۳ ماه پس از باز شدن درب بطری استفاده نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید