داروتو
تصویر  شربت گرایپ واتر دینه ۱۲۰ میلی لیتر

شربت گرایپ واتر دینه ۱۲۰ میلی لیتر

Dineh Gripe Water Herbal Syrup 120ml

دسته بندی : مکمل گوارش کودک
ویژگی ها

حاوی اسانس طبیعی نعنا

درمان نفخ و درد ناشی از آن

تسکین علایم سوء هاضمه و دل پیچه

بدون الکل، شیرین کننده مصنوعی و بی کربنات سدیم

در حال تامین

قولنج یا کولیک نوزادی، گریه غیر قابل کنترل در یک نوزاد سالم است. اگر کودک شما کمتر از پنج ماه داشته باشد و حداقل سه روز در هفته را برای بیشتر از سه ساعت متوالی به مدت حداقل سه هفته گریه کند، به احتمال زیاد ممکن است دچار قولنج شده باشد. کولیک و نفخ دو عارضه بسیار شایع بین نوزادان است که معمولاً از هفته‌های سوم پس از تولد خود را نشان می‌دهد. کولیک در بدن نوزاد اسپاسم‌های گوارشی ایجاد می‌کند. این اسپاسم‌ها (گرفتگی‌ها) باعث می‌شود نوزاد همیشه احساس دل درد داشته باشد و گریه‌های طولانی سر دهد. نفخ نیز عارضه دیگری است که معمولاً در اثر ورود هوا به معده نوزاد ایجاد می‌شود و سبب دل درد نوزاد می‌گردد. شربت گرایپ واتر دینه از تخمیر غذا و ایجاد گاز جلوگیری کرده و به افزایش ترشحات سیستم گوارشی وخروج گازهای ناشی از نفخ کمک می‌کند. در نتیجه دل پچه و درد ناشی از نفخ معده برطرف خواهد شد.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-بدون الکل، شیرین کننده مصنوعی و بی کربنات سدیم

-تسکین علایم سوء هاضمه و دل پیچه

-درمان نفخ و درد ناشی از آن

-حاوی اسانس طبیعی نعنا

نحوه مصرف: نوزادان: ۲.۵ میلی لیتر و کودکان: ۵ میلی لیتر و بزرگسالان: ۱۰ تا ۲۰ میلی لیتر. در صورت نیاز ۴ تا ۶ بار در روز تکرار شود.

ترکیبات: اسانس شوید، اسانس دانه زیره، اسانس نعنا

هشدار مصرف: در صورت مصرف اتفاقی مقادیر بیش از حد مجاز این دارو، سریعا به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه نمایید. از مصرف بی رویه و بیشتر از مقادیر توصیه شده توسط پزشک، جدا خودداری نمایید. مدت زمان مصرف شربت حداکثر ۴ هفته پس از باز شدن درب بطری می‌باشد. در صورت تداوم بی تابی کودک با پزشک متخصص مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در نوزادان زیر ۱ ماه توصیه نمی‌شود.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
حجم 120 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوزادان از بدو تولد به بالا
حاوی زیره، عصاره شوید، عصاره نعناع
موارد مصرف بهبود ناراحتی معده، ضد نفخ
ترکیبات اسانس شوید، اسانس دانه زیره، اسانس نعنا
روش مصرف نوزادان: ۲.۵ میلی لیتر و کودکان: ۵ میلی لیتر و بزرگسالان: ۱۰ تا ۲۰ میلی لیتر. در صورت نیاز ۴ تا ۶ بار در روز تکرار شود.
هشدار مصرف در صورت مصرف اتفاقی مقادیر بیش از حد مجاز این دارو، سریعا به نزدیک ترین مرکز درمانی مراجعه نمایید. از مصرف بی رویه و بیشتر از مقادیر توصیه شده توسط پزشک، جدا خودداری نمایید. مدت زمان مصرف شربت حداکثر ۴ هفته پس از باز شدن درب بطری می‌باشد. در صورت تداوم بی تابی کودک با پزشک متخصص مشورت نمایید. مصرف این فرآورده در نوزادان زیر ۱ ماه توصیه نمی‌شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد، دور از دسترس کودکان و نور مستقیم نگهداری شود و از یخ زدگی محافظت نمایید. پس از هر بار مصرف، درب بطری را کاملا بسته و درون جعبه نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید