داروتو
تصویر  شربت گیاهی و ضد سرفه شش ناب یس ناب ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  شربت گیاهی و ضد سرفه شش ناب یس ناب ۱۰۰ میلی لیتر

شربت گیاهی و ضد سرفه شش ناب یس ناب ۱۰۰ میلی لیتر

Shosh Nab Syrup Yas pharma 150ml

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

کمک به درمان سرفه‌های شدید، ذات الریه و عفونت ریه

درمان بیماری‌های عفونی دستگاه تنفس

ضد التهاب و محرک سیستم ایمنی

در حال تامین

شربت گیاهی شش ناب، ضد سرفه و خلط آور حاوی شیرین بیان، بنفشه، ختمی، به دانه، پنیرک و شکر سرخ موثر جهت درمان انواع بیماری‌های ریوی و سیستم تنفسی مانند آنفولانزا، مشکلات تنفسی ناشی از ویروس کرونا (Covid-19)، آسم و برونشیت، عفونت‌های ریوی، ذات الریه، سرماخوردگی و همچنین سرفه‌های شدید تهیه شده است، که اثرات فوق العاده‌ای بر مشکلات حاد تنفسی و ریوی دارد. شربت گیاهی شش ناب، ایجاد خواب آلودگی نمی‌کند و برای کودکان بالای ۲ سال و بزرگسالان قابل مصرف است. همچنین وجود عصاره ریشه گیاه شیرین بیان در این شربت اثر ضد التهابی قوی داشته و  در درمان سرما‌خوردگی، آنفلونزا و برونشیت موثر می‌باشد. گل بنفشه با دارا بودن فلاونوئیدها، گلیکوزیدها، آلکالوئیدها، استروئید، ساپونین و تانن، به عنوان گیاهی موثر در درمان بیماری‌های عفونی تنفسی شناخته می‌شود. پودر و عصاره شیرین بیان برای درمان سرفه، زخم گلو و سرماخوردگی موثر بوده و اثرات خلط آور دارد. فعالیت تسکین دهنده شیرین بیان به ترکیب گلیسیرین موجود در شیرین یبان بر می‌گردد. همچنین شیرین بیان باعث خارج شدن خلط از بخش بالایی دستگاه تنفس شده و سرعت ترشح موکوس در نای را افزایش می‌دهد. به تازگی مشخص شده است که لیکوئیریتین، از مواد فعال عصاره شیرین بیان، موجب مهار اثرات کپسایسین (القا کننده سرفه) می‌شود. فلاونوئیدهای شیرین بیان باعث مهار ترشح ائوتاکسین از فیبروبلاست‌های ریه جنین انسان شده و از این طریق مانع تجمع ائوزینوفیل‌ها در محل التهاب مجاری هوائی می شوند. بنابراین گیاه شیرین بیان این پتانسیل را دارد که راه درمانی جدیدی را برای بیماری‌های التهابی و آسم پیش روی محققان باز کند. گیاه پنیرک سرشار از ویتامین‌های B، A و C بوده و به دلیل وجود ویتامین C، ضد سرفه می‌باشد. با دارا بودن ترکیبات ارزشمند داروئی خصوصا ترکیبات فنولین و فلاونوئیدی، علیه میکروارگانیسم‌های مختلف از جمله ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها به کار گرفته می‌شود. اصلی ترین دلیل استفاده درمانی به دانه در پزشکی مربوط به تسکین سرفه و رفع اثرات و علائم آسم فصلی می‌باشد. گیاه ختمی تحریک‌های موضعی را تسکین داده و دارای اثر ضد التهاب و تحریک کننده سیستم ایمنی می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-خلط آور

-موثر بر مشکلات حاد تنفسی و ریوی

-کمک به درمان سرفه‌های شدید

-کمک به درمان ذات الریه و عفونت ریه

-کمک به درمان آسم و برونشیت

-بدون ایجاد خواب آلودگی

نحوه مصرف:در صورت عدم تجویز دستوری دیگر توسط پزشک، روزانه یک قاشق غذاخوری از محصول را با نصف فنجان آب جوش مخلوط و گرم میل نمائید. بزرگسالان تا شش بار در روز و کودکان ۲ تا ۱۲ سال تا ۴ بار در روز مصرف نمایند.

ترکیبات: حاوی شیرین بیان، بنفشه، ختمی، به دانه، پنیرک، شکر سرخ

هشدار مصرف:برای افراد دیابتی و کودکان زیر ۲ سال منع مصرف دارد.

عنوان مشخصه
برند یس ناب - Yasnaab
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده یاس فارمد ایرانیان
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان - کودکان ۲ تا ۱۲سال
موارد مصرف ضد سرفه و خلط آور
ترکیبات شیرین بیان، بنفشه، ختمی، به دانه، پنیرک، شکر سرخ
روش مصرف در صورت عدم تجویز دستوری دیگر توسط پزشک، روزانه یک قاشق غذاخوری از محصول را با نصف فنجان آب جوش مخلوط و گرم میل نمائید. بزرگسالان تا شش بار در روز و کودکان ۲ تا ۱۲ سال تا ۴ بار در روز مصرف نمایند.
هشدار مصرف برای افراد دیابتی و کودکان زیر ۲ سال منع مصرف دارد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری فرآورده در ظرف دربسته، دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. بعد از باز شدن درب بطری در یخچال نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
کد IRC 3986678521313831

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید