داروتو
تصویر  شربت گیاهی پدی کاف دینه ۶۰ میلی لیتر
تصویر  شربت گیاهی پدی کاف دینه ۶۰ میلی لیتر

شربت گیاهی پدی کاف دینه ۶۰ میلی لیتر

Dineh Pedi Cough Herbal Pediatric Cough Syrup 60ml

دسته بندی : ضد سرفه کودکان
ویژگی ها

مخصوص کودکان

التیام بخش سرفه‌های تحریکی، سرما خوردگی و حساسیتی برای اطفال

کاملا گیاهی

دارای عصاره گیاهی آویشن، ختمی و عشقه

ضد التهاب و ضد عفونی کننده مجاری تنفسی فوقانی

تسریع روند درمان و بهبود سرفه در کودکان

32,000 تومان

ریه یکی از مهم ترین ارگان‌ها در بدن به شمار می‌رود و سلامت تمامی اعضای بدن به آن وابسته است. ریه اکسیژن را از هوا می‌گیرد و به اندام‌های بدن می‌رساند. شربت گیاهی پدی کاف دینه، یک داروی گیاهی جهت درمان سرفه و تسکین اسپاسم و التهاب مجاری تنفسی فوقانی و برونشیت است. این شربت به دلیل آنکه فاقد هر گونه الکل، رنگ و طعم دهنده مصنوعی می‌باشد، برای تسکین سرفه‌های اطفال به ویژه در مواردی که سرفه‌ها تحریکی، حساسیتی و ناشی از سرماخوردگی می‌باشند بسیار مناسب است.

‌ویژگی‌های خاص:

-کاملا گیاهی

-رفع اسپاسم و التهاب مجاری تنفسی فوقانی 

-رفع سرفه 

-خلط آور

-فاقد رنگ دهنده و مواد شیمیایی

نحوه مصرف: دستور العمل کلی مصرف این شربت به صورت زیر است: در اطفال کمتر از یک سال با نظر پزشک مصرف شود. در کودکان بین ۱ تا ۲ سال به مقدار ۲.۵ میلی لیتر (نصف پیمانه) مصرف شود. شربت گیاهی پدی کاف دینه برای کودکان بالای ۲ سال به میزان ۵ میلی لیتر (یک پیمانه) به منظور تسکین سرفه باید مورد استفاده قرار گیرد. در صورت دستور پزشک مصرف این شربت برای اطفال، ۳ تا ۶ بار در روز قابل مصرف خواهد بود. بزرگسالان نیز می‌توانند برای تسکین انواع سرفه از جمله سرفه‌های خشک از این دارو با دوز دو برابر نسبت به کودکان استفاده کنند.

ترکیبات: عصاره آویشن بر مبنای ترکیبات فنلی بر حسب تیمول به میزان ۰.۵ میلی گرم در هر ۵ میلی لیتر، استاندارد شده است. حاوی عصاره‌های برگ عشقه، ختمی، آویشن

هشدار مصرف: قبل از مصرف شربت پدیکاف حتما با پزشک کودکان مشورت کنید. در صورتی که مصرف یک وعده از داروی کودک را فراموش کردید، به محض یادآوری، دارو را به کودک بدهید. اگر به زمان مصرف بعدی نزدیک هستید، دوز فراموش شده را رها کرده و به برنامه دارویی تعیین شده از سوی پزشک، بازگردید. قبل از مصرف این دارو، فهرست کلیه داروهای مصرفی کودک را در اختیار پزشک قرار دهید. ممکن است برخی از داروها با شربت گیاهی پدی کاف تداخل داشته باشند. در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر عادی بعد از مصرف شربت، به یک مرکز اورژانس مراجعه کنید. در افراد با سابقه حساسیت و آلرژی به اجزای این فرآورده، منع مصرف دارد. هر نوع سابقه حساسیت دارویی که کودک داشته است، به پزشک اطلاع دهید. مصرف این دارو در اطفال کمتر از ۶ ماه، با نظر پزشک باید صورت گیرد. استفاده از شربت پدی کاف بزرگسالان در دوران شیردهی باید بر طبق نظر پزشک، صورت گیرد. مصرف این فرآورده برای خانم‌های باردار، ممنوع است. حداکثر زمان استفاده از فرآورده بعد از باز شدن درب شیشه مدت ۴ هفته است. اگر بعد از گذشت چند روز بهبودی مشاهده نشد، حتما به پزشک مراجعه شود. قبل از مصرف، شیشه شربت را به خوبی تکان دهید.

عنوان مشخصه
برند دینه - Dineh
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دینه
حجم 60 میلی لیتر
نوع محصول شربت
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان
حاوی عصاره گیاه عشقه
موارد مصرف خلط آور، ضد سرفه
ترکیبات عصاره آویشن بر مبنای ترکیبات فنلی بر حسب تیمول به میزان ۰.۵ میلی گرم در هر ۵ میلی لیتر، استاندارد شده است. حاوی عصاره‌های برگ عشقه، ختمی، آویشن
روش مصرف دستور العمل کلی مصرف این شربت به صورت زیر است: در اطفال کمتر از یک سال با نظر پزشک مصرف شود. در کودکان بین ۱ تا ۲ سال به مقدار ۲.۵ میلی لیتر (نصف پیمانه) مصرف شود. شربت گیاهی پدی کاف دینه برای کودکان بالای ۲ سال به میزان ۵ میلی لیتر (یک پیمانه) به منظور تسکین سرفه باید مورد استفاده قرار گیرد. در صورت دستور پزشک مصرف این شربت برای اطفال، ۳ تا ۶ بار در روز قابل مصرف خواهد بود. بزرگسالان نیز می‌توانند برای تسکین انواع سرفه از جمله سرفه‌های خشک از این دارو با دوز دو برابر نسبت به کودکان استفاده کنند.
هشدار مصرف قبل از مصرف شربت پدیکاف حتما با پزشک کودکان مشورت کنید. در صورتی که مصرف یک وعده از داروی کودک را فراموش کردید، به محض یادآوری، دارو را به کودک بدهید. اگر به زمان مصرف بعدی نزدیک هستید، دوز فراموش شده را رها کرده و به برنامه دارویی تعیین شده از سوی پزشک، بازگردید. قبل از مصرف این دارو، فهرست کلیه داروهای مصرفی کودک را در اختیار پزشک قرار دهید. ممکن است برخی از داروها با شربت گیاهی پدی کاف تداخل داشته باشند. در صورت مشاهده هر گونه علائم غیر عادی بعد از مصرف شربت، به یک مرکز اورژانس مراجعه کنید. در افراد با سابقه حساسیت و آلرژی به اجزای این فرآورده، منع مصرف دارد. هر نوع سابقه حساسیت دارویی که کودک داشته است، به پزشک اطلاع دهید. مصرف این دارو در اطفال کمتر از ۶ ماه، با نظر پزشک باید صورت گیرد. استفاده از شربت پدی کاف بزرگسالان در دوران شیردهی باید بر طبق نظر پزشک، صورت گیرد. مصرف این فرآورده برای خانم‌های باردار، ممنوع است. حداکثر زمان استفاده از فرآورده بعد از باز شدن درب شیشه مدت ۴ هفته است. اگر بعد از گذشت چند روز بهبودی مشاهده نشد، حتما به پزشک مراجعه شود. قبل از مصرف، شیشه شربت را به خوبی تکان دهید.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری بطری در بسته، دور از نور و گرما و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید